مدل مانتو دکمه مخفی در طرح های رسمی و شیک

مدل مانتو دکمه مخفی در طرح های رسمی و شیک


منبع: آرگا

1,127

1399/9/20

12:03


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو دکمه مخفی با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل مانتو دکمه مخفی از انواع طرح های زیبا و خاص می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و جذاب داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب نمایید.

مدل مانتو دکمه مخفی زنانه و دخترانه

مانتوی زنانه و دخترانه در انواع طرح های مانتوی جلو بسته و مانتوی دکمه دار و مانتوی دکمه مخفی و … موجود می باشند و شما می توانید از بین این آن ها مانتوی مورد نیاز خود را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل مانتوی دکمه مخفی

طرح مانتوی دکمه مخفی

مانتو دکمه مخفی مانند سایر طرح های مانتو به صورت مجلسی و اداری و ساده و اسپرت و … دوخته می شود و اگر شما تمایل دارید دکمه های مانتویی که برای پوشیدن انتخاب می کنید قابل مشاهده نباشند بهتر است از این طرح مانتو استفاده نمایید.

برای دوخت این مانتوها از پارچه های ساده و طرح دار و گلدار استفاده می شود که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و انتخاب طرح پارچه مانتو به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.

در دوخت برخی از مانتوها با دکمه مخفی دکمه های قسمت بالایی مانتو به صورت قابل مشاهده دوخته می شوند و دکمه های قسمت پایین مانتو نیز به صورت مخفی می باشند که این طرح مانتوها اغلب به صورت اداری می باشند و شما می توانید از آن ها در محیط کار خود استفاده نمایید در دوخت برخی دیگر از این مانتوها نیز دکمه های بالایی مانتو به صورت مخفی می باشند و چند سانت پایین مانتو نیز به صورت باز دوخته می شود که از این طرح دوخت اغلب برای دوختن مانتوی مجلسی استفاده می شود.

مانتو دکمه مخفی

مانتو شلوار اداری

مانتو مجلسی دکمه مخفی

مانتوی زنانه دکمه مخفی

مانتو شلوار اداری

مانتو دو تکه

مانتو مجلسی دکمه مخفی

مانتوی طرح دار دکمه مخفی

مانتو مجلسی دکمه مخفی

برخی از طرح های مانتوی دکمه مخفی به صورت دو تکه دوخته می شوند که این طرح مانتوها امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند و اغلب از این مانتوها برای حضور در مهمانی ها و مجالس و دورهمی ها استفاده می شود.

دکمه مانتو باعث می شود تا طرح مانتو خاص و متفاوت تر به نظر برسد و اگر شما مانتویی دکمه مخفی را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است به آستین ها و یقه مانتو توجه داشته باشید و مانتویی را انتخاب نمایید که دارای آستین و یقه طرح دار باشد تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مانتو دکمه مخفی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی خاص داشته باشید بهتر است مانتوی بلند با دکمه های مخفی را برای پوشیدن انتخاب کنید همچنین مانتوی کوتاه دکمه مخفی نیز برای خانم ها با اندازه قد کوتاه و متناسب انتخابی مناسب به شمار می رود.

مانتوی زنانه دکمه مخفی

مانتو بلند دکمه مخفی

مانتوی مجلسی دکمه مخفی

مانتوی کوتاه دکمه مخفی

مانتو دخترانه دکمه مخفی

مانتوی شیک دکمه مخفی

مانتوی زنانه مجلسی

مانتوی شیک دکمه مخفی

مانتوی دخترانه دکمه مخفی

در این مطلب تصاویری از انواع طرح های مانتو دکمه مخفی مخصوص خانم ها و دختران مشکل پسند و امروزی را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از این طرح ها بتوانید مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید و جذاب و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو