سوال عجیب مجری برنامه دستپخت در مورد شغل راننده تاکسی و عذرخواهی او + ویدیو

منبع: روزیاتو

74

1399/9/24

10:17


در تازه ترین جنجال آفرینی صدا و سیما، مجری برنامه مسابقه ای دستپخت که از شبکه اول سیما در حال پخش است وقتی متوجه می شود شغل پدر یکی از دختران شرکت کننده راننده تاکسی است از او می پرسد که آیا بابت این موضوع از دوستانش خجالت می کشد یا نه. این صحبت ها از جانب یک مجری صدا و سیما بار دیگر جنجال آفرین شده و حتی اعتراض سازمان تاکسیرانی را نیز در پی داشته است. در این قسمت از برنامه دستپخت مجری از یکی از شرکت کنندگان دختر می پرسد: «با شغل بابات که راننده تاکسیه جلو دوستات اذیت نمی‌شی؟».

 

پس از واکنش های فراوان در شبکه های مجازی، اکنون سید وحید حسینی مجری و تهیه کننده برنامه دستپخت با انتشار ویدیویی عذرخواهی کرده و توضیحاتی را در این باره مطرح کرده است. حسینی در این ویدیو عذرخواهی چنین می گوید: «من وحید حسینی، مجری برنامه «دست‌پخت»، پدرم راننده تاکسی بود. کسی که به عنوان بازبین، برنامه را دیده و مجوز پخش صادر کرده است نیز، پدرش راننده تاکسی است. در سال ۹۹ قصد ما از دعوت مشاغل، تکریم و تقدیر از آنها است و به هیچ عنوان قصد تخریب نداریم. حالا سوالی که پیش می‌آید این است که چرا این بخش پخش شده است؟ این بخشی که پخش شده است، بخش کاملی از صحبت‌های من یا هدف کامل برنامه نیست، بحث ما پاسخ غرورآمیز آن دختر است که با افتخار درباره شغل پدرش صحبت می‌کند و در ادامه تایید و تشکر من از آن دختر بابت حس و پاسخش است».

 

مجری برنامه دستپخت در ادامه می گوید: «قصد و نیت ما خیر بوده است، ما می‌خواستیم بگوییم کارکنان در این شغل، مانند دیگر مشاغل محترم هستند و من دست تمام رانندگان تاکسی را از همین‌جا می‌بوسم، برنامه‌ای که شنبه (۲۲آذر) دیدید و برنامه‌ای که دوشنبه (۲۴ آذر) می‌بینید، قصدش، تقدیر و تشکر از این گروه است که یک شغل باحال دارند و من هم به آن احترام می‌گذارم، اگر هم به کسی بر خورده است، رانندگان تاکسی، همه شما تاج سر هستید و دست شما را می‌بوسم. من قصدم تقدیر از شما است، اگر جسارتی شده من عذرخواهی می‌کنم».

سازمان تاکسیرانی نیز در واکنش به صحبت های جنجالی مجری برنامه دستپخت اطلاعیه ای بدین شرح منتشر کرده است:

به عنوان نماینده خانواده بزرگ تاکسیرانی شهر تهران برآن شدیم تا در مواجهه با سوال پرحاشیه مجری برنامه دستپخت با مضمون: بابات راننده تاکسی است پیش دوستات ناراحت نمی شی؟ با انتشار این متن از منزلت و جایگاه شریف تاکسیرانان خدوم پایتخت و خانواده محترم آنها دفاع کنیم، چرا که شایسته نیست این قشر خدوم و زحمت کش از سوی رسانه ملی که باید مروج فرهنگ اسلامی ایرانی باشد مورد توهین قرار بگیرند.

ناوگان عظیم و گسترده تاکسیرانی گزینه اول در امر جابجایی و سرویس دهی به شهروندان به خصوص در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا به شمار می آیند و طی یک سال گذشته به عنوان قشر آسیب پذیر متحمل دغدغه های معیشتی و همچنین از دست دادن عزیزان شده اند. خودروی تاکسی و شغل شریف تاکسیرانی ضمن فعالیت در شرایط سخت کاری، همواره تداعی اعتماد و اطمینان خاطر در شهروندان بوده و این مهم ارزشمند و قابل ستایش است. این اطلاعیه برای دفاع از تاکسیرانان خدوم، مسئولیت پذیر و باوجدان صادر شده است و به حق، تمامی شهروندان محترم خود شاهد تلاش متعهدانه تاکسیرانان تهرانی هستند.

بیشتر بخوانید: شوخی زننده و رکیک مجری شبکه ورزش که باعث اخراج او شد + ویدیو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو