بازدید مشاور وزیر بهداشت از نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در شمیرانات+ عکس

63

1399/9/24

12:15


مشاور وزیر و ناظر اجرایی طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی در استان البرز و تهران از پایگاههای سلامت محور شمیرانات بازدید کرد.

بازدید مشاور وزیر بهداشت از نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در شمیرانات+ عکس

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر محمد آسایی مشاور وزیر بهداشت به همراه دکتر ایاد بهادری منفرد معاون امور بهداشتی دانشگاه عملکرد پایگاه های سلامت محور و همکاری بین ارگانها در اجرای این طرح ملی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

دکتر آسایی ضمن حضور در پایگاه سلامت محور قیطریه به بررسی روند اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی  پرداخت.

در این بازدید نحوه استقرار و هماهنگی و همکاری های نیروهای داوطلب بسیجی در پایگاه و همکاری ادارات و ارگان هایی نظیر شهرداری، بسیج  و سپاه پاسداران و سایر ارگانها مورد بررسی قرار گرفت و توضیحات لازم درخصوص نحوه کار، بلوک بندی مناطق، برنامه ریزی برای تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی ارایه شد.

همچنین با اشاره به جمعیت تحت پوشش در این منطقه درخصوص پیگیری بیماران کرونا مثبت، پیگیری اطرافیان بیمار و انجام تست سریع در موارد لزوم، خدمات ارایه شده در مرکز منتخب و شرح وظایف ابلاغی تیم های Home careتوضیح داده شد.

سپس دکتر آسایی ضمن تماس تلفنی با خانواده یکی از بیماران مورد مراقبت قرار گرفته گفت و گو کرد و نظرات آنان را درخصوص نحوه مراقبت، آموزش قرنطینه سازی و میزان رضایت از خدمات انجام شده توسط مراقبان سلامت پایگاه جویا شد که خانواده مذکور از روند ارایه خدمات ابراز رضایت کردند.

مشاور وزیر بهداشت در ادامه این بازدید با تیم های مراقبتی و حمایتی طرح خانه به خانه همراه شد و از نزدیک در جریان نحوه اجرای طرح و ارایه خدمات آنان قرار گرفت.

وی ضمن گفت وگو با مردم محله به سنجش میزان آگاهی مردم محله قیطریه پرداخت و همچنین از نزدیک نحوه آموزش خانواده بیمار کرونا مثبت و انجام رپید تست توسط تیم مراقبتی را مورد ارزیابی قرار داد و ابراز رضایت کرد.

 

بازدید مشاور وزیر بهداشت از نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در شمیرانات+ عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو