معرفی بهترین سریال های ایرانی جدید 99

معرفی بهترین سریال های ایرانی جدید 99


منبع: زیبامون

713

1399/9/24

13:14


در این بخش از زیبامون به معرفی بهترین و جدیدترین سریالهای ایرانی پرداختیم. با ما همراه باشید!

معرفی بهترین سریال های ایرانی جدید 99

تماشای فیلم و سریال، یکی از سرگرمیهای فوق العاده‌ای هست که میشه در هر ساعت از شبانه روز به اون پرداخت و ساعات خوشی رو در کنار خانواده گذروند! در سالهای اخیر، شبکه نمایش خانگی ایران سریالهای فوق العاده جذابی رو تهیه و تولید کرده که تقریبا تونسته نظر مخاطبان رو به خودش جلب کنه و بسیاری از افراد تماشای این سریالها رو در اولویت قرار میدن و تقریبا تمام این سریالهای ایرانی با استقبال خیلی خوبی مواجه شدند.

اگر شما نیز به دیدن فیلم و سریال علاقه مند هستید و تمایل دارید با بهترین و پر بیننده ترین سریالهای ایرانی آشنا بشید، حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با چندتا از بهترین سریالهای ایرانی در سال 99 بیشتر آشنا شوید و دیدن این سریالهای جذاب رو در لیست کارهای مورد علاقه خود قرار بدید!

 

معرفی بهترین سریال های خانگی ایرانی

 

1. سریال قورباغه، جدید ترین سریال ایرانی

سریال قورباغه، جدیدترین سریال ایرانی هست که پخش آن در شبکه خانگی از امروز یعنی 24 آذر ماه 1399 شروع شده است. این سریال جدید ایرانی دارای داستانی درام و اجتماعی هست که به تاثیراتی که مشکلات جامعه بر روی هر فرد داره، پرداخته است.

این سریال جدید ایرانی 99 به تدوین و کارگردانی هومن سیدی ساخته شده و علی اسدزاده تهیه کننده این سریال هست. 

از بازیگران سریال قورباغه میتونیم به نوید محمد زاده (در نقش نوری)، صابر ابر (در نقش رامین)، سحر دولتشاهی (درنقش فرانک)، هومن سیدی (در نقش شمس آبادی) و سایر بازیگران از جمله مهران غفوریان، آناهیتا افشار، نوید پور فرج، احسان منصوری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان و غیره اشاره کرد.

در خلاصه این سریال اینطور بیان شده که:

" من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلا دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم. "

 

سریال قورباغه

 

حتما بخوانید: بازیگران سریال سرزده [بیوگرافی، عوامل] + عکس

 

2. سریال آقا زاده، سریال جدید ایرانی ۹۹

سریال آقازاده نیز در لیست بهترین سریالهای ایرانی جدید قرار داره و در طول مدت پخش آن، طرفداران خیلی زیادی رو به خودش جلب کرده است. این سریال جدید ایرانی یک درام اجتماعی و سیاسی که حول و حوش یک آقازاده (نیما بحری) و تخلفات اقتصادی که مرتکب شده میچرخه که توسط یک مامور (حامد تهرانی) که او نیز یک آقازاده اما با خصوصیات اخلاقی متفاوت هست، تحت پیگیری قرار میگیره!

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا ساخته شده است و از تاریخ 6 تیر ماه 1399 از شبکه خانگی پخش شده است.

از بازیگران سریال هم گناه میتونیم به امیر آقایی (در نقش نیما بحری)، مهدی سلطانی (در نقش امیر بحری)، امین تارخ (در نقش حاج رضا تهرانی)، سینا مهراد (در نقش حامد تهرانی)، پردیس پور عابدینی ( در نقش راضیه و مانلی)، نیکی کریمی (در نقش تینا)، امین حیایی (در نقش وکیل)، جمشید هاشم پور (در نقش حاج حسن) و سایر بازیگران از جمله کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، محمد حسین لطیفی و غیره اشاره کرد.

 

سریال آقازاده

 

3. سریال هم گناه، بهترین سریال خانوادگی ایرانی

سریال هم گناه یکی از بهترین سریالهای جدید ایرانی هست که با موضوع خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن کیایی برای شبکه خانگی تولید شده است و جز پر بیننده ترین سریالها در سال 99 محسوب میشه!

سریال هم گناه، داستان یک خانواده قدیمی در تهران به نام خانواده صبوری رو روایت میکنه که از سه بردار و یک خواهر تشکیل شده است. این خانواده همگی در یک شرکت کار می‌کنند و به شغل موروثی خود یعنی پرورش گلهای تزئینی مشغول هستند. اما فریبرز، پسر دوم این خانواده در جوانی تصمیم میگیره تا پلیس بشه و اکنون نیز افسر اداره آگاهی هست.

خانواده صبوری در یک خانه قدیمی در کنار هم با آرامش مشغول کار و زندگی بودند تا اینکه با ورود یک پسر جوان به این خانواده، زندگی تمام افراد خانواده صبوری دچار تغییر میشه و در طول این سریال با این داستان بیشتر آشنا خواهید شد.

از بازیگران سریال هم گناه میتونیم به پرویز پرستویی (در نقش فریبزر)، مسعود رایگان (در نقش فرید)، رویا تیموریان (در نقش فریده)، مهدی پاکدل (در نقش فرهاد)، هدیه تهرانی (در نقش زیبا)، محسن کیایی (در نقش آرمان)، هنگامه قاضیانی (در نقش لیلا)، افسانه چهره آزاد (در نقش نسرین)، سوگل خلیق (در نقش سیما)، مارال بنی آدم (در نقش سارا)، ساقی حاجی پودر (در نقش هدیه) و سایر بازیگران از جمله پدرام شریفی، روشنک گرامی، حبیب رضایی، افسانه ناصری، حسین امیدی، احسان کرمی، شاهرخ فروتنیان و غیره اشاره کرد. 

 

سریال هم گناه

 

حتما بخوانید: بازیگران سریال زمین گرم [بیوگرافی، عوامل] + عکس

 

4. سریال مانکن، بهترین سریال ایرانی

سریال مانکن یکی دیگه از بهترین سریالهای ایرانی شبکه خانگی هست که به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی در سالهای 1397 و 1398 در 26 قسمت، تهیه و تولید شده است.

سریال ایرانی مانکن، یک درام اجتماعی هست که در ان به نابرابری اقتصادی که بین طبقات مختلف جامعه وجود داره پرداخته و مقایسه خوبی رو بین افراد توانمند و افراد کم درآمد جامعه انجام داده است. در واقع داستان این سریال، در رابطه با رابطه عاشقانه پسر جوانی به نام کاوه  و دختری به نام همتا هست که مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث میشه تا این دو در مسیر زندگی خود با چالشها و موضوعات جدید مواجه بشن ... در خلاصه سریال مانکن اینطور بیان شده که: " همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند."

از بازیگران سریال مانکن میتونیم به امیر حسین آرمان (در نقش کاوه) نازنین بیاتی (در نقش همتا)، مریلا زارعی (در نقش کتی)، محمد رضا فروتن (در نقش اخگر)، فرزاد فرزین (در نقش بهرام)، لیندا کیانی (در نقش ژیلا)، حسین پاکدل (در نقش سلمان)، محمد صادقی (در نقش آبتین) و سایر بازیگران از جمله الهام پاوه نژاد، شبنم قلی خانی، نفیسه روشن، همایون ارشادی، بهشاد شریفیان، پانته آ کیقبادی، عارفه معماریان و غیره اشاره کرد.

 

سریال مانکن

 

5. سریال شهرزاد، پر بیننده ترین سریال ایرانی

سریال شهرزاد یکی از پرفروش ترین و پربیننده ترین سریالهای شبکه خانگی هست که فصل اول آن در سال 1394 و در 28 قسمت، فصل دوم آن در سال 96 و در 16 قسمت و فصل سوم ان در سال 96 و 97 در 16 قسمت به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی محمد امامی تولید شده است. 

سریال شهرزاد داستان عاشقانه زندگی شهرزاد و فرهاد هست که میخواهند با هم ازدواج کنند. این سریال حال و هوای قدیمی و مربوط به سال 1332 داره و مربوط به زمان دکتر مصدق هست. پدران این دو عاشق و معشوق از گوش به فرمانهای یکی از بزرگان آن زمان به نام بزرگ آقا هستند. 

شیرین و قباد، دختر و داماد بزرگ آقا بچه دار نمیشوند و بزرگ آقا برای اینکه یک وارث داشته باشد تصمیم میگیرد تا از شهرزاد برای داماد خود خواستگاری کند و داستان سریال شهرزاد رنگ و بوی متفاوتی پیدا میکند که حتما باید به تماشای آن بنشینید و لذت ببرید!

از بازیگران سریال شهرزاد میتونیم به ترانه علیدوستی (در نقش شهرزاد)، مصطفی زمانی (در نقش فرهاد)، شهاب حسینی (در نقش قباد)، پریناز ایزدیار (در نقش شیرین)، علی نصیریان (بزرگ آقا)، مهدی سلطانی (هاشم پدر فرهاد)، محمود پاک نیت (جمشید پدر شهرزاد) و سایر بازیگران از جمله غزل شاکری، ابوالفضل پور عرب، هومن برق نورد، گلاره عباسی، جمشید هاشم پور، فریبا متخصص، سهیلا رضوی، نسیم ادبی، مینا وحید، امیرحسین رستمی و غیره اشاره کرد. 

 

سریال شهرزاد

 

6. سریال دل، سریال شبکه خانگی جذاب

سریال دل نیز یکی از سریالهای شبکه خانگی جدید هست که به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی در سال 1398 در سه فصل تولید شده است.

سریال دل یک ملودرام اجتماعی هست که در ان رستا و آرش عاشقانه همدیگر رو دوست دارند و پس از گذروندن فراز و نشیب های بسیار، به روز عروسی خود میرسند! اما در شب عروسی این دو اتفاقاتی می افته و ماجراهایی پیش میاد که مسیر داستان عوض میشه...

از بازیگران سریال دل میتونیم به حامد بهداد (در نقش آرش)، ساره بیات (در نقش رستا)، یکتا ناصر (در نقش آوا)، سعید راد (در نقش خسرو)، افسانه بایگان (در نقش ناهید)، بیژن امکانیان (در نقش اتابک) نسیرن مقانلو (در نقش توران)، مهراوه شریفی نیا (در نقش رابی)، مهدی کوشکی (در نقش مهران) و سایر بازیگران از جمله کوروش تهامی، بهرام افشاری، لیلا زارع، علی سخنگو و غیره اشاره کرد.

 

سریال دل

 

حتما بخوانید: عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی اصل + بیوگرافی

 

بهترین سریال های کمدی ایرانی جدید

 

1. سریال سالهای دور از خانه، بهترین سریال کمدی ایرانی جدید

سالهای دور از خانه یکی از بهترین سریالهای کمدی ایرانی به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی هست که براساس داستان سریال شاهگوش ساخته شده و میشه گفت اولین سریال اسپین آف ایرانی محسوب میشه. 

داستان سریال سالهای دور از خانه مربوط به 1512 روز بعد از اتفاقات سریال شاهگوش هست! در سریال شاهگوش سربازی به نام خنجری وجود داشت که عاشق دختری به نام الیزابت میشه. این دختر سگی به نام لوسی داره و خنجری بعد از اینکه متوجه میشه لوسی توقیف شده، یک سگ را اشتباهی به جای لوسی به الیزابت میدهد. الیزابت متوجه میشه که اون سگ لوسی نیست و برای اینکه خنجری ناراحت نشه به بهانه پارک کردن ماشین از خنجری دور میشه و حالا بعد از 1512 روز، هنوز الیزابت برنگشته اما خنجری همچنان به دنبال اوست تا الیزابت رو پیدا کنه و باهم ازدواج کنند! او در این مدت با ماجراهای کمدی و خنده داری مواجه میشه که در طول سریال مشاهده خواهید کرد!

از بازیگران سریال سالهای دور از خانه میتونیم به احمد مهرانفر (در نقش خنجری)، هادی کاظمی (در نقش امیر یل)، آزیتا حاجیان (تاجر ثروتمند)، گیتی قاسمی (خاله امیر یل) و سایر بازیگران از جمله ملیسا ذاکری، علیرضا استادی، حدیث میرامینی، مهرناز بیات، احسان کریمی، علی اوجی، امیر نوری، حسن محب اهری و غیره اشاره کرد.

 

سریال سالهای دور از خانه

 

2. سریال ساخت ایران، بهترین سریال کمدی ایرانی

سریال ساخت ایران یکی از بهترین سریال های کمدی ایرانی هست که فصل اول آن به کارگردانی محمد حسین لطیفی و فصل دوم آن به کارگردانی برزو نیک نژاد برای پخش در شبکه خانگی تولید شده است. 

داستان سریال ساخت ایران از دزدیده شدن کیف یک دانشمند ایرانی شروع میشه تا جایی که این دزد تصمیم میگیره با پاسپورت و تمام وسایلی که درون این کیف وجود داره از ایران خارج بشه و افراد سرشناس و مهمی از کشور پاریس به استقبال او می آیند و ماجراهایی بامزه و خنده دار به وجود میاد ...

از بازیگران سریال ساخت ایران میتونیم به امین حیایی (در نقش غلامحسین)، بهنام تشکر (در نقش کوروش افشار جم)، بهاره رهنما (در نقش همسر کوروش افشارجم) محمدرضا گلزار (در نقش جمشید)، فرهاد اصلانی (در نقش انوشیروان باقری)، پاملا الکیک (در نقش ژاکلین)، الیکا عبدالرزاقی (در نقش رویا)، گوهر خیراندیش (در نقش ماه طلعت) و پیر داغر (در نقش لوریان) اشاره کرد.

 

سریال ساخت ایران

 

3. سریال قهوه تلخ، پر بیننده ترین سریال کمدی ایران

اگرچه سالهای زیادی از تولید سریال قهوه تلخ میگذره اما این سریال همچنان در لیست بهترین سریالهای ایرانی قرار داره و طرفدارن این سریال، هر از چند گاهی تمایل دارند تا دوباره به تماشای ان بنشینند. سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی مجید و حمید آقاگلیان در سالهای 91-1389 برای نمایش در شبکه خانگی تولید شده است.

داستان سریال قهوه تلخ در رابطه با آشنایی یک استاد تاریخ با دختری هست که درباره دوره ای از تاریخ تحقیق میکنه که در هیچ کتابی چاپ نشده است. این استاد تاریخ عقیده دارد که اصلا چنین دوره تاریخی وجود نداره و برای اثبات حرف خود با دختر جوان همراه میشه و خیلی زود متوجه میشه که این دوران واقعا وجود داشته اما در هیچ کتابی از این دوره سخنی گفته نشده است! سپس استاد تاریخ برای تحقیقات بیشتر وارد یک کاخ میشه و قهوه تلخی رو می‌نوشه و پس از خوردن قهوه از حال میره و وقتی چشم باز می‌کنه متوجه میشه در همان دوره‌ای هست که در رابطه با آن تحقیق می‌کند و با ماجراهای جالبی و خنده داری مواجه میشه!

از بازیگران سریال قهوه تلخ میتونیم به مهران مدیری (در نقش بلوتوس)، سیامک انصاری (در نقش نیما استاد تاریخ)، محمدرضا هدایتی (جهانگیر شاه)، هادی کاظمی (بابا شاه)، سحر زکریا (لعبت الملوک)، برزو ارجمند (بروز خان سپهسالار)، عارف لرستانی (بلدالملک)، بیژن بنفشه خواه (بیخودی الملک)، جواد عزتی (بابا اتی)، علی لک پوریان (دامبول السطلنه) و سایر بازیگران از جمله رضا فیض نوروزی، ماندانا سوری، فلامک جنیدی، سعید پیردوست، سام نوری،ساعد هدایتی، نادر سلیمانی و غیره اشاره کرد.

 

سریال قهوه تلخ

 

حتما بخوانید: بیوگرافی بازیگران نقش اصلی فیلم سینمایی متری شیش و نیم

 

سخن آخر

تماشای فیلم و سریال یکی از بهترین سرگرمی ها برای سپری کردن اوقات فراغت و داشتن ساعاتی خوش در کنار خانواده و دوستان هست. اگرچه هر فردی برای انتخاب و تماشای سریال سلیقه مخصوص به خودش رو داره اما گاهی اوقات سریالهای ایرانی میتونن نظر بسیاری از افراد رو به خودشون جلب کنند و باعث میشن تا تمایل داشته باشید این سریالها رو تا قسمت آخر تماشا کنید.

شما چه سبک سریالی رو میپسندید؟ بهترین سریالی که تا به امروز تماشا کردید رو به همراهان زیبامونی معرفی کنید!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو