تصاویر انواع مدل موی قارچی جدید برای خانم های جوان

تصاویر انواع مدل موی قارچی جدید برای خانم های جوان


منبع: آرگا

1,049

1399/9/30

10:42


مدل موی قارچی از انواع مدل موهای کوتاه و جذاب برای دختران جوان است و اگر شما تمایل دارید که چهره ای جذاب و متفاوت داشته باشید بهتر است از این مدل برای کوتاهی موهایتان استفاده کنید.

اغلب دختران جوان تمایل دارند که برای کوتاهی موهای خود از مدل موی کوتاه دخترانه استفاده کنند. مدل موهای کوتاه دارای مدل های متنوعی هستند که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند, در ادامه این مطلب انواع مدل مو قارچی، کوتاه دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مو قارچی، و مدل موی مصری از انواع مدل موهای پرطرفدار و فانتزی در بین دختران جوان هستند که اگر این مدل موها با چهره شما مطابقت و همخوانی داشته باشند جذاب تر از همیشه به نظر می رسید.

مدل مو دخترانه جدید قارچی

مدل موی قارچی شیک و زیبا دخترانه

مدل موهای قارچی از انواع مدل موهای فانتزی است و این مدل برای دختران جوانی که به مدل موهای فانتزی علاقه مند هستند می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد. مدل موهای قارچی برای افراد با صورت کشیده و گردن بلند مناسب است و اگر شما چاق و توپر هستید و گردن کوتاهی دارید به شما توصیه می کنیم از مدل مو برای کوتاهی موهایتان استفاده نکنید زیرا این مدل مو باعث چاق و کوتاه تر نشان دادن شما می شود.

مدل موی قارچی دخترانه

مدل مو دخترانه قارچی

مدل موی قارچی دخترانه شیک

مدل مو فانتزی و قارچی

مدل موی شیک و جدید قارچی

مدل مو کوتاه قارچی زنانه

مدل مو زیبا و جذاب قارچی

مدل موی زیبا و جدید دخترانه

مدل موی کوتاه

مدل مو جدید قارچی

مدل مو قارچی دخترانه

مدل مو زنانه قارچی

مدل موی قارچی و کوتاه

مدل مو دخترانه قارچی

مدل مو زیبا و جدید قارچی

مدل موی کوتاه دخترانه

برای کوتاه کردن موها با مدل قارچی موها در قسمت پشت سر از زیر موها به طور کامل کوتاه می شود و قسمت روی موها تا وسط گوش شبیه به قارچ به صورت یکدست در اطراف سر به صورت چتری زده می شود که اگر این مدل مو زیبا با فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت داشته باشد زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر می رسید.

مدل مو قارچی برای دختران جوان

مدلهای مو شیک و جذاب قارچی

مدل مو قارچی شیک و جذاب

مدلهای مو قارچی زنانه شیک و جذاب

مدل موی کوتاه و جدید دخترانه

مدل مو دخترانه جدید

مدل موی دخترانه قارچی

مدلهای مو جذاب و متفاوت قارچی کوتاه

مدل مو زیبا و متفاوت قارچی

مدلهای مو دخترانه قارچی شیک و جذاب

مدل مو قارچی

مدل موهای کوتاه قارچی زنانه

مدل موی قارچی زیبا

مدل موهای زنانه قارچی

انواع مدل موهای قارچی

موها تاثیر فوق العاده مهمی در زیبایی صورت به خصوص برای خانوم ها دارند، از این رو می توان گفت از مهمترین المان های زیبایی صورت موهای هر فردی می باشد، حال انتخاب مدل موهایی زیبا و متناسب با چهره از اهمیت زیادی برخوردار است، ایده های زیادی برای کوتاه کردن موها وجود دارند، همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ مدل مو قارچی ایده فانتزی و زیبا برای آرایش موهای کوتاه دخترانه و حتی پسرانه می باشد که سالهاست پرطرفدار بوده و هنوز هم از جذابیت زیادی برای بسیاری از افراد برخوردار است، مد مو قارچی را می توان به دو دسته کوپ قارچی و قارچی حالت دار تقسیم بندی کرد که در زیر به معرفی هر یک از این مدلها می پردازیم.

مدل مو قارچی فانتزی

کوپ قارچی

در این روش، موها را از پشت سر به چهار قسمت تقسیم می کنند و سپس همچون مدل تخم مرغی باید در قسمت پشت موها دارای پایه باشد، از این رو اول باید پایه را کوپ بزنید و بعد لایه های رویی مو را صاف کرده و اتو بکشید و بعد با انگشتان تان آن را جدا کنید به طوری که زاویه صفر ایجاد شود و به گونه ای که اندازه آن تا نصف گوش برسد, کوپ کنید، در قسمت جلویی سر نیز موها را لایه لایه جدا کرده و قد آن باید به اندازه پشت و با زاویه کوتاه باشد، همچنین قسمتهای جلویی مو را به شکل اُریب و به سمت صورت کوپ بزنید تا جذابیت و زیبایی این مدل مو بیشتر نمایان شود.

مدل مو قارچی حالت دار

قارچی حالت دار

این مدل مو معمولا برای همه صورتها جذاب می باشد، همچنین در صورتی که چهره ای گرد دارید (طول صورت به اندازه عرض آن در قسمت گونه ها باشد)، این مدل مو برای صورت گرد شما مناسب تر است، به گونه ای که می تواند در گردی صورت شما ایجاد تعادل نماید. وقتی از حالت دار بودن موها سخن می گوییم؛ یعنی اینکه موها کاملا لخت و صاف نبوده و کمی حالت فر و مجعد دارد، بنابراین این مدل  شیک و دخترانه می تواند زیبایی صورت را دو چندان کرده و نیز چهره را جوان تر نشان دهد.

مدل مو قارچی زنانه

مدل موی قارچی کپ

مدل مو قارچی زیبا

مدل مو قارچی دخترانه

مدل موی قارچی فانتزی

مدلی از موهای قارچی

مدل مو قارچی

انواع مدل مو قارچی

 

مدل مو قارچی جذاب

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدلهای مو قارچی دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند و با ایده گرفتن از آن ها بتوانید موهای خود را به زیبایی کوتاه کنید. برای مشاهده انواع مدل موهای متنوع و جدید دخترانه در صورت تمایل می توانید به بخش مدل موی دخترانه مجله آرگا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو