مدل مو ساده و شیک دخترانه برای موهای متوسط + عکس

مدل مو ساده و شیک دخترانه برای موهای متوسط + عکس


منبع: زیبامون

1,640

1398/3/3

11:28


اگر اندازه موهاتون متوسط هست بهتون پیشنهاد میکنیم با ایده گرفتن از مدل های ساده و شیک مدل مو برای موهای متوسط که در این بخش از زیبامون آماده کرده ایم، استایل زیبا و جذابی رو برای موهاتون ایجاد کنید.

مدل مو ساده و شیک دخترانه برای موهای متوسط + عکس

روش های مختلفی برای استایل کردن و مدل دادن به موهای بلند و یا کوتاه وجود داره اما استایل کردن و مدل دادن به موهای متوسط که اندازه اون تا بالای شانه هست، شاید کمی سخت تر و خسته کننده تر باشه.

مدل مو متوسط یکی از مدل هایی هست که در چند سال اخیر محبوبیت خیلی زیادی بین خانوم ها پیدا کرده است. برای اینکه این مدل مو رو بتونید به بهترین شکل ممکن استایل کنید و یک مدل مو ساده و شیک با موهای متوسط داشته باشید پیشنهاد میکنیم از مدل های مختلفی که در این بخش از زیبامون آماده کرده ایم ایده بگیرید و مدل موی زیبا و منحصر به فردی رو برای موهاتون که اندازه متوسطی دارند، ایجاد کنید. با ما همراه باشید و این مدل های جذاب و زیبا رو ببینید و ایده بگیرید.

 

مدل مو متوسط با حالت صاف و درخشان

برای اینکه مدل موهاتون به بهترین شکل ممکن دیده بشه بهتره که خیلی خوب موها رو با استفاده از اتو مو یا سشوار صاف کنید و یک قسمت از مو رو در بالای سر با استفاده از گیره مو، کش مو باریک یا کلیپس مو ببنیدید. البته لازم هست که موهاتون رو هر 6 تا 8 هفته یک بار مرتب کنید تا ظاهر موها منظم و مرتب باشه.

 

مدل مو متوسط و صاف

 

موهای متوسط با مدل مو گوجه ای یا آپدو در بالای سر

یکی از روش های پرکاربردی که کمک میکنه تا موهای متوسط خودتون رو به بهترین شکل ممکن استایل کنید، استفاده از مدل مو گوجه ای یا آپدو در بالای سر هست. به این صورت که موهاتون رو در بالاترین قسمت سر جمع کنید و بعد بپیچونید.

 

مدل مو گوجه ای برای موهای متوسط

 

موهای متوسط با مدل مو دم اسبی در بالای سر

یگ روش دیگه برای مدل دادن به موهای متوسط این هست که موهاتون رو به شکل دم اسبی از بالای سر ببندید. البته میتونید فقط قسمت بالایی مو رو به شکل دو اسبی ببندید و بقیه مو رو آزاد بگذارید. با این روش، مدل موهاتون خیلی زیباتر و جذاب تر خواهد بود.

 

مدل مو دم اسبی از بالای سر

 

مدل مو خیس برای موهای متوسط

مدل مو خیس (Wet hair) یکی از مدل هایی هست که حتما نمونه اون رو در بین سلبریتی ها مشاهده کرده اید. برای ایجاد این مدل مو میتونید از کرم مو، ژل مرطوب و یا یک روغن طبیعی استفاده کنید. مقداری روغن یا ژل رو به موها بزنید و بعد روی مو شانه بکشید. با این روش مدل موی خیس زیبایی خواهید داشت.

 

مدل مو خیس برای موهای متوسط

 

مدل مو دم اسبی در پایین سر

اگر موهاتون به اندازه ای نیست که بتونید در بالای سر جمع کنید و یا مدل موی دم اسبی از بالای سر داشته باشید بهتره که از این مدل مو دم اسبی که در پایین سر قرار میگیره استفاده کنید و ظاهر مرتبی رو برای موهای متوسط ایجاد کنید.

 

مدل مو دم اسبی در پایین سر

 

مدل مو موج دار با سنجاق سر باریک

برای مدل دادن و استایل کردن موهای متوسط می تونید موهاتون رو موج دار کنید و با استفاده از سنجاق سرهای باریک که این روزها ترند هم هست، برای زیباتر شدن موهاتون استفاده کنید.

 

مدلمو موج دار با سنجاق سر باریک

 

مدل مو گوجه ای دوتایی برای موهای متوسط

اگه دوست دارید مدل موهاتون خیلی دخترونه و خاص باشه میتونید از مدل مو گوجه ای دوتایی استفاده کنید. این مدل مو ظاهر موهای متوسط رو خیلی زیباتر نشون میده و باعث میشه تا استایل جذاب تری هم داشته باشید.

 

مدل مو گوجه ای دوتایی

 

مدل مو موج دار هالیوودی

ایجاد پیچ و تاپ ها و موج های منظم روی موها یکی دیگه از مدل هایی هست که برای موهای متوسط مناسب بوده و ظاهر طراحی شده و شیکی رو برای موهاتون ایجاد خواهد کرد.

 

موهای متوسط با حالت موج دار

 

موهای متوسط با حالت پوش داده شده به بیرون

این مدل مو هم میتونه ظاهر و استایل شیکی رو براتون ایجاد کنه. موهاتون رو به خوبی صاف کنید و بعد انتهای مو رو به سمت بیرون پوش و حالت بدید. این مدل مو چیزی شبیه به مدل موهای دهه 60 میلادی هست و زیبایی مخصوص به خودش رو داره.

 

مدل مو پوش داده شده به بیرون

 

مطالب پیشنهادی و مرتبط:

مدل مو فرق وسط دخترانه جدید و شیک + عکس

آموزش شینیون مو در منزل + مدل شینیون مجلسی ساده و شیک

مدل مو کوتاه و جدید مخصوص خانم های بالای 40 سال + عکس

مدل های جدید بافت مو مجلسی و شیک + عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو