ویژگی جدید اینستاگرام در استوری

منبع: آسمونی

114

1398/4/18

16:56


استیکر جدید اینستاگرام در استوری این اجازه را به فالوور هایتان می دهد تا با شما و دیگر فالوورها در یکجا به گفتگو بپردازند.

جدیدترین استیکر استوری اینستاگرام این اجازه را به افراد می دهد تا از فالوور های خود بخواهند که به آن ها در یک چت گروهی ملحق شوند و همچنین به آن ها قدرت اتنخاب از بین افراد برای پیوستن به چت را می دهد. این ویژگی جدید که برچسب گفتگو ( sticker chat) گفته می شود در کنار بقیه برچسب ها از جمله نظر سنجی، جعبه سوال، مکان، هشتگ، روزشمار .. قرار می گیرد. این ویژگی یک حرکت رو به جلو می باشد و اینستاگرام از آن به عنوان راه حل برای کسانی که یک گروه چت بزرگ در مورد  چیزی یا ریختن برنامه کاری می خواهند.

اگر کسی از این استیکر در استوری خود استفاده کند ، دوستان او می توانند با ضربه زدن روی آن برای ملحق شدن به چت گروهی درخواست بدهند. چت گروهی در قسمت دایرکت اینستا انجام می شود و صاحب پروفایلی که استوری را قرارداده در هر زمان که بخواهد می تواند چت را تمام کند.

به نظر این ویژگی برای کسانی که با دوستان واقعی خود تعامل دارند طراحی شده است. من دقیقا اطمینان ندارم که چگونه influencer ها می خواهند از این ویژگی اسنفاده کنند ، شاید این چت را با طرفدارهایشان شروع کنند که البته این کار بسیار سنگین می باشد.

0/5 ( 0 نظر )


منبع : TheVerge

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو