فاش شدن جزئیات تمدید قرارداد مسی با بارسلونا

منبع: سیمرغ

77

1399/10/12

00:47


فاش شدن جزئیات تمدید قرارداد مسی با بارسلونا

لیونل مسی تصمیمش برای تمدید با بارسا را گرفته و در هیچ تیمی غیر از بارسا در فوتبال اروپا بازی نخواهد کرد

تمدید با بارسا؛ برنامه نهایی مسی فاش شد

به نقل از موندودپورتیوو، لیونل مسی دوشنبه شب در مصاحبه با لاسستا از تمایلش برای زندگی و فوتبال در ایالات متحده صحبت کرد.

فوق ستاره بارسا به جوردی اِووله گفت که بسیار دوست دارد زندگی در شهر میامی آمریکا را تجربه کند و می خواهد در لیگ فوتبال این کشور بازنشسته شود. اینتر میامی تیم تحت مالکیت دیوید بکام می تواند مقصد مناسبی برای مسی باشد تا او فوتبالش را در ایالات متحده پایان دهد.

مسی البته تاکید کرد که این موضوعی در مورد آینده است و هنوز تصمیم قطعی برای این مهم نگرفته است.

فوق ستاره آرژانتینی این روزها تبدیل به یک ابهام بزرگ برای بارسا شده است. از قرارداد او تنها شش ماه باقیمانده و مسی می تواند همین ژانویه با تیمی دیگر وارد مذاکره شود ولی او در مصاحبه اش تایید کرد که این کار را انجام نخواهد داد و منتظر پایان فصل می ماند.

انتخابات ریاست بارسا که 5 بهمن برگزار می شود و رئیس بعدی می توانند نقش مهمی در آینده مسی داشته باشند اما برخی منابع می گویند او تصمیمش برای جدایی را گرفته است. مسی تابستان امسال نیز رسما تقاضای جدایی داد ولی در نهایت موفق به ترک بارسلونا نشد.

خوزه آنتونیو پونستی خبرنگار کاتالان کادنا سر مستقر در شهر میامی، امروز در مورد لیونل مسی ادعایی جدید را مطرح کرد. او نسبت به درستی این ادعا اصرار دارد.

پونستی معتقد است که برنامه مسی ماندن در بارسا تا سال 2023 است و در پایان همین فصل، قراردادش را دو سال دیگر تمدید می کند و تابستان 2023 به اینتر میامی ملحق خواهد شد؛ یعنی زمانی که 36 ساله خواهد بود.

طبق همین گزارش، هدف مسی این است که فرزندانش در میامی تحصیل کنند و در آمریکا به دانشگاه بروند. او به همین منظور یک سال و نیم پیش آپارتمانی را در میامی خریداری کرد.

پونستی در مورد آپارتمان مسی در میامی می گوید که در برج پورشه و در منطقه "Sunny Isles Beach" واقع شده و محله ای بیشتر یهودی و روس نشین است. در سوپرمارکت های این منطقه می توان انواع اجناس روسی را پیدا کرد. آپارتمان مسی نیز اکنون بین 7 تا 9 میلیون یورو قیمت دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو