مدل شنل بچه گانه بافتنی با طرح های جدید و زیبا

مدل شنل بچه گانه بافتنی با طرح های جدید و زیبا


منبع: آرگا

446

1399/10/13

12:06


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل شنل بچه گانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال در خدمت شما خواهیم بود.

با فرا رسیدن روزهای سرد سال اغلب والدین به فکر تهیه مدل شنل بچه گانه برای فرزندان خود می افتند و اگر شما نیز تمایل دارید بدن فرزندتان را گرم تر نگه دارید و از لباسی راحتی برای او استفاده نمایید بهتر است از تهیه این طرح لباس زمستانی غافل نشوید.

مدل شنل بچه گانه با طرح و رنگ های زیبا

شنل کودک در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید از بین آن ها شنلی شیک و خاص را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

مدل شنل کودک

طرح های شنل کودک

شنل بافتنی یکی از محبوب ترین لباس های بافتنی بچه گانه به شمار می رود که به صورت طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد و شما می  توانید از این طرح لباس برای فرزند خود برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایید.

شنل بچگانه بدن کودک را گرم نگه دارید و استایلی زیبا و شیک را به او می بخشد همچنین اگر شما تمایل دارید ظاهر فرزندتان شاداب و جذاب به نظر برسد بهتر است از این طرح شنل برای او استفاده نمایید.

اغلب شنل های زمستانی بچه گانه به صورت بافتنی هستند و برای بافت آن ها از کامواهای رنگی یا تک رنگ استفاده می شود. شنل های بافت زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید فرزندتان استایلی متفاوت داشته باشد بهتر است از شنل رنگی برای او استفاده نمایید. شنل تکرنگ نیز باعث می شود تا فرزند شما استایلی ساده و در عین حال آراسته داشته باشد.

شنل رنگی بچه گانه

شنل جدید بچه گانه

شنل بافت برای کودک

شنل سبز برای کودک

شنل زیبا و شیک برای کودک

شنل بچه گانه دخترانه

شنل نارنجی

مدل شنل بچه گانه بافت

شنل بافت برای کودکان

شنل زیبا و طرح دار

شنل سبز برای کودک

شنل رنگ تیره

برخی از شنل ها به صورت ست با کلاه و دستکش بافته می شوند و اگر شما تمایل دارید فرزندتان استایلی متفاوت داشته باشد بهتر است برای او از ست شنل بافت استفاده نمایید.

شنل های بچگانه به صورت مدل های طرح دار و ساده بافته می شوند که شنل طرح دار زیبایی و جذابیت خاصی دارد. شنل های ساده نیز برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

برخی از شنل ها به صورت جلو بسته و برخی دیگر به صورت جلو باز بافته می شوند و اغلب شنل ها دارای دکمه هستند و شما می توانید برای بستن جلوی شنل از دکمه ها استفاده نمایید که این طرح ها کاربردی تر می باشند.

انتخاب رنگی مناسب برای شنل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ شنل کودک را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری اش انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید بدن فرزند خود را در روزهای سرد سال گرم تر نگه دارید بهتر است رنگ شنل او را از بین رنگ های تیره تر انتخاب نمایید. شنل های رنگ روشن نیز زیبایی و جذابیت خاصی دارند و با توجه به اینکه رنگ روشن روی روحیه کودکان دارای تاثیری مثبت می باشد از این رو بهتر است شما این رنگ شنل را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

شنل بافتنی بچه گانه

شنل زمستانی برای کودک

شنل بنفش برای کودک

شنل بافت برای کودک

شنل بچه گانه زیبا و جذاب

شنل سفید

شنل سفید و شیک برای کودک

شنل زیبا مخصوص کودک

شنل زمستانی

شنل زیبا و شیک

شنل زیبا و رنگی بچه گانه

مدل شنل بچه گانه رنگی

مدل شنل کودک

 

شنل قهوه ای تیره

شنل زیبا و رنگ روشن

شنل زیبا برای کودک

شنل زیبا و شیک بچه گانه

شنل رنگی

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های شنل کودک جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شنل با تن پوش و رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو