تعبیر خواب گربه | 11 تعبیر خواب دیدن گربه

منبع: زیبامون

168

1399/10/15

16:22


در این بخش از زیبامونی تعدادی تعبیر خواب گربه رو برای شما همراهان عزیز آماده کردیم.

تعبیر خواب گربه | 11 تعبیر خواب دیدن گربه

فرقی نمیکنه عاشق حیوانات خانگی مثل گربه، سگ، پرنده و غیره باشید یا نه! به هر حال ممکنه گاهی اوقات خواب گربه ببینید و به دنبال معنا، مفهوم و تعبیر خواب دیدن گربه باشید! از انجایی که معمولا گربه ها به راحتی در کوچه، خیابان، پارک و حتی در خانه ها زندگی میکنند، دیدن گربه در خواب هم امری کاملا طبیعی هست اما تعبیر و معنا و مفهوم خواب گربه همیشه آسان نیست!

اگرچه تعبیر خواب گربه تا حد زیادی به احساسات و واکنشهای شخصی ما نسبت به گربه ها بستگی داره اما گاهی اوقات میشه با تعبیر درست خواب دیدن گربه، تصویرسازی خوبی برای زندگی واقعی داشته باشیم.

ما در این بخش از زیبامون دات کام، تعدادی تعبیر خواب گربه رو برای شما آماده کردیم. با ما همراه باشید و این تعبیر خوابها رو مطالعه کنید.

 

1. تعبیر خواب گربه

گربه ها در خواب میتونن نماد خلاقیت ذاتی، زنانگی، نرمی، روح مستقل، خلاقیت، قدرت و جنسیت بوده و یا نماد آسیب پذیری، فریب و دروغ، بدشانسی و هرج و مرج فراگیر در آینده باشند. در واقع این موارد، طیف وسیعی از معانی و تعبیرهای احتمالی برای خواب دیدن گربه هست.

برای اینکه تشخیص بدید خواب گربه نشانگر کدام یک از معانی بالا هست باید به احساسان نهفته خود نسبت به گربه ها در هنگام بیداری توجه کنید. اگر شما یکی از افرادی هستید که عاشق گربه هستند، دیدن گربه در خواب میتونه نشانه خوبی برای شما داشته باشه اما اگه در بیداری از گربه ها میترسید و نسبت به این حیوانات احساس خوبی ندارید، دیدن خواب گربه ممکنه به نگرانی شما در رابطه با موضوعات ناخوشایند تعبیر بشه.

 

گربه خاکستری

 

2. تعبیر خواب بچه گربه

حتی اگه عاشق گربه هم نباشید باید اعتراف کنید که دیدن بچه گربه ها برای شما هم خوشایند و شایان ستایش هست. به طور کلی بچه گربه ها نماد رویایی جهانی برای پاکی، بی گناهی و نیاز به آغوش هستند. خواب دیدن بچه گربه هم میتونه نماد نیاز شما برای استقلال باشه؛ به این معنی که شما آماده اید روی پای خودتون بایستید و کاوش در جهان بزرگ و گسترده رو شروع کنید!

به طور کلی، خواب دیدن بچه گربه میتونه نشانگر احساس آسیب پذیری، ترس یا نیاز شما به کمک هم باشه.

 

بچه گربه

 

3. تعبیر خواب گربه وحشی

اگر در خواب یک گربه وحشی رو ببینید که بهتون حمله کرده و یا قصد گاز گرفتن از شما رو داره، این خواب میتونه نماد ترس و وحشت بیش از حدی باشه که از افراد زندگی خود دریافت می کنید و یا ممکنه نشان دهنده ناامیدی از انجام نشدن کارها طبق برنامه ریزی شما باشه.

به طور کلی تعبیر خواب گربه وحشی و گربه ای که به شما آسیب وارد میکنه، این هست که شما احساس خطر می کنید. اگر در خواب ببینید که گربه ای شما رو گاز میگیره این خواب نماد از دست دادن چیزی است که معمولا مربوط به نزدیکان شماست.

 

گربه وحشی

 

حتما بخوانید:طراحی ناخن به شکل گربه + مدل های زیبا و جذاب

 

4. تعبیر خواب گربه گمشده یا گم کردن گربه

اگر در خواب ببینید که گربه خودتون رو گم کردید و پیداش نمی کنید به این معنی هست که فقط به آرزویی که برآورده نشده، فکر می کنید. یک گربه گمشده در خواب ممکنه نماد "نیاز شما به اجازه دادن به خودتان باشد که آزاد باشید و اجازه ندهید کسی یا چیزی مانع شما شود".

به عبارت بهتر اگه در خواب ببینید که گربه خودتون رو پیدا نمی کنید این خواب استعاره ای از روح مستقل شماست و احساس می کنید کسی یا چیزی مانع آزادی شما میشه.

 

5. تعبیر خواب گربه سیاه

خواب دیدن یک گربه سیاه ممکنه ترس از استفاده و اعتماد به شهود، بصیرت و بینش شما رو نشون بده. اگر شخصا اعتقاد دارید که گربه سیاه نشانه بدشانسی هست؛ بنابراین اگه در خواب گربه سیاه ببینید ممکنه به وجود چیزی ناخوشایند در زندگی شما تعبیر بشه.

 

گربه سیاه

 

6. تعبیر خواب گربه سفید

دیدن یک گربه سفید در خواب ممکن هست نشانه این باشد که "اوقات سختی" در پیش روی شماست. اما اگر یک گربه سفید دارید باید این موضوع رو با واقعیت بسنجید و از قضاوت خود برای تعبیر خواب گربه سفید استفاده کنید.

 

گربه سفید

 

7. تعبیر خواب درگیر شدن با گربه

اگر در خواب ببینید که با یک گربه درگیر شدید، این خواب میتونه هشداری باشه مبنی بر اینکه شما به نوعی مورد سرقت یا کلاهبرداری قرار میگیرید اما اگه در خواب ببینید که گربه رو در اغوش گرفتید این خواب نشانه این هست که دشمنان شما میتوانند رام شوند!

 

8. تعبیر خواب گربه برای زنان

گربه سانان در خواب نشانه زنانگی هستند و اگر زنی خواب گربه ببینید این خواب نمادی از نگاه او به خودش هست. این تعبیر نه تنها شامل بدن فیزیکی بلکه شامل شهود، استقلال، خلاقیت و روابطش با مردان نیز خواهد بود.

 

گربه زیبا

 

9. تعبیر خواب گربه برای مردان

گربه سانان در خواب مردان، نماد نگرش او نسبت به زنان است، یا اینکه او فکر می کند زنان او را درک می کنند. اگر در خواب مردان گربه‌ها در حال خر خر کردن باشند به این معنی هست که آن مرد احساس میکند از نظر زنان جذاب بوده و در کنار آنها احساس راحتی می کند.

اما اگر گربه ای که در خواب می بینند صدای خش خش یا شبیه به هیس کردن داشته باشد به این معنی هست که مرد توسط زنان احساس طرد شدن می کنه یا مشکلاتی در روابط او وجود داره.

 

حتما بخوانید: گربه زیبا و خط چشم

 

10. تعبیر خواب گربه سخنگو

اگر خواب یک گربه سخنگو رو دیدید این خواب به این معنی هست که حریف به زودی به شما حمله خواهد کرد و باید با دقت آن را کنترل کنید.

اگر شما مردی هستید که یک گربه سخنگو رو در خواب دیدید، این خواب به معنی این هست که یک رقیب قدرتمند در حرفه خود خواهید داشت و باید آرام باشید.

اگر تاجری هستید که در خواب گربه سخنگو دیده است، این خواب به این معناست که شرایط تجاری اخیر نامساعد بوده و باید با دقت سرمایه گذاری کنید تا از ضرر قابل توجهی جلوگیری کنید.

 

11. تعبیر خواب گربه مرده

تعبیر خواب گربه مرده نشان می دهد که به تازگی روحیه خوبی ندارید یا به طور غیرقابل مقاومتی نسبت به چیزی اعتیاد پیدا کردید. اگر متاهل هستید و در خواب گربه مرده دیدید، این خواب نشان می دهد که اعضای خانواده در مورد موضوعی اختلاف نظر خواهند داشت و شما باید به موقع با آنها ارتباط برقرار کنید.


سخن آخر

تعبیر خواب موضوعی کاملا تخصصی هست و در بسیاری از موارد به مشغله های فکری، زندگی شخصی و دغدغه هایی که در طول روز دارید بستگی داره. گاهی اوقات ممکنه به دلیل توجه خاصی که به یک موضوع خاص دارید، خوابهایی ببینید که براتون عجیب بوده و به دنبال معنا و تعبیر آن باشید. امیدواریم تعابیری که در بالا برای تعبیر خواب گربه آماده کردیم برای شما مفید باشه.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو