بیوگرافی صبا سلیمی و آشنایی بیشتر با این ورزشکار با استعداد

بیوگرافی صبا سلیمی و آشنایی بیشتر با این ورزشکار با استعداد


منبع: آرگا

119

1399/10/19

11:05


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی صبا سلیمی بازیکن فوتبالیست بانوان مشهور ایرانی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

صبا سلیمی بازیکن فوتبال زنان مشهور ایرانی می باشد. این ورزشکار بااستعداد ابتدا در فوتسال شهرداری تبریز بازی می ‌کرد که مربیان تیم ملی فوتبال او را انتخاب کردند و حضور او در تیم ملی سبب شد تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. ایشان اکنون به عنوان اولین بانوی لژیونر فوتبال زنان شناخته شده است و از طرفداران باشگاه تراکتور است. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی صبا سلیمی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی آشنا شوید.

بیوگرافی صبا سلیمی فوتبالیست زنان + تصاویر شخصی وی

صبا سلیمی فوتبالیست بااستعداد و توانا کشورمان متولد ۳ آبان ماه سال ۱۳۷۶ که هم اکنون وی ۲۳ سال سن دارد و در شهر زیبای تبریز چشم به جهان گشوده است. ایشان فعالیت ورزشی خود را با رشته کاراته با دان سه شروع کرد تا اینکه از ۱۴ سالگی وارد فوتسال شد.

بیوگرافی صبا سلیمی + عکس

صبا سلیمی تا سال ۱۳۸۹ در سن ۱۳ سالگی  بصورت حرفه ای کاراته کار می کرد و دارای کمربند سیاه و دارنده دان سه بین المللی از ترکیه بود، تا اینکه  بعد از اعزام به مسابقات فوتسال مدرسه بازی اش توسط سرمربی شهرداری تبریز مورد توجه قرار گرفت و در سن ۱۴ سالگی در این باشگاه عضو شد. صبا از سال ۱۳۹۶-۱۳۹۰ به مدت شش سال در لیگ های مختلف چون آذربایجان و در باشگاه های ماشین، هلال احمر، ولایت انصار و …. حضور موفقی داشته است.

عکس صبا سلیمی با لباس ورزشی

عکس جالب صبا سلیمی

گالری زیبا و جدید صبا سلیمی

بیوگرافی صبا سلیمی و همسرش

بعد از درخشش در فوتسال در سال ۱۳۹۷ در سن ۲۱ سالگی توسط خانم مریم آزمون به تیم ملی فوتبال بزرگسالان انتخاب شد. این طور شد که وی به سمت فوتبال رفت و از آن سال تا امروز مسیر زندگی فوتبالی او آغاز شد.

سپس  بعد از اولین اردو فدراسیون جهانی فوتبال (ِFIFA) قانونی تصویب کرد که بازیکنان فوتسال برای ورود به تیم ملی باید حداقل دو سال قرارداد فوتبالی داشته باشند، به همین دلیل صبا دیگر امکان حضور در اردو های تیم ملی را پیدا نکرد.

زندگینامه کامل صبا سلیمی

بیوگرافی صبا سلیمی + تصاویر زیبا

زندگینامه جامع صبا سلیمی

در ادامه بیوگرافی صبا سلیمی آمده که وی در سال ۱۳۹۷ با توجه به قانون فیفا به اولین پیشنهادش که از تیم الغطان عراق بود پاسخ مثبت داد و به عنوان نخستین لژیونر فوتبال زنان وارد این باشگاه شد. تا اینکه بعد از دو فصل بازی در عراق مورد پسند باشگاه مارخال آذربایجان قرار گرفت و آنها با همکاری فدراسیون ایران به فیلم بازی های وی دست یافتند. شهریور ماه سال ۱۳۹۹ با حضور نماینده باشگاه آذربایجان در شهر تبریز، قرارداد یکساله ای با این فوتبالیست بستند.

زندگینامه کامل و خواندنی صبا سلیمی

شرح حال باحال صبا سلیمی

حجاب نخستین شرط قرارداد

خیلی حجابم را دوست دارم و اولین شرط قراردادم در تیم آذربایجان حفظ حجاب بود زیرا شرف ، شخصیت و آبروی من است، اگر روزی در مسابقه ‌ای بگویند که نباید با حجاب باشم آنجا را ترک می ‌کنم زیرا حفظ آن اولویت من است.

زیر ۱۰۰ میلیون برای یک سال

قرارداد ما بازیکنان کمتر از چیزیست که همه فکر می کنند ، می گویند ما لژیونرهای میلیاردی بستیم اما قرارداد من با تیم آذربایجانی و عراقی زیر ۱۰۰ میلیون بود.

شرح حال جالب صبا سلیمی

عکس های شخصی صبا سلیمی

سرگذشت زیبا صبا سلیمی

الگو های ورزشی خانم سلیمی

صبا سلیمی آقای مسعود شجاعی را الگوی خود می داند و در تیم های خارجی نیز لیونل مسی را بیشتر دوست دارد و آرزو دارد که در تیم بانوان بارسلنا بازی کند.

شرح زندگی صبا سلیمی

تاریخچه زندگی صبا سلیمی

طرفدار تراکتور

صبا سلیمی از طرفداران دوآتیشه تیم تراکتور سازی تبریز می باشد، البته دیگر تیم های تبریز را نیز دوست دارد اما تعصب خاصی روی تراکتور سازی دارد.

آدرس پیج اینستاگرام صبا سلیمی

وی در اینستاگرام فعال است و آدرس پیج صبا سلیمی sabasalimi۱۱_official@ است که در آن عکس های شخصی و ورزشی خود را منتشر می کند. او حدود ۱۲ هزار فالوور دارد.

بیوگرافی صبا سلیمی + عکس های شخصی

   

بیوگرافی صبا سلیمی کامل و خواندنی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی صبا سلیمی فوتبالیست بانوان ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و زیبا وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو