خرید محصولات سینک استیل البرز:

سینک استیل البرز، یکی از شناخته شده ترین و باکیفیت ترین سینک های تولید داخل می باشد که با سالها تجربه در زمینه تولید محصولات آشپزخانه، توانسته است گوی سبقت را از رقیبان داخلی خود برباید و همچنین با محصولات خارجی به خوبی رقابت کند.

سینک استیل البرز در طرح های متنوع و همچنین کیفیتی مثال زدنی در بازار موجود می باشد. یکی از مزیت‌های خرید سینک استیل البرز این می باشد که محصول دلخواه خود را به راحتی می توانید سفارش دهید.    

 مشخصات انواع سینک استیل البرز از نظر ابعاد:

با توجه به اینکه سینک یکی از وسایل پرکاربرد در داخل آشپزخانه می باشد که با توجه به میزان کاربری همچنین دکوراسیون آشپزخانه و کابینت ها، می تواند به انواع مختلفی تقسیم شوند. 

  • سینک هایی که یک لگن خیلی بزرگ دارند، معمولا به شکلی هستند که می توان در آنها وسایل بزرگی همچون قابلمه های سایز بزرگ را با کمترین سختی شست. سینک استیل البرز در حجم بزرگ، دارای وسایل اضافه بر روی سینک هم هست که می توان از آنها برای شستشوی سبزی و میوه و آبکشی نهایت استفاده را کرد.

  • پرکاربردترین نوع سینک ها در آشپزخانه انواع دوقلو هستند که دارای دو لگن با سایزهای مختلف می باشند که می توان در یکی شستشوی ظروف را انجام داد و در دیگری آبکشی را انجام داد.

  • سینک پرکاربرد دیگر، سینک های دوقلوی هم اندازه هستند.

  • سینک های سه لگن هم وجود دارند. دارای دو لگن بزرگ هستند و یک لگن میانه کوچک که برای جمع آوری زباله های داخل لگن ها مناسب است. البته فضای زیادی را اشغال می کند و برای آشپزخانه های تقریبا بزرگ مناسب می باشد.

جنس سینک استیل البرز:

سینک های استیل البرز معمولا از استنلس بوده و به نوعی استیل ضدزنگ می باشند. نوعی آلیاژ فولادی با خواصی منحصربه فرد مانند مقاومت، دوام و سبکی بالا. این سینک ها به شکل مات و براق تولید می شوند و اگر درست از آنها استفاده و نگهداری شود، به طور حتم برای سالیان طولانی می توانید از آنها بدون افت کیفیت استفاده نمایید. هنگام خرید محصولات استیل البرز معمولا شوینده های مخصوص هم به مشتری داده می شود تا بیشترین تمیزی و کمترین آسیب را برای سینک ها داشته باشند.

یکی از مشخصات بازر سینک استیل البرز، این است که لگن سینک به طور مجزا قالب گیری و تولید می شود، سپس به قطعات دیگر سینک پرس و متصل می شوند و این به کیفیت بالای محصول استیل البرز، بسیار کمک خواهد کرد.

سینک استیل البرز

                                                       

منبع : فروشگاه ساتک