دانلود مجموعه والپیپرهای ۵K Ultra HD – بهمن ماه ۹۹

منبع: دانلود ها

100

1399/11/6

13:12


مجموعه والپیپرهای با کیفیت ۵K اولترا اچ دی (۵K Ultra HD Wallpapers) – بهمن ماه ۱۳۹۹

| سری اول اضافه شد |

دانلود-والپیپر-5K

مجموعه والپیپرهایی که در این سری برای شما آماده کرده‌ایم، همگی دارای کیفیت بالای ۵K هستند و یقینا جلوه‌ی بسیار خوبی در مانیتور شما خواهند داشت. هرچه قدر که صفحه نمایش شما بتواند پشتیبانی لازم را داشته باشد، این تصاویر دید بهتری با رنگ بندی خاص و جزئیات دقیقشان خواهند داشت. اگر به حجم این فایل‌ها نگاه کنید، متوجه این کیفیت بالا خواهید شد. با این سری همراه باشید تا در طول ماه، تعدادی از تصاویر ارزشمند را به‌صورت مشابه در اختیار شما قرار دهیم. تنوع تصاویر نیز بالا است و از صحنه‌ی فیلم‌ها تا والپیپرهایی از میوه‌ها را شامل می‌شود.

سری اول – آپدیت ۶ بهمن ماه

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، اولین سری از والپیپرهای ۵K شامل عکس‌هایی از فیلم‌ها، طبیعت زیبای گل‌ها و تزئینات جذاب میوه‌ها است. این مجموعه سایز مناسب و کیفیت بالایی دارد و می‌توانید به‌صورت دسته‌ای یا تکی آن را برای ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ خود تنظیم کنید. این تصاویر در دومین ماه از فصل زمستان می‌توانند جلوه دهنده‌ی دسکتاپ کامپیوتر شما باشند.

دانلود-والپیپر-5K

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود سری اول با حجم ۲۷۴.۰۸ مگابایت | آپدیت ۶ بهمن ماه (جدید)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو