دانلود مجموعه والپیپرهای عریض از کوهستان – اسفند ماه ۹۹

منبع: دانلود ها

72

1399/12/3

12:05


مجموعه والپیپر عریض از کوهستان (Landscapes Mountains) – اسفند ماه ۱۳۹۹

| سری اول اضافه شد |

دانلود-والپیپر-کوهستان-اسفند-99

در این مجموعه از تصاویر زمینه، قرار است که به سراغ والپیپرهایی از طبیعت کوهستان رفته و جمعی از بهترین موارد آن‌ها را برای شما آماده کنیم. این ماه همراه با باشید تا به سراغ کوهستان‌های زیبا و بلند سرتاسر جهان رفته و از مناطق سرسبز و پوشیده از برف آن‌ها، تصاویری را برای شما داشته باشیم. این والپیپرها دارای سایز مناسبی هستند و قابل تنظیم روی والپیپر دسکتاپ و لپ تاپ خواهند بود. هرکدام از این تصاویر متعلق به سال جدید هستند و بنابراین حتی به‌صورت دسته‌ای نیز می‌توانید آن‌ها را به عنوان والپیپر تنظیم کنید. علاقه‌مندان والپیپرهای طبیعت می‌توانند این تصاویر را با کیفیت عالی HD دریافت کنید.

سری اول – آپدیت ۳ اسفند ماه

در این سری تصاویر زیبایی از کوهستان‌هایی را خواهیم دید که در برف فرو رفته است و بیشتر حال و هوای زمستانی دارند. این کوهستان‌ها مکان مناسبی برای صعود کوهنوردان بوده و یقینا ماجراجویی‌های بزرگی در آن‌ها نهفته است. تصاویر زیبایی از کوهستان در شب نیز شامل این تصاویر هستند و می‌توانید از تنظیم آن‌ها روی دسکتاپ خود لذت ببرید.

والپیپر-کوهستان

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود سری اول با حجم ۸۴ مگابایت | آپدیت ۳ اسفند ماه (جدید)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو