دانلود مجموعه والپیپر عریض از کوهستان – اردیبهشت ۱۴۰۰

دانلود مجموعه والپیپر عریض از کوهستان – اردیبهشت ۱۴۰۰


منبع: دانلود ها

94

1400/2/4

22:04


مجموعه والپیپرهای عریض از کوهستان (Landscapes Mountains) – اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

| سری دوم اضافه شد |

والپیپر-کوهستان

کوهستان همواره منبع الهام بسیار جذابی از طبیعت بوده است. کوه‌ها نمادی برای استقامت بوده و سرزندگی و شادابی طبیعت جهان را به تصویر می‌کشد. در همین راستا، در این مطلب سعی خواهیم کرد که بهترین والپیپرهای با موضوع کوهستان را برای شما گردآوری کنیم. هرکدام از این تصاویر ویژگی‌هایی دارند و می‌توانید آن‌ها را روی دسکتاپ ویندوز خود تنظیم کنید. سایز تصاویر استاندارد بوده و مشکلی از بابت بیرون زدگی یا موارد انحرافی مشابه نخاهید داشت. کوه‌ه معمولا در کنار رودخانه‌ها جلوه بهتری پیدا می‌کنند و در این مجموعه نیز کاملا شاهد چنین تصاویری خواهید بود.

سری اول – ۱ اردیبهشت ماه

تصاویری که در این سری برای شما آماده کرده‌ایم، رنگ بندی مناسبی داشته و حتی شامل کوه‌هایی است که برف روی آن‌ها نشسته است. از کوه‌های عجیبی از تصویر خواهیم داشت که در مناطق آفریقایی قرار گرفته و معمولا آن‌ها را با طبیعت وحشی‌شان می‌شناسیم. فرصت را از دست نداده و از نظاره کردن این تصاویر و تنظیم آن‌ها روی دسکتاپ خود لذت ببرید.

والپیپر-کوهستان

سری دوم – ۴ اردیبهشت ماه

عکس‌های نابی از کوهستان در شبانه روز، می‌تواند بهترین انتخاب برای تنظیم به عنوان والپیپر باشد. در این والپیپرها، ترکیب جذابی از آسمان ابری را با کوه‌های زیبا خواهیم داشت. بخشی از تصاویر هم طبیعت سبزی را روی این کوهستان‌ها نمایش می‌دهد که به زیبایی آن‌ها می‌افزاید. اگر علاقه‌مند به کوهستان هستید، می‌توانید در این سری تصاویر زیبایی را دریافت کرده و روی دسکتاپ خود تنظیم کنید.

والپیپر-کوهستان

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود سری دوم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) – حجم ۱۰۳ مگابایت

دانلود سری اول (۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) – حجم ۱۱۰ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو