دانلود بازی Vivid Knight برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Vivid Knight برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

151

1400/3/12

19:40


بازی Vivid Knight شما را در یک سیاه چالی قرار می‌دهد که باید کل سرنوشت خود را از طریق آن تغییر دهید. می‌توانید در اعماق شهر قدم گذاشته و وظایف خود را انجام دهید. باید دوستان خود را از دست تبدیل شدن به جواهرات نجات داده و آن‌ها را از یک زندان بزرگ خارج کنید. شما می‌توانید در سرتاسر سیاه چال قدم زده و به مهمانی‌های بزرگی بروید. بازی همانند نسخه‌های گذشته ادامه پیدا کرده و شما برای ادامه مسیر، باید به ارتقا نیروهای خود بپردازید. می‌توانید توانایی‌های نمادین کسب کرده و با قدرت خاصی به سراغ تیم سازی بروید. می‌توانید جلوه‌های خاصی را برای تیم خود تشکیل دهید.

Vivid Knight Build 6786754 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Vivid-Knight

در بازی Vivid Knight می‌توانید تیم منحصربه‌فردی را ایجاد کرده و مطابق رنگ‌ها و نمادهای مختلف جواهراتی به پیش بروید. می‌توانید از سنگ‌های قیمتی استفاده کرده و یک مهمانی بزرگ ترتیب دهید. قدرت‌های جادویی شما بی شمار بوده و می‌توانید استراتژی بالایی در حرکات خود داشته باشید. دشمنانی را شکست دهید که در مسیر شما قرار گرفته و سعی دارند که شما را نابود کنند. المان‌های جادویی بسیاری در خدمت شما قرار دارد و می‌توانید از آن‌ها برای ایستادگی در برابر دشمنان جادوگر خود استفاده کنید. بازی چیزی از نظر المان‌های رقابتی کم و کسر نداشته و صرفا شما باید به دنبال یک استراتژی مناسب حرکتی باشید.

در بازی Vivid Knight می‌توانید از سنگ‌های قدرتی خود استفاده کرده و از دوستان خود حمایت کنید. آن‌ها با حمایت شما می‌توانند به آزادی از زندان نزدیک شده و قدرت این را داشته باشند که در برابر تبدیل شدن به جواهر مقاومت کنند. ابزارهای پنهان زیادی در مسیر ما وجود دارد که بهتر است آن‌ها را پیدا کرده و برای پیشروی بیشتر از آن‌ها استفاده کنید.

info

Vivid Knight is a roguelike adventure game in which you save your friends from being turned into jewels and combine their abilities to form the ultimate party! Explore an ever-changing dungeon and harness the jewels you collect to defeat the Black Witch

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows7 64bit

Processor: Intel(R) Core 2 Duo 2GHz, or better

Memory: 1 GB RAM

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows10 64bit

Processor: Intel(R) Core 2 Quad 2GHz, or better

Memory: 2 GB RAM

Storage: 1 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Vivid Knight-CHRONOS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو