دانلود بازی Blue Fire برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Blue Fire برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

187

1399/11/18

00:13


در بازی Blue Fire به یک پادشاهی ویران شده به‌نام پنومبرا خواهید رفت و باید اسرار پنهان آن را کشف کنید. این سرزمین فراموش دارای معابد عرفانی بسیاری است که باید یک به یک آن‌ها را کشف کرده و سپس زنده از آن‌ها خارج شوید. بازی چالش‌های فراوانی در سبک بقا خواهد داشت و باید بتوانید با تسلطی که روی هنر خود دارید، از آن‌ها به سلامت عبور کنید. بازی ماجراجویی‌های عظیمی را برای شما خواهد داشت و می‌توانید راه خود را از طریق دشمنان پیدا کنید.

دشمنان در هر جایی که حضور داشته باشند، احتمالا نشانه ای برای مسیر درستی که شما در حال طی کردن آن هستید. در بخشی از داستان بازی، شخصیت‌های عجیب و غریبی را ملاقات خواهید کرد که هر کدام اطلاعات ویژه‌ای به شما می دهند و گاهی اوقات نیز از ابزارهای خاص آنان باید برای حل کردن معماها استفاده کنید. بازی تله‌های مرگباری هم در طول تجربه خواهد داشت و می‌توانید به تدریج با چالش‌های پلتفرمینگ بازی نیز آشنا شوید.

Blue Fire PC-CODEX

دانلود-بازی-Blue-Fire

در بازی Blue Fire می بینیم که به دور از پنومبرا نیز مراحل جالبی برای تجربه وجود دارد. سرزمین دیگری به‌نام ووید وجود دارد که ورودی آن خالی از سکنه بوده و البته که دارای چالش‌های انتزاعی است. فیزیک در بازی اهمیت بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید تمامی مراحل بازی را با تکیه روی همین عناصر، با سرعت بیشتری حل کنید. باید تسلط بیشتری روی ارزش‌های پنهانی بازی داشته باشید و بتوانید راه خود را به درستی پیدا کنید.

شما می‌توانید سبک‌های مشخصی از مبارزات را در بازی تجربه کرده و با دشمنان خطرناک خود روبرو شوید. مبارزات بازی با شدت بیشتری در باس فایت‌ها دنبال خواهد شد و شما می‌توانید در هر کدام از آن‌ها مهارت ویژه خود را نشان دهید. جهان بازی همواره در حال شکار است و شما برای موفقیت، باید تمرکز و دقت بیشتری روی تمام این المان‌ها داشته باشید. مدت زمان زیادی از سقوط پادشاهی نمی‌گذرد و هر لحظ ممکن است که نیروهای دشمن، بار دیگر به شما حمله کنند.

info

Journey through the desolated kingdom of Penumbra and discover the hidden secrets of this long-forgotten land. Explore mystical temples, where you’ll need to master the art of movement to survive increasingly difficult 3D platforming challenges. During your adventure you’ll slash your way through daunting adversaries, encounter survivors and take on strange quests to collect valuable items.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Requires a 64-bit 3.0GHz processor and operating system

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX End-User Runtimes (June 2010)

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Quad-core Intel or AMD, 2.5 GHz or faster

Memory: 8 GB RAM

Graphics: DirectX 11 or DirectX 12 compatible graphics card

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Blue Fire-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو