دانلود بازی Toru برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Toru برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

132

1400/3/12

19:40


بازی Toru در سبک پلتفرمر عرضه شده و می‌توانید هر چیزی که به دستتان می‌رسد را به عنوان سلاحی در جهان بازی مورد استفاده قرار دهید. می‌توانید از انرژی‌های بالا استفاده کرده و هیولاهایی که به شکل سایه هستند را شکست دهید. می‌توانید به سراغ باس‌ها رفته و ببینید که چه نقاط ضعفی دارند. در ادامه عادات اساسی و نوع خاصی از مخالفان را هم در بازی خواهیم داشت که با توانایی‌ها و رفتارهای منحصربه‌فرد خودشان، حضور جالبی در صحنه خواهند داشت. شما باید تمام تلاش خود را بکنید که از سلاح‌های پرتابی دشمنان جان سالم به در برده و زیر تگرگی از گلوله‌ها بتوانید پناه بگیرید. اگر ضعیف بازی کنید، شانسی برای عبور از سطوح آینده نخواهید داشت.

Toru PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Toru

بازی Toru از یک گیم پلی اعتیادآور تشکیل شده است و داستان تاثیرگذاری هم خواهیم دید که در پس آن، یک هیولای تاریک و وحشتناک قرار دارد. در مراحل مختلف بازی می‌توانید شگفتی‌های بسیاری ببینید. باید سبک بازی را درک کرده و به سراغ معماهای بازی بروید. یادگیری در بازی اهمیت بالایی دارد و می‌توانید نحوه شکست برخی از باس‌ها را از همین طریق فرا بگیرید. رفتارهای هرکدام از دشمنان منحصربه‌فرد است، اما تغییری پیدا نکرده و شما از این طریق می‌توانید در آینده ضربات خود را به آن‌ها وارد کنید.

بازی Toru شهری را به شما نمایش خواهد داد که ثور و دوستانش در آن حضور داشته و سعی می‌کنند که ساختار کلی شهر را نجات دهند. اما این شما هستید که فانوس به دست در این دنیای تاریکی حرکت کرده و سعی می‌کنید که کل شهر را به سمت خود هدایت کنید. نتیجه جنگ روی شما تاثیرگذار خواهد بود و باید بدانید که با یک دشمن باهوش روبرو هستید. پس سعی کنید که سلاح‌های بیشتری جمع کرده و به پیروزی‌های بزرگی دست پیدا کنید.

info

Bullethell platformer, where absolutely everything that falls into your hands becomes a weapon! Throw boxes, create energy fields, place turrets and detonate steam bombs to defeat shadow monsters

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WIN7-64 bit

Processor: Intel i3-2100 / AMD A8-5600k

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 750 / Radeon HD 6570

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Win10 -64 bit

Processor: Intel i5-650 / AMD A10-5800K

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 950 / Radeon HD 7510

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Toru-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو