دانلود مجموعه والپیپر جنگل – دی ماه ۹۹

منبع: دانلود ها

113

1399/10/16

21:28


مجموعه والپیپر جنگل (Wood landscapes) – دی ماه ۱۳۹۹

| سری اول اضافه شد |

دانلود-والپیپر-درختان

جنگل‌ها همواره به‌عنوان منشا اصلی طبیعت شناخته می‌شوند و جایی هستند که گونه‌های مختلف جانوری در آن زندگی می‌کنند. جنگل‌های وسیع زیادی در کره زمین داریم که حتی از وسعت یک کشور کامل نیز بزرگ‌تر هستند و می‌توانیم به جنگل‌های آمازون اشاره کنیم. متاسفانه وسعت جنگل‌ها سال به سال کمتر می‌شود و به‌دلیل دخالت انسان در اکوسیستم و همچنین گسترش شهرها، سالیانه شاهد سوختن و از بین رفتن میلیون‌ها هکتار از جنگل‌ها هستیم. در این مجموعه قصد داریم که تصاویر زیبایی از جنگل‌های سرتاسر اروپا، آمریکا، آفریقا و دیگر مناطق جهان را برای شما فراهم کنیم. همه‌ی این تصاویر کیفیت بالا و درخشانی دارند و می‌توانید به‌طور مستقیم و دسته‌ای، آن‌ها را روی دسکتاپ کامپیوتر و لپ تاپ خودتان تنظیم کنیم.

سری اول – آپدیت ۱۶ دی ماه

سعی کردیم که اولین سری از والپیپر جنگل‌ها ترکیبی از تصاویر طبیعی و هنری باشد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تصاویر رنگارنگی در این سری وجود دارد که نشان از فضای خاص داخل جنگل‌ها است و حتی چند تصویر سیاه و سفید از درختان سر به فلک کشیده را می‌بینیم که نشان از فضای دلهره‌آور جنگل در عین زیبایی‌اش دارد. اگر علاقه‌مند به چنین تصاویری هستید، پیشنهاد می‌کنیم که اولین سری را از دست ندهید.

تصاویر-والپیپر-درختان

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود سری اول با حجم ۱۰۱.۸۳ مگابایت | آپدیت ۱۶ دی ماه (جدید)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو