دانلود مجموعه والپیپر ساحل – تیر ۱۴۰۰

دانلود مجموعه والپیپر ساحل – تیر ۱۴۰۰


منبع: دانلود ها

84

1400/4/8

14:57


مجموعه والپیپر ساحل (Beach wallpapers) – تیر ماه ۱۴۰۰

| سری دوم اضافه شد |

والپیپر-ساحل

مجموعه تصاویر زیبایی که برای شما آماده کرده‌ایم، مربوط به والپیپرهای زیبایی از طبیعت سواحل هستند و منظره زیبایی را به عنوان والپیپر می‌توانند آماده کنند. در هر سری می‌توانید تصاویر جذابی از سواحل سرتاسر جهان را دریافت کرده و آن‌ها را به صورت تکی یا دسته‌ای روی والپیپر دسکتاپ خود تنظیم کنید. تصاویر دارای زیبایی بی‌نهایت بوده و می‌توانند آرامش خاصی را برای شما به همراه داشته باشند. سواحل محلی هستند که خشکی را به پهنه وسیع متصل می‌کنند و همین ارتباط ویژه می‌تواند آرامش درونی خاصی را برای هر کسی فراهم کند.

سری اول – ۷ تیر ماه

تصاویر به سواحل شنی اروپا و آمریکا پرداخته و می‌توانید اتصال جذاب بین خشکی و دریاها و اقیانوس‌ها را مشاهده کنید. این تصاویر مناظر طبیعی شامل درختان در جزایر و جنگل‌های مختلف را هم نمایش خواهد داد و می‌توانید از نمایش ان‌ها نهایت لذت را ببرید.

والپیپر-ساحل

سری دوم – ۷ تیر ماه

تصاویری که برای شما آماده کرده‌ایم، شامل نقاشی زیبایی از پهنه دریا و سواحلی است که آرامش خاصی را به همراه دارد. برخی از تصاویر گرافیکی هستند و با هنر و ذوق طراح به تصویر کشیده‌ شده‌اند. شما هم می‌توانید آن‌ها را مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید.

والپیپر-ساحل

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود سری دوم (۷ تیر ۱۴۰۰) – حجم ۷۴ مگابایت (جدید)

دانلود سری اول (۷ تیر ۱۴۰۰) – حجم ۷۱ مگابایت (جدید)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو