طرز تهیه پیتزا قورمه سبزی به روش ساده و سریع

منبع: مینویسم

158

1399/11/7

18:06


طرز تهیه پیتزا قورمه سبزی به روش ساده و سریع

اولین باری که واژه “پیتزا قورمه سبزی” به گوشم خورد خندیدم! اصلا فکرشم نمی کردم که همچین غذایی وجود داشته باشه بعد سریعا “طرز تهیه پیتزا قورمه سبزی “ را در سرچ گوگا جستجو کردم دیدم که نه واقعا وجود دارد! برام خیلی جالب بود به همین دلیل خواستم که با شما دوستان عزیز مینویسم به اشتراک بگذارم.

در صورت علاقه مندی می توانید از سایر دستورات آشپزی خارجی و ایرانی و همچنین غذاهای فست فود همچون طرز تهیه کوردن بلو و  طرز تهیه خورشت آلو اسفناج بازدید نمایید.

طرز تهیه باقالا قاتوق با لوبیا کشاورزی

دستور پخت پیتزا قورمه سبزی

پیتزا قورمه سبزی همونطور که از اسمش پیداست یک غذای ایرانی ایتالیایی از ترکیب خوشت قرمه سبزی با پیتزا تهیه شده که در ایتالیا بیشتر از ایران شناخته شده و طرفدار دارد. برای تهیه این غذای خوشمزه می توانید هم از خورشت قورمه سبزی خانگی استفاده کنید و اگر زمان کافی برای پختن این خورشت ندارید می توانید از کنسرو خورشت قورمه سبزی موجود در سوپر مارکت ها استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه پیتزا قورمه سبزی برای 4 نفر

  • کنسرو قورمه سبزی:  1 عدد
  • فلفل دلمه ای:نصف یک عدد
  • پنیر پیتزا: به اندازه کافی
  • خمیر پیتزا: یک عدد
  • نمک و فلفل و آویشن و ادویه ی مخصوص پیتزا:به میزان لازم

طرز تهیه پیتزا قورمه سبزی به روش ساده و سریع

برای تهیه این غذای خوشمزه طبق مراحل زیر عمل کنید :

  1. مقداری سس کچاب بر روی خمیر پیتزا نیمه آماده بمالید و سپس مقداری پنیر پیتزا روی آن بریزید.
  2. چه از کنسرو قورمه سبزی و چه از خورشت قورمه سبزی خانگی استفاده می کنید بهتر است که آب آن را بگیرید و محتویات آن را روی نان پخش کنید.
  3. در این مرحله از تهیه پیتزا قورمه سبزی باید ادویه ها را روی مواد بریزید و مقداری دیگر از پنیر را روی مواد بریزید تا تمام سطح مواد قورمه سبزی را پر کند.
  4. سپس روی مواد را با کمی فلفل دلمه خورد شده و پنیر بپوشانید و به مدت 15 دقیقه داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه قرار دهید.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو