سریال خوب بد جلف ۳ رادیو اکتیو کی اکران میشود؟ (با حضور مهران مدیری)

منبع: مینویسم

65

1399/11/9

19:44


سریال خوب بد جلف 3

باتوجه به استقبالی که از سری دوم فیلم سینمایی خوب، بد جلف شد و این فیلم جز 10 فیلم پرفروش ایرانی در سال 98 شناخته شد، این سوال برای طرفداران آن مطرح است که خوب بد جلف 3 رادیو اکتیو کی اکران میشود؟ ساخت خوب بد جلف 3، با حضور افتخاری مهران مدیری و پیمان قاسم خانی برخلاف سری 1 و 2، در قالب یک مینی سریال 15 قسمتی از آذر 99 کلید خورد و بر بر اساس آخرین گزارشی که به دست ما رسیده قسمت اول سریال خوب بد جلف ۳ جمعه ۱۰ بهمن ماه ۹۹ در فیلیمو اکران خواهد شد.

بهترین فیلم های سینمایی ایرانی در سال 99

خوب بد جلف 3 رادیو اکتیو کی اکران میشود؟

فیلم سینمایی خوب بد جلف 1 با  کارگردانی پیمان قاسم خانی و بازی درخشان پژمان جمشیدی و سام درخشانی در ژانر طنز در زمستان 1394 ساخته شد و با استقبال خوبی از سوی تماشاگرام مواجه شد و همین بزرگترین انگیزه برای ساخت سری دوم و سوم این فیلم طنز شد.

سری دوم خوب بد جلب که با حضور بازیگران جدید مارال فرجاد، حامد کمیلی و ریحانه پارسا با موضوع ارتش سرخ ساخته شد و سری سوم آن نیز به صورت سریال 15 قسمتی ساخته می شود و قرار است که از شبکه نمایش خانگی پخش شود و در آن علاوه بر شخصیت ها اصلی داستان که پژمان جمشیدی و سام درخشانی می باشند  و حمید فرخ نژاد بازیگران جدیدی همچون گوهره خیراندیش، حامد کمیلی، مهران مدیری و پیمان قاسم خانی در آن ایفای نقش نمودند و حضور ریحانه پارسا در این سریال به دلیل مهاجرت وی به ترکیه و دیگر حواشی لغو شد.

فیلمبرداری مینی سریال خوب بد جلب 3 در آذر ماه 99، آغاز شده و انتظار می رود که فروردین 1400 پخش آن آغاز شود.

در گفتگویی که اخیرا پیمان قاسم خانی درباره روند تولید این سریال داشت گفت: حضور مهران مدیری در این سریال احتمالی است و اگر بتواند و فرصت داشته باشد حتما با ما همکاری خواهد داشت. مهران مدیری بازیگر گرانی است و قصد ساخت یک سریال را دارد اگر بتواند حتما در نقش کوتاهی که در سریال خوب بد جلف 3 برای او در نظر گرفته ایفای نقش خواهد کرد.

خوب بد جلف 3 در مورد چیه؟

داستان خوب بد جلف 3 از این قرار است که، شخصیت های اصلی داستان به چچن تبعید شده و در آنجا با فردی به نام غلام برادر کوچکش آشنا می شوند و برای نجات از تبعید با حمید فرخ نژاد (سرگرد شادمان در خوب بد جلف 1) تماس می گیرند و کمک می خواهند و از سوی دیگر فربد برای ساخت فیلم ارتش سری و پیدا کردن کیک زرد آنها  آنها را پیدا می کند اما فربد یک دشمن در مقابل خود دارد…!!

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو