تعبیر خواب سماور از دیدگاه چند معبر سرشناس

تعبیر خواب سماور از دیدگاه چند معبر سرشناس


منبع: آرگا

93

1399/11/10

21:07


سماور یکی از وسایلی می باشد که روزانه با آن ها سر و کار دارید و اگر خواب آن را ببینید چیزی دور از ذهن نمی باشد. برخی از خواب هایی که می بینید می توانند نشانه ای از افکار شما و یا قصد و نیت شما باشد. اگر دوست دارید معنای خواب سماور را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

تعبیر خواب سماور از دیدگاه چند معبر سرشناس

سماور یکی از وسایل آشپزخانه ایرانی ها می باشد و از قدیم در آشپزخانه ها وجود داشته اند. در واقع نوع قدیمی آن ها ذغالی بوده است و امروزه بسیاری از مردم از نوع گازی و یا نوع برقی آن ها استفاده می کنند. در طی روز ممکن است بار ها گذرتان به سماور بیفتد و در خواب هم ممکن است آن را ببینید بنابراین در ادامه تعبیر خواب سماور را برایتان بیان خواهیم کرد.

دیدن سماور در خواب و معنای آن

تعبیر خواب سماور

سماور نیز مانند تمامی وسایل آشپزخانه جزئی از ضروریات می باشد و بسیاری از افراد جز چای سماوری هیچ چای دیگری نمی خورند. دیدن سماور در خواب معانی متعددی دارد و چند نفر از معبران این خواب را معنا کرده اند که آن ها را یک به یک برایتان بررسی خواهیم کرد.

کتاب تعبیر خواب مدرن

این کتاب یکی از مهم ترین و پر طرفدار ترین کتاب تعبیر خواب می باشد و افراد بسیاری از تعابیر این کتاب راضی اند. برای تعبیر خواب سماور هم چند معنی بیان کرده است که عبارت اند از :

  •  این خواب به شما نشان می دهد که چقدر مهمان نواز هستید و اندیشه های بسیار خوبی دارید. در واقع زمانی که شما در خواب خود سماور می بینید بدین معنا می باشد که مهمانی ناخوانده برایتان می رسد بنابراین بهتر است آمادگی این کار و مهمانداری و پذیرایی از آن ها را داشته باشید و از یادتان نرود که این مهمان می تواند سود بسیار زیادی برای شما داشته باشد.
  • اگر فردی که خواب می بیند دختر باشد و خواب آن سماور و یا چای داغی باشد که از سماور ریخته شده است باشد بدین معنا می باشد که مورد توجه است و فردی که به وی توجه کرده است پیشنهادی به او می دهد. دخترانی که این خواب را می بینند باید تصمیمات بسیار خوب و دقیقی بگیرند و موقعیتی که برایشان ایجاد شده است را بسنجند زیرا فردی که به آن ها پیشنهاد می دهد نمی تواند مدت بسیار زیادی را در رابطه بماند و در صورت تصمیم های نادرست ممکن است ضربه روحی بسیار سختی متوجه آن ها شود.

تعبیر خواب سماور

ونگار

یکی دیگر از معبرانی که این خواب را تعبیر کرده است ونگار می باشد. وی بیان کرده است که دیدن سماور می تواند نشانه ای از وعده دوستی از طرف فردی باشد که بسیار پولدار است. این وعده ممکن است تمامی روابط قدیمی شما را از بین ببرد و شما را از دوست هایتان جدا کند بنابراین بهتر است قبل از قبول کردن پیشنهاد دوستی به پیامد های آن فکر کنید و اگر می توانید از روابط قدیمی خود دوری کنید این وعده را قبول کنید. قبول کردن این پیشنهاد و وعده شما را بسیار خوشحال می کند.

میلر

یکی دیگر از معبران خواب برای تعبیر این خواب دو معنا در نظر دارد که این معانی را برایتان بررسی می کنیم.

  • سماور براق و داغ و تمیز می تواند نشانه ای بسیار خوب باشد. اگر دختر جوان و دم بختی این خواب را ببیند و در کنار سماور چای داغ و تمیز هم مشاهده کند خواب بسیار خوب و با معنایی می باشد. این خواب نشان می دهد که دختر می تواند با فرد مورد علاقه اش ازدواج کند و این مسیر برایشان هموار خواهد شد.
  • اگر فردی در خواب ببیند که سماور در حال جوشیدن می باشد و بخار هایی از آن خارج می شود نشانه ای از بحث و جدل است. این بحث ممکن است در مکان های مختلفی مانند محل کار و یا خانه اتفاق بیفتد. در واقع آن سماور شما هستید که از وضع ایجاد شده ناراضی هستید و بسیار عصبانی می شوید بهتر است در این موقعیت ها خود را کنترل کنید تا اتفاقی نیفتد و حرف هایتان منجر به پشیمانی شما نشود.

منوچهر مطیعی

یکی از معبران بسیار خوبی که این خواب را تعبیر کرده است منوچهر مطیعی می باشد. وی معتقد است اگر شما خواب یک سماور پر از آب جوش را ببینید یعنی همسرتان  فردی بد خلق و خشمگین می باشد. البته بهتر است بدانید که این موضوع ممکن است گذرا باشد و همسرتان بر اساس اتفاقاتی که در طی روز برایش افتاده است ناراحت می باشد.

تعبیر خواب منوچهر مطیعی

در تعبیر خواب باید بیش تر به آن بخش هایی از خواب دقت کنید که اهمیت بیش تری دارند و در خواب بیشتر مورد توجه قرار می گیرند زیرا ممکن است شما در کنار سماور، قابلمه و پارچ و لیوان هم ببینید زیرا اکثر سماور ها در آشپز خانه می باشد بنابراین باید توجه کنید که چه خوابی دیده اید و بیش تر از همه کدام وسیله مورد توجه شما بوده است. بهتر است برای تعبیر خواب هایتان از قیاس و فهمی که داشته اید کمک بگیرید و هر خوابی را به فال نیک تعبیر کنید تا اتفاقات بسیار خوبی برایتان رخ دهد و معنا و مفهوم خواب های خود را جدی بگیرید و سعی کنید با احتیاط بیش تری عمل کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو