مدل لباس دخترانه برای عید نوروز با کاربردهای متفاوت

مدل لباس دخترانه برای عید نوروز با کاربردهای متفاوت


منبع: آرگا

350

1399/11/19

12:31


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل لباس دخترانه برای عید نوروز را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل لباس دخترانه برای عید نوروز در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و بهتر است شما ست لباسی را برای دید و بازدیدهای نوروزی انتخاب نمایید که با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی داشته باشند.

مدل لباس دخترانه برای عید نوروز

لباس های دخترانه برای عید نوروز دارای طرح های متنوعی می باشند که مانتو یکی از پرکاربردترین آن ها است و هر خانم جوانی باید برای رفتن به مهمانی هایی که در عید نوروز برگزار می شوند از لباسی مناسب استفاده نماید تا شیک پوش و خوش تیپ به نظر برسد. در ادامه با انوع طرح های لباس برای عید نوروز مخصوص دختران خوش سلیقه و مشکل پسند آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

لباس دخترانه برای عید نوروز

طرح های لباس برای عید نوروز

با نزدیک شدن به عید نوروز اغلب دختران جوان به فکر تهیه لباس های مناسب برای عید می افتند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است برای داشتن استایلی جذاب در هنگام انتخاب طرح و رنگ لباس هایتان حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

مانتو یکی از کاربردی ترین لباس ها برای رفتن به مهمانی ها و مجالسی که در عید نوروز برگزار می شود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهید همچنین بهتر است در پوشش خود مانتو را با لباس ها و اکسسوری هایی مناسب ست نمایید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

در صورت تمایل می توانید در پوشش خود رنگ اکسسوی هایی نظیر کیف و کفش و روسری و شال را با یکدیگر ست نمایید که در این صورت جذابیت ظاهر و استایل شما تکمیل می شود.

مانتوی عید نوروز در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید از بین مدل های اسپرت و مجلسی و ساده ، مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید. مانتوهای مجلسی برای رفتن به مهمانی ها و مجالس رسمی و بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و این طرح مانتوها به صورت مدل های ساده و کار شده دوخته می شوند که انتخاب طرح مانتو به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

 

طرح لباس دخترانه برای عید نوروز

ست لباس برای عید نوروز

ست لباس زیبا برای عید نوروز

ست لباس شیک برای عید نوروز

طرح لباس مخصوص عید نوروز

ست لباس شیک برای عید نوروز

لباس برای عید نوروز

ست لباس مجلسی برای عید نوروز

ست لباس طوسی برای عید نوروز

مدل لباس دخترانه برای عید نوروز

لباس زیبا دخترانه برای عید

ست لباس شیک و خاص برای عید نوروز

ست لباس شیک برای عید نوروز

لباس شیک برای عید نوروز

ست لباس زنانه برای عید نوروز

برای دوخت مانتوهای نوروزی از پارچه های ساده و طرح دار و گلدار استفاده می شود که انتخاب طرح پارچه مانتو سلیقه ای است همچنین شما می توانید مدل مانتوی خود را از بین انواع مدل های مانتوی کوتاه و مانتوی بلند انتخاب نمایید که بهتر است اندازه قد مانتو را با توجه به اندازه قد خود انتخاب نمایید تا جذابیت استایل تان بیشتر به نظر برسد و علاوه بر این عیب های موجود در فرم اندام شما کمتر به نظر برسد.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس های عید نوروز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید ست لباس هایتان را از بین رنگ های تیره و روشن انتخاب نمایید که بهتر است برای انتخاب رنگ به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه داشته باشید.

لباس شیک برای عید نوروز

ست لباس دخترانه

مدل لباس دخترانه اسپرت برای عید نوروز

مانتوی دو رنگ برای عید نوروز

ست لباس مجلسی برای عید

لباس شیک برای عید نوروز

ست لباس دخترانه برای عید

ست لباس شیک برای عید نوروز

مدل لباس مخصوص عید نوروز

ست لباس خاص برای عید

مانتوی دخترانه برای عید نوروز

مانتوی رنگی مخصوص عید نوروز

لباس طرح دار برای عید نوروز

مدل مانتو طرح دار برای عید نوروز

مانتوی طرح دار برای عید نوروز

مانتوی طرح دار و شیک برای عید نوروز

مانتو جلوباز برای عید نوروز

مدل لباس دخترانه برای عید

طرح های لباس پذیرایی برای عید نوروز

تهیه لباس پذیرایی مناسب برای دید و بازدیدهای نوروزی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید لباس خود را از بین طرح های سارافون و تونیک و بلوز و شومیز و … انتخاب نمایید همچنین لباس را بهتر است از بین طرح های رسمی و نیمه رسمی انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید استایلی اسپرت داشته باشید می توانید ست لباس خود را از بین طرح های اسپرت و مد روز انتخاب نمایید که در این صورت زیبایی و جذابیت ظاهری شما تکمیل می شود.

توجه داشته باشید که بهتر است برای راحتی بیشتر در جمع مهمان ها لباس هایی پوشیده و راحت را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین انتخاب رنگی مناسب برای لباس پذیرایی و لباس خانگی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ این لباس ها را از بین رنگ های تیره و روشن و خنثی انتخاب نمایید.

لباس عید دخترانه شیک و زیبا

لباس طرح دار برای عید

ست لباس پذیرایی برای عید

مدل لباس ساده و شیک برای عید نوروز

تونیک اسپرت برای عید نوروز

طرح لباس مخصوص عید نوروز

لباس برای عید نوروز

مدل لباس ساده برای عید

لباس اسپرت برای عید نوروز

مدل لباس مشکی دخترانه برای عید نوروز

لباس برای عید نوروز

لباس دخترانه برای عید نوروز

مدل لباس مخصوص عید نوروز

مدل لباس شیک مخصوص عید نوروز

ست لباس اسپرت برای عید نوروز

تونیک اسپرت برای عید نوروز

ست لباس اسپرت و شیک برای عید نوروز

مدل لباس عید نوروز دخترانه

ست لباس زیبا برای عید نوروز

مدل لباس دخترانه برای عید

مدل لباس عید دخترانه

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل لباس دخترانه برای عید نوروز جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها ست لباس شیک و زیبایی را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو