دانلود Adobe Premiere Rush 1.5.50 + کرک

دانلود Adobe Premiere Rush 1.5.50 + کرک


منبع: پی سی دی

71

1399/11/22

19:06


دانلود Adobe Premiere Rush 1.5.50 + کرک

با استفاده از Adobe Premiere Rush ویدیو های خود را در شبکه ها اجتماعی محبوب تر کنید. ادیت ویدیو ها برای کاربران عادی کار راحتی نیس و به مهارت های ادیت زیادی نیاز دارد اما Adobe با Adobe Premiere Rush CC این کار را برای همه آسان و امکان پذیر کرده است.

نرم افزار Adobe Premiere Rush CC نسخه ای ساده تر از Premiere Pro می باشد که اپلیکیشن طراحی برای موبایل و مخصوص ویدیو بلاگر ها و علاقه مندان به عکاسی است. برای ساختن و ادیت فیلم ها و ویدیو های زیبا و حرفه ای دیگر نیازی به تخصص در زمینه ویرایش ویدیو ها نیس به خصوص اگرروزانه به ساخت ویدیو های زیادی نیاز داشته باشید.

در Adobe Premiere Rush میتوانید با نوارابزاردر دسترس به راحتی رنگ ،صدا ، گرافیک ، انیمیشن و متن را به ویدیو اضفه و یا حذف کنید و فونت و استایل متن ها را تغییر دهید. کاربران میتوانند انیمیشن های متحرک خود را بسازند و به وسیله برخی الگو های گرافیکی آن را به ویدیو خود اضافه کنند. با استفاده از Adobe Premiere Rush میتوانید صدا ها و موسیقی ها را در پس زمینه ویدیو باهم ترکیب کنید و یا موزیک های جدید را اضافه کنید.با ابزار Adobe Sensei ، این نرم افزار در چارچوب یک هوش مصنوعی ساخته شده است که در تولید و ادیت به کاربر کمک زیادی می کند.

ویژگی های برنامه Adobe Premiere Rush :

  • محیط ساده و کاربردی
  • میکس و ساختن موزیک پس زمینه
  • تغییر سایه روشن ها و رنگ ها
  • امکان استفاده از صدا، افکت ها و انیمیشن ها
  • ساختن انیمیشن
  • نوار ابزار ادیت کاربردی
دانلود

نیم بها

دانلود Adobe Premiere Rush

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی893MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Adobe Premiere Rush 1.5.50 + کرک

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. نرم افزار را نصب کنید و با یک اکانت دلخواه Fake ایجاد کرده و وارد برنامه شوید
3. سپس برنامه را ببندید و محتویات فایل crack را به محل نصب شده کپی کنید تا کرک شود
 
 
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو