معرفی سری بازی های جنگ های صلیبی

معرفی سری بازی های جنگ های صلیبی


منبع: پی سی دی

644

1399/11/25

00:18


همونطور که میدونید بازی جنگ های صلیبی یکی از نوستالژی ترین بازی های تاریخ هست و افراد بسیار با اون خاطره دارن، این بازی دارای نسخه های مختلفی هست و بسیاری از افراد هستند ه هنوز هم از اون بسیار لذت میبرند و اون رو در سیستم خودشون دارند، ما قصد داریم درباره این بازی توضیحاتی به شما ارائه دهیم که بتونید بیشتر با اون آشنا بشید و یا اگر با اون خاطره دارید نسخه های دیگه اونرو به خوبی در دسترس داشته باشید و از بازی کردن لذت ببرید.

چرا این بازی با نام جنگ های صلیبی شناخته شد؟

اگر درباره این بازی در اینترنت تحقیق کرده باشید صد در صد متوجه خواهید بود که این بازی اصلا اسمش جنگ های صلیبی نیست و در واقع اسم اون Stronghold: Crusader بود که در ایران اون رو به اسم جنگ های صلیبی همیشه شناختند و همیشه افراد این بازی رو به این اسم بین خودشون صدا میزدند، اما دلیل اصلی اینکه این بازی به اسم جنگ های صلیبی شناخته شد دقیقا چی بود؟

در واقع در قدیم یک سری جنگ ها وجود داشتند با نام جنگ های صلیبی که به سلسله جنگ های مذهبی گفته میشد که توسط شاهان اروپایی ایجاد میشد تا با حلمه های متعدد به سرزمین های مسلمانان آنها را از مسلمانان پس بگیرند و بتوانند نسیب خود کنند، این سلسله جنگ ها اسلیان سال وجود داشت و به مهم ترین جنگ ها معروف بودند بازی Stronghold: Crusader هم از روی این جنگ ها ایجاد شد و به نسبت شبیه به این جنگ ها بودند به همین دلیل این بازی به جنگ های صلیبی معروف شد.

این سری بازی ها سعی داشتند که به این جنگ ها بپردازند و کاملا طبق این جنگ ها ساخته شدند و به همین دلیل هم خیلی محبوب و معروف شدند و خیلی از افراد هم بر اساس واقعیت شروع کردند که از این بازی استفاده کردند و خیلی هم از آن لذت میبرند، این بازی تا کنون توانسته به محبوب ترین بازی های استراتژی در دنیا باشد و کاربران بسیار زیادی هم هستند که از این بازی استفاده میکنند.

معرفی نسخه های مختلف جنگ های صلیبی

 اما بهتره در ادامه بپردازیم که این سری بازی هارو کاملا بهتون معرفی کنیم و توضیح بدیم کلا چند نسخه از این بازی در دنیا ارائه شد و چطور میتونید به اونا دسترسی داشته باشید.

بازی جنگ های صلیبی 1 (stronghold crusader)

معرفی سری بازی های جنگ های صلیبی

اولین نسخه بازی جنگ های صلیبی این نسخه بود که به عنوان جنگ های صلیبی 1 همیشه سر زبان ها رایج بود و بسیاری از افراد هم بودند که از آن در همان اول که آمد استفاده میکردند، این بازی به عنوان پر طرفدار ترین نسخه جنگ های صلیبی یاد میشه و از نوستالژی ترین بازی های تاریخی هست که در کامپیوتر های قدیمی اجرا میشد و همان موقع چون بازی گرافیک حرفه ای نداشت برای همان کامپیوتر ها مناسب بود.

این نسخه از جنگ های صلیبی در سال 2002 روانه بازار شد و همون موقع هم تونست که محبوبیت بسیار زیادی رو به سمت خودش جلب کنه، یکی از اصلی ترین دلایلی که این بازی در ایران به محبوبیت زیادی رسید این بود که توسط گروه نرم افزاری دارینوس به فارسی ترجمه شد و همین باعث شد که افراد زیادی به سمت اون بروند و ساعت هایی رو در روز این بازی رو انجام بدند، این بازی در سبک استراتژی هست و ذهن شمارو بسیار باز میکنه و خیلی ساده میتونید با استراتژی ها و نیرو های جنگی جنگ های صلیبی آشنا شوید.

سرباز هایی که در این نسخه وجود داشتند با عنوان سرباز های عرب شناخته میشدند و بیشتر این بازی در سبک عربی رواج داره اما گروه نرم افزاری دارینوس کاملا اونو فارسی سازی کردند و تمام پیام ها و یا صحبت هایی که توسط گوینده بازی انجام میشه به صورت فارسی هست، یکی از مزیت های این بازی واقعی بودن آن بوده، در واقع تمام شخصیت ها و یا مان هایی کهدر این بازی بسیازید کاملا به صورت واقعی هستند و شما چیز تخیلی در این بازی ندارید.

داستان بازی هم به اینگونه هست که شما در اول بازی یک قلطعه دارید که این قلطعه یک پادشاه دارد و اندک بودجه ای هم به شما اختصاص داده میشه و شما این وظیفه رو دارید که از قلعه خودتون و پادشاهی که دارید محافظت کنید، حفاظت از پادشاه هم به این صورت هست که شما باید یک سری مکان ها برای قلطعه خود ایجاد کنید و با استفاده از سرباز خانه ای که دارید یک سری سرباز را برای خود پرورش دهید و بعد جلوی حمله های دشمن را بگیرید، در نهایت که سرباز های شما زیاد بشه میتونید اونارو جمع کنید و به دشمن خودتون حمله کرده و اونو شکست بدید.

برای دانلود این نسخه جنگ های صلیبی هم میتونید به سایت پی سی دی مراجعه کرده و بعد با جستجو کردن اسم اون بازی رو دانلود و نصب کنید که کاملا به صورت رایگان هست.

بازی جنگ های صلیبی 2 (Stronghold Crusader 2)

این بازی هم به عنوان دومین سری بازی جنگ های صلیبی معرفی شد که بسیار هم با استقبال زیادی مواجه شد، در واقع این نسخه جهش یافته تر از نسخه قبلی بوده و تا حدودی کیفیت آن افزایش یافت و همین باعث شد که افراد زیادی هم به سمت خودش جذب کنه.

معرفی سری بازی های جنگ های صلیبی

داستان این بازی و نحوه بازی کردن در اون هم بسیار جذاب بود و باعث شد که افراد از اون لذت ببرند اما با این حال که این نسخه کیفیت بیشتری هم داشت به هر حال نتونست اندازه نسخه اولیه نصب بگیره و کاربران رو به خودش جذب کنه و در کل نسخه اولیه بازی بیشتر افراد رو به سمت خودش جلب کرده بود و طوری بود که دیگه افراد حاظر نبودند نسخه های دیگر جنگ های صلیبی رو بازی کنند.

بازی قلعه 2 (Stronghold 2)

خیلی خب دو نسخه اصلی که بهتون در بخش قبلی مقاله معرفی کردیم با عنوان جنگ های صلیبی هستند اما بازی قلعه هم در واقع به عنوان جنگ های صلیبی شناخته میشه و بازی Stronghold 2 رو به عنوان جنگ های صلیبی 2 میشناسند و از اون استفاده میکنند.

معرفی سری بازی های جنگ های صلیبی

این نسخه بسیار کیفیت عالی داره و گیم پلی اون بسیار جذاب شده به همین دلیل کاربران بسیار زیادی به سمت اون رفتند و اونو بازی میکنند، در کل محیط این بازی رو نمیشه با دیگر نسخه های جنگ های صلیبی مقایسه کرد و همین باعث شد که از نسخه قبلی پیشی بگیره و بتونه به عنوان یکی از برترین بازی های استراتژی باشه.

این نسخه با کیفیتی که داره اصلا سیستم قدرتمندی نمیخواد و شما با سیستم شخصی خودتون میتونید این بازی رو اجرا کنید چون اصلا نیاز به گرافیک بالا نیست و خیلی ساده در هر سیستمی اجرا میشه.

باری دانلود این نسخه هم میتونید به سایت پی سی دی مراجعه کنید و اسم اون رو در باکس جستجو سرچ رده و خیلی سریع به اون دسترسی پیدا کنید و اونو درسیستم خودتون دانلود و نصب کنید.

بازی قلعه 3 (Stronghold 3)

این نسخه به عنوان جدید ترین نسخه جنگ های صلیبی در بازار عرضه شده و به همین دلیل کاربران زیادی از اون استفاده میکنند، البته توجه داشته باشید که گیم پلی این بازی بسیار با نسخه های دیگر فرق داره و متفاوت هست.

معرفی سری بازی های جنگ های صلیبی

این بازی ار نظر گرافیکی بسیار خوب هست اما اگر بخواییم از نظر شخصیت های بازی صحبت کنیم باید بگیم که تخیلی ترین نسخه جنگ های صلیبی به این نسخه میرسه، این بازی ی سری شخصیت مثل آزدها ها داره و یا شما میتونید ی سری غول رو برای خودتون پرورش بدید و با استفاده از اونا به مبارزه بپریدازید.

البته توجه داشته باشید که این نسخه هم نیاز به سیستم های قدرتمندی نداره و خیلی ساده میتونید با هر سیستمی که دارید اونو اجرا کنید و به بازی کردن بپریدازید.

سخن پایانی:

امیدواریم با خوندن این مقاله اطلاعات کافی درباره سری بازی های جنگ های صلیبی رو بدست آورده باشید و با نسخه های مختلف این بازی آشنا شده باشید، ما در این مقاله قصد داشتیم که طلاعات تکمیلی درباره این سری بازی به شما ارائه بدیم تا بیشتر با این سری نوستالژی آشنا بشید و یاد آوری از قدیم براتون باشه و دوباره بازی بازی کردن اونا بپردازید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو