برترین بازی های استراتژی برای کامپیوتر

برترین بازی های استراتژی برای کامپیوتر


منبع: پی سی دی

173

1399/11/21

10:34


خیلی خب همونطور که میدونید امروزه بازی های استراتژی بسیار پر طرفدار شدند و این سری بازی ها اکثرا طرفدار های خاصی دارند که به صورت دیوانه وار دوست دار این نوع بازی ها هستند، امروزه تعداد بازی ها استراتژی بسیار زیاد شده اند و این بازی ها در کامپیوتر بسیار پر کاربرد شده اند،البته برخی از آنها بی کیفیت هستند و نمیتوان به عنوان برترین به آنها نگاه کرد، ما در این مقاله قصد داریم که به 5 مورد از بهترین بازی های استراتژی برای کامپیوتر بپردازیم که با اونا آشنا بشید و اگر خواستید اونارو در سیستم خودتون نصب کرده و لذت ببرید.

5 مورد از بهترین بازی های استراتژی برای کامپیوتر

امروزه کامیپوتر ها بسیار پیشرفته شدند و به همین دلیل بازی ها هم با گرافیک بالا تری در بازار عرضه میشود که بتوانند رضایت کاربران خود را جلب کنند، این 5 بازی که ما به شما معرفی میکنیم از نظر کیفیت بازی بسیار رضایت بخش خواهد بود، البته کیفیت فقط به معنی کیفیت گرافیکی نیست بلکه گیم پلی برخی از این بازی ها بسیار جذاب است و میتونه نیاز شماره نسبت به یک بازی استراتژی رفع کنه.

1. بازی Endless Legend

این بازی یکی از بهترین بازی های استراتژی در کامپیوتر است که کیفیت بسیار خوبی را به همراه خودش داره و شما از این بازی بسیار لذت خواهید برد، این بازی به صورت آفلاین اجرا میشه و نیاز نیست که شما دسترسی به اینترنت داشته باشید بلکه با لپ تاپ و یا کامپیوتر خودتون میتونید خیلی ساده هر جایی که هستید از بازی کردن لذت ببرید.

برترین بازی های استراتژی برای کامپیوتر

همانطور که در تصویری بالا میبینید این بازی کیفیت خوبی دارد و شما را از کیفیت پایین گرافیکی خسته نمیکنه، البته توجه داشته باشید که با وجود کیفیت بالای بازی اصلا نیاز نیست که سیستم شما خیلی حرفه ای باشد بلکه با سیستم های پایه هم میتونید این بازی رو اجرا کنید، پس با این وجود همه افراد میتونن این بازی در دسترس خودشون داشته باشن.

این بازی بسیار برای شما لذت بخش خواهد بود و اگر میخوایید که این بازی رو به صورت کاملا رایگان دانلود و نصب کنید میتونید از طریق سایت پی سی دی اسم این بازی رو سرچ کرده و پیداش کنید تا سریع بتونید اونو دانلود کنید.

 

2. بازی Civilization VI

این بازی یکی دیگه از برترین مواردی هست که در زمینه استراتژی فعالیت داره و شما میتوانید با استفاده از اون بسیار لذت ببرید، بازی Civilization VI تا کنون تونسته که افراد زیادی رو به سمت خودش جذب کنه و بسیاری از طرفداران بازی استراتژی جز این بازی هیچ انتخاب دیگه ای ندارن، پیشنهاد میکنیم این بازی رو حتما یکبار تجربه کنید تا لذتی که به شما میده رو درک کنید.

برترین بازی های استراتژی برای کامپیوتر

همونطور که در تصویر بالا میبینید این بازی کیفیت فوق العاده خوبی دارد و این باعث میشود که شما بیشتر از بازی لذت ببرید و از نظر کیفیتی نارضایتی نداشته باشید، داستان جالبی را این بازی تجربه خواهید کرد، سیستم قدرتمندی هم برای این بازی نیاز نیست و شما میتوانید با یک سیستم متوسط این بازی را تجربه کنید، این بازی نسبت به کیفیت بالایی که دارد حجم مناسبی هم دارد و شما نیاز نیست که خیلی حجم اینترنت خود را برای ای بازی صرف کنید.

این بازی رو میتونید با حجم بسیار بهینه سازی شده و کم از سایت پی سی دی به صورت کاملا رایگان دانلود و نصب کنید و به بازی بپردازید.

3. بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III

این بازی هم به عنوان سومین بازی برتر در لیست ما قرار میگیرد که گیم پلی بسیار جذابی دارد و شما میتونید با اون بسیار لذت ببرید و وقت خودتون رو بگذرونید، این بازی در سبک تخیلی تر نسبت به بقیه بازی ها ساخته شده و شما با یک سری صلاح های فضایی طرف هستید و باید سعی کنید که قلمرو های دیگر را تحت سلطه خود قرار دهید و بتونید قهرمان بازی بشید.

برترین بازی های استراتژی برای کامپیوتر

تصویر بالا یک محیطی از گیم پلی این بازی است که مشاهده میکنید، این بازی بسیار جذاب و با داستانی تخیلی طراحی شده و تا کنون تونسته که گیمر های زیادی رو به سمت خودش جذب کنه، شما هم ممکنه با یکبار تجربه کردن این بازی عاشق اون بشید و دیگه بیخیال اون نشید، ما پیشنهاد میکنیم این بازی هم حداقل برای یکبار امتحان کنید تا درک کنید چه لذتی به شما خواهد داد.

این بازی هم حجم زیادی ندارد و شما با حجم بسیار مناسب میتونید این بازی با کیفیت رو در دسترس خودتون داشته باشید، برای دانلود بازی هم میتونید به سایت پی سی دی مراجعه کرده و نام این بازی محبوب رو سرچ کنید تا بتونید اونو برای خودتون دانلود و نصب کنید.

4. بازی Company of Heroes 2

این بازی با 3 بازی قبلی که معرفی کردیم متفاوت است و گیم پلی آن به طور طبیعی تری طراحی شده، داستان این بازی از جنگ جهانی دوم عبور میکند و تا کنون توانسته به یکی از برترین بازی های استراتژی در دنیا باشد که همچنان در اوج است.

کیفیت بازی بسیار عالی است و تونسته که رضایت کاربران خودش رو جلب کنه و گیمر های زیادی رو هم به سمت خودش جذب کرده، اگر به بازی های استراتژی تفنگی علاقه دارید این بازی مناسب شما خواهد بود تا با یک نقشه جنگ بتوانید تمامی حریف های خود را از بین ببرید و بر قلعه آنها مسلط شوید.

برترین بازی های استراتژی برای کامپیوتر

بازی Company of Heroes 2 برای همه سیستم های متوسط به بالا میتواند اجرا شود و شما اگر سیستم قدرتی هم ندارید زیاد مهم نیست چون شما میتوانید کیفیت را به همراه بهینه بودن را در کنار هم تجربه کنید، اگر قصد دانلود این بازی را هم دارید میتونید با جستجو کردن نام اون در سایت پی سی دی سریعا به اون برسید و دانلود خودتون رو آغاز کرده و اونو در سیستم خودتون نصب کنید.

5. بازی XCOM 2

این بازی هم یکی از محبوب ترین های زمینه استراتژی هست و شم با استفاده از اون میتونید یک گیم پلی بسیار جذاب رو تجربه کنید، توجه داشته باشید که این بازی تا حدودی با گرافیک رباتیک ایجاد شده اما شخصیت های بازی به صورت واقعی هستند و خیلی ترکیب زیبایی این بین به وجود اومده، سعی داشته باشید که این بازی رو حتما در سیستم خودتون نصب کنید چون میتونه قدرت استراتژی شمارو تا حد زیادی افزایش بده و شمارو به یک استراتژیست تبدیل کنه.

برترین بازی های استراتژی برای کامپیوتر

این بازی هم بسیار محبوبیت ویژه ای بین کاربران جذب کرده و باعث شده که افرادی به او معتاد شوند، توجه داشته باشید که این بازی نسخه آنلاین هم دارد و شما میتونید به صورت آنلاین با رقیب های خود در سراسر دنیا مبارزه کنید، البته برای دسترسی به نسخه آنلاین باید آنرا خریداری کرده و سریال اصلی بازی را داشته باشید.

برای دانلود بازی XCOM 2 هم میتونید به سایت پی دی مراجعه کرده و اسم بازی رو خیلی ساده جستجو کنید تا دانلود برای شما آغاز بشه و بتونید بازی رو اجرا کنید.

سخن پایانی:

امیدواریم از خوندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کافی نسبت به برترین بازی های استراتژی بدست آورده باشید، ما سعی داشتیم که 5 مورد از برترین بازی های این زمینه رو بهتون معرفی کنیم تا بتونید با استفاده از اونا خودتون رو سرگرم کنید و از تجربه یک بازی استراتژی لذت کافی رو ببرید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو