مدل گیفت عروسی و نامزدی بسیار شیک و جذاب

مدل گیفت عروسی و نامزدی بسیار شیک و جذاب


منبع: آرگا

616

1399/12/3

13:34


عکس های جدیدترین مدل های گیفت عروسی و نامزدی با طرح های شیک و زیبا را در این مطلب ارائه می دهیم که هر یک از این مدل گیفت ها و یادبودهای زیبا می توانند بهترین انتخاب برای عروس خانم های باسلیقه باشند.

مشاهده تصاویر و مدل های انواع یادبود عروسی و نامزدی می تواند بهترین راهنما برای تازه عروس و دامادها باشند. گیفت عروسی اغلب به عنوان یادگاری و یادبود از طرف عروس و داماد به مهمان ها تقدیم می گردد، از این رو انتخاب زیباترین مدل اهمیت خاصی دارد، البته علاوه بر زیبایی، جدید و به روز بودن، قیمت هدیه و عواملی دیگری نیز وجود دارند که نقش مهمی در نوع انتخاب یادبود دارند. در این مطلب شما را با انواع مختلف گیفتهای عروسی و نامزدی جدید و زیبا آشنا می نماییم که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

مدل گیفت عروسی زیبا و شیک با طرح های جدید :

انتخاب مدل یادبود عروسی کاملا سلیقه ایی است و هر فرد برای انتخاب آن به معیارهای خود توجه نموده و سپس بهترین مدل را تهیه می کند. همانطور که می دانید گیفتهای عروسی متنوعی در بازار وجود دارند که هر یک از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند و از این رو انتخاب را تا حدودی سخت و دشوار نموده اند. اما نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با بهترین مدل ها و همچنین راهکارهایی برای انتخاب صحیح گیفت عروس و داماد آشنا می نماییم.

مدل گیفت جدید و شیک نامزدی

یکی از مدل های پر طرفدار گیفتهای عروسی و نامزدی، گیفتهای فانتزی عروس و داماد است. این مدل ها در جنس های مختلف تهیه می شوند و هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه تصاویری از این مدل گیفتهای زیبا را ملاحظه فرمایید.

گیفت فانتزی عروس و داماد

مدل گیفت فانتزی عروسی

گیفت فانتزی عروسی

مدل زیبای گیفت عروس

گیفت ساده عروسی

مدل گیفت عروسی جدید و شیک

 گیفتهای عروسی نمدی :

همانطور که می دانید امروزه استفاده از پارچه های نمدی در تزئینات مختلف به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. در این میان انواع مختلف گیفتهای عروس نمدی نیز طرفداران زیادی یافته است. این مدل گیفتها به راحتی نیز ساخته می شوند و در صورت تمایل می توانید با تکه های نمد این مدل گیفتها را همچون سایر تزیینات نمدی به راحتی در منزل بسازید و سپس مورد استفاده قرار دهید.

گیفت های عروسی جدید

گیفت نمدی برای عروسی

مدل گیفت نامزدی و عروسی

مدل گیفت نمدی عروس و داماد

مدل جدید گیفت جشن عروسی

مدل گیفت نمدی زیبا و جدید

مدل گیفت عروسی نمدی

هدیه و یادبود عروسی زیبا :

اگر به دنبال گیفتها یا یادبودهای خاص و متفاوت هستید و می خواهید گیفتهای شما همچون مجلس تان ویژه و منحصر به فرد باشد، پیشنهاد می کنیم یکی از مدل گیفتهای زیر را انتخاب نمایید. هر یک از این مدل های زیبا بهترین گزینه برای هدیه دادن به مهمان ها محسوب می گردند.

ساخت گیفت با گل کریستالی

گیفت عروسی زیبا و جدید

گیفت و یادبود عروسی

مدل جدید گیفت جشن عروسی

مدل جدید و شیک گیفت

گیفت زیبا و جدید برای عروسی

استفاده از گل های تزیینی زیبا نیز می تواند زینت بخش گیفتهای شما باشند. گیفتهای ساده و معمولی خود را با گل های مصنوعی و ریز در رنگ و طرح مناسب تزیین کنید. می توانید گل روی گیفتها را با دسته گل عروس ست نمایید و یا از دیگر رنگ های شاد و زیبا در این زمینه استفاده نمایید.

گیفت و یادبود عروسی

ساخت گیفت با قند و تور

گیفت های زیبا و جدید عروسی

مدل گیفت برای عروسی

گیفت عروس شیک و جدید

گیفت شیک ازدواج با طرح شیشه ای

یکی از مناسب ترین گیفتها برای عروسی انواع گیفتهای شیشه ای می باشند که علاوه بر شکیل بودنشان می توان آن ها را در اندازه های مختلفی سفارش داد. همچنین برای صرفه جویی در هزینه های عروسی می توان با تهیه وسایل آن اقدام به ساخت گیفتهای دست ساز کرد و مدل یادبود عروسی را با سلیقه خود ساخت و تقدیم مهیمانان عزیز در مراسم ازدواج کرد.

وسایل لازم برای تهیه گیفتهای شیشه ای بسیار ساده می باشند و با در اختیار  داشتن بطرهای شیشه ای در ابعاد دلخواه، شن های رنگی، شاخه گلهای ریز و یا گل های رز، یادداشت های رنگی تبریک و یا تشکر، نخ یا روبان رنگی و وسایل تزئینی کوچک از این دست می توان یادبودهای شیشه ای زیبایی را بسازید. در ادامه این مطلب مدل های دیدنی و بسیار شیک از این یادبودهای شیشه ای را می توانید نظاره گر باشید و با ایده برداری از آن ها، گیفتهای زیبا و فوق العاده دوست داشتنی برای مراسم عروسی خود تهیه نمایید.

گیفتهای شیشه ای جدید برای عروسی

گیفتهای شیشه ای شیک برای عروسی

گیفتهای شیشه ای منحصر به فرد برای عروسی

گیفتهای شیشه ای خاص برای عروسی

گیفتهای شیشه ای باحال برای عروسی

قشنگ ترین گیفت عروسی

گیفتهای شیشه ای دیدنی برای عروسی

جدیدترین گیفت عروسی

گیفتهای شیشه ای تماشایی برای عروسی

گیفتهای شیشه ای منحصر به فرد برای عروسی

گیفتهای شیشه ای عالی برای عروسی

گیفتهای شیشه ای تماشایی برای عروسی

جالب ترین گیفت عروسی

مدل زیبای یادبود عروسی

مدل جالب یادبود عروسی

مدل قشنگ یادبود عروسی

مدل متفاوت یادبود عروسی

مدل دیدنی یادبود عروسی

خاص ترین گیفت عروسی

مدل فوق العاده یادبود عروسی

هر یک از مدل های متنوع و زیبای انواع گیفتهای عروسی که در این مطلب ملاحظه نمودید، از جمله یادبودهای بسیار زیبا و جدید محسوب می گردند که می توانند انتخاب مناسب و شایسته ایی برای جشن عروسی یا نامزدی شما باشند. همچنین می توانید با کلیک بر روی تزئینات عروس با سایر مدل  گیفتها و همچنین دیگر تزئینات مربوط به جشن عروسی آشنا شده و از این طریق جشنی زیبا و ایده آل داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو