بیوگرافی اکبر عبدی + عکس های “اکبر عبدی” همسر و دخترش + زندگی شخصی

بیوگرافی اکبر عبدی + عکس های “اکبر عبدی” همسر و دخترش + زندگی شخصی


منبع: تاپ ناز

256

1399/12/4

12:52


اکبر عبدی بیشتر به دلیل نقش های کمدی که بای کرده شناخته شده است. او زمانی مشهورترین و پولسازترین بازیگر ایرانی بود ولی اخیرا مقداری کم کار شده است. او در برنامه های زنده تلویزیونی سوتی بسیار داده که باعث توجه رسانه ها شده است. در این بخش بیوگرافی کامل اکبر عبدی و عکس های او همسر و دخترش را هم مشاهده می کنید.

بیوگرافی اکبر عبدی

اکبر عبدی آقاباقر بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 4 شهریور سال 1339 در شهر تهران است او نشان درجه یک فرهنگ و هنر را دارد. پدر او اهل اردبیل و مادرش تهرانی است. او یک خواهر و 4 برادر دارد که یکی از برادرانش در جنگ ایران و عرق شهید شده است.

او سال 1358 مدرک دیپلم را گرفت و با نمایش های آماتوری فعالیت هنری اش را شروع کرد و در سال 1362 به تلویزیون رفت و تا به حال در نقش های مختلف نقش آفرینی کرده است. او اصلاتا اهل روستای آقاباقر در اردبیل است.

بازی در نقش های کمدی + گریم های جالب

اکبر عبدی بیشتر در نقش های کمی بازی کرده است و بسیار موفق بوده است. از بازی های خوب او می توان به سریال باز مدرسم دیر شد که بسیار خاطره انگیز است.

اکبر عبدی به دلیل فیزیک بدنی خاص و چهره ای که دارد، امکان گریم شدید و ساخت چهره های گوناگون، مانند زنان و نوجوانان را دارد و حتی در نقش پیرزن هم بازی کرده است و از عهده این نقش ها به خوبی برآمده است.

 

اکبر عبدی

بازی های به یاد ماندنی اکبر عبدی و کم کار شدن

از بازی های به یاد ماندنی او می توان فیلم های هنرپیشه به کارگردانی محسن مخملباف و آدم برفی به کارگردانی داود میرباقری اشاره کرد.

او در نیمه دوم هفتاد در سکوت سینمایی سپری کرد و همین باعث شد که محبوبیت و شهرت او بسیار کم شود. با وجود اینکه در سال 1380 به دلیل بازی در فلم نان عشق و موتور 1000 نامزد جایزه شد ولی بسیاری معتقد هستند که او از دوران اوجش فاصله گرفته است.

 

اکبر عبدی

 

گله از دستمزد و نظر او در مورد محمدرضا شریفی نیا

او در سال 1390 مهمان برنامه پارک ملت بود و در این برنامه از دستمزدهای بازی اش در فیلم سینمایی اخراجی ها گله کرد و محمدرضا شریفی نیا را پول دوست خواند.

 

اکبر عبدی

 

بازی در نقش زن

او سه بار در نقش یک زن بازی کرده است. برای اولین بار در فیلم خواب زده ها بود که نقش یک زن را بازی کرد. سپس در فیلم آدم برفی و خوابم می اد برای سومین بار نقش یک زن را بازی کرد. در فیلم خوابم می آد نقش دو زن را بازی کرد.

 

اکبر عبدی

 

مهاجرت به ترکیه

در سال ۱۳۹۴ رسانه‌های ترکیه گزارش دادند که اکبر عبدی با خرید خانه‌ای در آلانیا تصمیم گرفته‌است که مابقی عمر خود را در این شهر بگذراند. وی طی مصاحبه‌ای در یک بنگاه معاملات املاک در آلانیا گفت: به خاطر برخی مشکلات سلامتی تصمیم گرفته‌است که در این شهر به زندگی ادامه دهد.

اکبر عبدی

او گفته بود که به توصیه دوست قدیمی خود منصور پیری، به آلانیای ترکیه آمده و در این شهر منزلی خریداری کرده تا عمر خود را در این شهر بگذراند. بعد از بازتاب‌هایی که این مصاحبه داشت وی مهاجرت به ترکیه را تکذیب کرد و اظهار داشت: «من ایران هستم، و مهاجرت نکرده‌ام، و به زودی قرارداد رسوایی ۲ را با ده نمکی خواهم بست.»

 

اکبر عبدی

 

ماجرای جنجالی خواستگار عرب از دخترش

پس از حادثه فوت حجاج ایرانی در مناسک حج سال 1394 او در برنامه زنده تلویزیونی به مناسبت جشن روز عید غدیر خم، ضمن تعریف خاطره ای از حور خود و دخترش المیرا عبدی در مناسک حج، صحبت هایی در مورد خواستگاری یک عرب سعودی و پاسخ توهین آمیز خود به او کرد که پس از تعریف کردن این خاطره، مجری برنامه مجبور شد که صبحت های اکبر عبدی را قطع کند.

سخنان توهین آمیز او باعث واکنش های زیادی شد. اکبر عبدی در مورد واکنش های اعتراضی در فضای مجازی به حرف هایش گفت، که از حرف هایم سوء برداشت شده است. او اعلام کرد که اگر می دانستم برنامه زنده است این حرف ها را نمی زدم. احساس کردم که برنامه پخش زنده نیست و شبکه سوم سیما روی صدایم سانسور می گذارد و صدای سوت می گذارد.

 

اکبر عبدی

 

استقلالی خونگرم

او زمانی دلش می خواست که خودش فوتبالیست شود ولی نشد. او یک فوتبال دوست است و بازی های استقلال را دنبال می کند.

 

اکبر عبدی

 

بیماری و پیوند کلیه

اکبر عبدی مشکل فشار خون بالا دارد و همین باعث تاثیر بر کلیه ها او گذاشت و از کار افتادند و در نهایت به او یک کلیه پیوندی زده شد و در ترکیه تحت درمان قرار گرفت.

 

اکبر عبدی

 

ازدواج

اکبر عبدی یک بار در سن 19 سالگی عاشق یک دختر شد که خانواده اش با ازدواج او موافقت نکردند. او با خانمی به نام نینا که دختر دایی محمدرضا شریفی نیا بود ازدواج کرد که او 14 سال سن داشت. حاصل ازدواج آنها دختری به نام المیرا است.

اکبر عبدی

 

بیوگرافی لیلا اوتادی بیوگرافی حامد بهداد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو