زمان پخش برنامه ی زوجی نو + تکرار

منبع: گهر

135

1399/12/6

00:46


برنامه ی جذاب و مفرح ( زوجی نو ) مسابقه ای هیجان انگیز برای زوج ها که آنها را  به چالش می کشاند  این مسابقه تلویزیونی خانوادگی که با هدف توجه به بنیان خانواده، ایجاد روحیه شادابی و نشاط و تشویق جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده برای پخش در شبکه سوم سیما طراحی شده است . 

زمان پخش برنامه ی زوجی نو + تکرار از شبکه ی سه  

زمان پخش برنامه ی زوجی نو + تکرار, جدید 99 -گهر

در این مسابقه زوج های جوان برای مدیریت بحران در زندگی و کسب درآمد و ترویج استفاده از کالای ایرانی و مدیریت اقتصاد خانواده با هم به رقابت می پردازند .

این برنامه شامل بخش های متنوعی از قبیل آشپزی و بازی های واقعیت مجازی  و مسابقه جهت شناخت زوجین از یکدیگر و تعامل آنها در زندگی و کسب درآمد و به چالش کشیدن آنها می باشد و یک مسابقه جذاب با نگاه خانواده محور بوده که در این برنامه با حضور ۱۴۰ زوج جوان و رقابت آنها با یکدیگر لحظاتی شاد و جذاب را برای بینندگان برنامه خواهد آورد .

 

نحوه شرکت در برنامه

این برنامه تلویزیونی که برای رقابت تعداد زیادی از زوج های جوان از طرف مدیریت برنامه شبکه سوم سیما در نظر گرفته شده است و آن دسته از زوج هایی که حداقل ۶ ماه و حداکثر سه سال است از زمان ازدواج آنها گذشته باشد میتوانند با پر کردن فرم های مربوط به شرکت در این برنامه و پس از بررسی کارشناسان برنامه در خواست خود را برای شرکت در برنامه ارسال کنند .

 

حضور در برنامه به عنوان تماشاگر یا شرکت کننده

شما می توانید برای حضور در این برنامه تحت عنوان شرکت کننده یا تماشاچی حضور داشته باشید و پس از ورود به سایت ثبت نام جهت شرکت در این برنامه بر روی آیکون مربوطه کلیک کرده و در ادامه ثبت‌نام را انجام دهید و پس از وارد کردن مشخصات تیک حضور خود به عنوان تماشاچی را در برنامه ثبت کنید .

وب سایت رسمی برنامه
www.zojino.com یا پیج اینستاگرامی zojinotv مراجعه کنند .

 

جوایز ارزنده مسابقه

این مسابقه یک جایزه یک میلیارد ریالی برای هفت زوج برتر و همچنین یک جایزه ۳ میلیارد ریالی برای برنده نهایی این مسابقه در نظر گرفته است که می‌تواند به جذابیت‌های تلاش رقابت کنندگان برای کسب این جوایز بیافزاید و هدف از اهدای جوایز است کمک به کسب و کار شرکت کنندگان در مسابقه خواهد بود .

ساعت پخش برنامه

این مسابقه از شنبه تا چهارشنبه هر هفته هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به تهیه کنندگی (حامد خانی) و با اجرای (باربد بابایی) از شبکه سه سیما پخش می شود .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو