معرفی مسابقه چیدمانه ؛ زمان پخش، روند برنامه و معرفی شرکت‌ کنندگان

معرفی مسابقه چیدمانه ؛ زمان پخش، روند برنامه و معرفی شرکت‌ کنندگان


منبع: پلازا

2

1402/8/5

22:07


معرفی مسابقه چیدمانه ؛ زمان پخش، روند برنامه و معرفی شرکت‌ کنندگان

برنامه چیدمانه یکی از جدیدترین برنامه‌های شبکه نمایش خانگی است که علاوه بر اینکه توانست توجه‌ها را جلب کند، با تغییراتی از جمله عوض شدن گرداننده روبه‌رو شد. در ادامه مسابقه چیدمانه را معرفی می‌کنیم.

این روزها بازار رئالیتی‌ شوها یا برنامه‌های بر پایه حقیقت حسابی داغ است و از شبکه‌های نمایش خانگی و تلویزیون آثار مختلفی با این محوریت می‌بینیم. اکثر این رئالیتی‌ شوها با حضور سلبریتی‌ها برگزار می‌شوند و موضوع آنها درباره بازی مافیا یا مسابقات مشابه هستند. اما در ادامه قصد داریم یک رئالیتی شو متفاوت را به شما معرفی کنیم.

برنامه چیدمانه به کارگردانی ایرج طایفه و نویسندگی رحیم بهبودی‌فر در حال ساخت و پخش است. تهییه‌کننده این اثر سید جواد هاشمی و در ابتدا لیلا اوتادی گرداننده آن بود که طی تصمیماتی جدید، مریم مومن جایگزین او شد. چیدمانه از دو پلتفرم نماوا و فیلم نت به صورت هفتگی منتشر می‌شود. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی مسابقه چیدمانه همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش چیدمانه

ژانر این اثر رئالیتی شو، گیم شو و مسابقه است. اگر درباره اینکه مسابقه چیدمانه کی پخش میشود کنجکاو هستید، باید بگوییم که این مجموعه از تاریخ 13 شهریور 1402 شروع به پخش کرد و هر دوشنبه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود. تعداد قسمت های مسابقه چیدمانه هنوز مشخص نشده و تا کنون 6 قسمت آن انتشار پیدا کرده است.

داستان برنامه چیدمانه

برنامه چیدمانه چیست / داوران چیدمانه

در این بخش با خلاصه رئالیتی شو چیدمانه همراه شما هستیم. چیدمانه در واقع اولین مسابقه چیدمان و دکوراسیون ایرانی است که با حضور جمعی از سلبریتی‌ها و هنرمندان برگزار می‌شود. در هر قسمت با قرعه‌کشی دو فرد برای مسابقه دادن انتخاب می‌شوند. آن‌ها باید مرحله به مرحله چالش‌هایی را اجرا کنند که موفقیت در چالش‌ها برایشان امتیاز می‌آورد. سپس فضایی برای آن‌ها فراهم می‌شود که با توجه به امتیازات در حد توان خود از قسمت بازار مسابقه خرید کنند و کار دکوراسیون فضا را انجام دهند.

در نهایت داوران چیدمانه صمد سلیمان زاده سازنده پروژه های ساختمانی، سروناز شریفی مهندس معمار و بهار ضیا طراح داخلی درباره دکور آن‌ها قضاوت می‌کنند و همچنین شرکت در مسابقه چیدمانه از طریق پیامک نیز میسر است و مردم می‌توانند درباره مسابقات نظر داده و برنده جایزه شوند.

معرفی عوامل مسابقه چیدمانه

در این بخش با معرفی عوامل این اثر با شما هستیم.

ایرج طایفه کارگردان رئالیتی شو چیدمانه

تاریخ شروع رئالیتی شو چیدمانه / شرکت در مسابقه چیدمانه

ایرج طایفه بازیگر، مدیر تولید و برنامه‌ریز ایرانی است که کار خود را به صورت حرفه‌ای در سال 1393 با مستند سینمایی هنرمندان در برزیل شروع کرد و سپس در پروژه سریالی آرام می‌گیریم حضور پیدا کرد. از کارهای دیگر طایفه باید به فیلم شهر گربه‌ها، آهوی پیشونی سفید 2، تورنادو و در پناه عشق اشاره کنیم. ایرج طایفه سابقه همکاری در آثار مختلفی با سید جوان هاشمی دارد.

سید جواد هاشمی هاشمی تهییه کننده چیدمانه

تعداد قسمت های رئالیتی شو چیدمانه / مسابقه چیدمان

سید جواد هاشمی بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهییه‌کننده ایرانی متولد 27 دی 1344 است.‌ او فعالیت خود را از سال 1358 با تئاتر شروع کرد و نخستین بار با سریال خسته نباشید کار خود را در تلویزیون آغاز کرد‌. آقای هاشمی با فیلم پرواز در شب مرحوم رسول ملاقلی‌پور وارد سینما شد و در طی سال‌های طولانی نقش‌های مذهبی و مربوط به دفاع مقدس ایفا می‌کرد، به طوری تبدیل به یکی از چهره‌های این ژانر شد. این هنرپیشه در زمینه کار کودک و نوجوان نیز فعالیت می‌کند و آثاری همانند اختاپوس (آهوی پیشونی سفید)، تورنا و شهر گربه‌ها ماحصل آن هستند. از جمله آثار جدید این بازیگر باید به سریال‌های دادستان، راز ناتمام، شب‌های مافیا و زخم کاری اشاره کنیم.

لیلا اوتادی گرداننده سابق چیدمانه

رئالیتی شو چیدمانه لیلا اوتادی / برنامه چیدمانه چیست

لیلا اوتادی بازیگر ایرانی در 14 مرداد 1363 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1381 با فیلم چشمان سیاه آغاز کرد. این هنرپیشه به طور کلی به عنوان نقش‌های مکمل یا فرعی در آثار مختلف حضور پیدا کرده است و در فیلم‌های پرطرفداری همچون زن‌ها فرشته‌اند، پسر آدم، دختر حوا، به دنبال خوشبختی، اخراجی‌ها 3، مالیخولیا، کاتیوشا و پسرکشی که جز آثار معروف بودند، نقش‌آفرینی کرد. خانم اوتادی در سریال‌هایی همچون آخرین گناه، زخم، آرام می‌گیریم، گاندو، دیو و ماه پیشونی و نیوکمپ حضور داشت.

لیلا اوتادی تا قسمت پنج مسابقه چیدمانه به عنوان گرداننده در برنامه حضور داشت اما سپس او را با مریم مومن جایگزین کردند. دلیل این اتفاق کاملا مشخص نشد اما گویا تهییه‌کننده برنامه تصمیم بر این گرفته بود تا دیگر با خانم اوتادی همکاری نکند. در برخی از منابع نیز گفته می‌شود از ابتدا قرار بود پس از گذشت هر پنج قسمت مجری عوض شود.

مریم مومن گرداننده جدید و شرکت کننده چیدمانه

بازیگران مسابقه چیدمانه / برنامه چیدمانه مریم مومن

مریم مومن بازیگر اهل ایران متولد 6 مرداد 1377 است. او بازیگری و فعالیت هنری خود را از سال 1397 با نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت شروع کرد و همین نقش شهرت زیادی برای او به ارمغان آورد. این بازیگر در آثار دیگری همچون سرزده، دردسرهای شیرین، جادوگر، رئالیتی‌ شوهای شب‌های مافیا و ارتش سری حضور پیدا کرده است.

مریم مومن در ابتدا شرکت کننده قسمت اول این مسابقه بود و با همکاری آقای یوسف تیموری در برنامه شرکت کرد اما از قسمت ششم بنا به صلاح دید تهییه‌کننده برای اجرای این مسابقه انتخاب شد. نکته حائز اهمیت درباره برنامه چیدمانه مریم مومن این است که مردم حس می‌کنند این کار غیرحرفه‌ای بوده و نباید حداقل از خود شرکت کنندگان برای مسابقه گرداننده انتخاب می‌شد. اما در منابعی ذکر شده این وار از همان ابتدا برنامه‌ریزی شده بود و خانم مومن به عنوان گرداننده نیز انتخاب شده بودند.

شرکت کنندگان چیدمانه

در این بخش با معرفی بازیگران چیدمانه همراه شما هستیم و بیوگرافی کوتاهی از چند نفر از آن‌ها برای آشنایی بیشتر شما خواهیم داشت. توجه داشته باشید که تا کنون فقط شرکت‌کنندگان 10 قسمت اول چیدمانه مشخص شده‌اند.

مجتبی شفیعی ؛ از بازیگران چیدمانه

هنرپیشه های رئالیتی شو چیدمانه / برنامه چیدمانه مریم مومن

مجتبی شفیعی بازیگر و کمدین اهل ایران در  7 مهر 1367 به دنیا آمد. این بازیگر کار خود را از سال 1389 شروع کرد و در تئاتر حضور پیدا کرد تا اینکه در فضای مجازی با گروه زودنیوز دیده شد و سریال آخرین روز زمستان نیز از آثار درون کارنامه هنری محسوب می‌شود. مجتبی شفیعی در واقع تنها بازیگر مسابقه چیدمانه است و در آیتم‌های مختلف به عنوان یک کاراکتر در برنامه حضور پیدا می‌کند تا به آن دقایقی کمدی اضافه کند.

یوسف تیموری ؛ از شرکت کنندگان برنامه چیدمانه

زمان پخش رئالیتی شو چیدمانه / بازیگران چیدمانه

یوسف تیموری هنرپیشه ایرانی در 22 بهمن 1357 متولد شد. او بازیگری را از 1376 با سریال سرزمین سبز شروع کرد و سپس در آثار معروفی همچون سیب خنده، مجید دلبندم و قطار ابدی حضور داشت. نقش فولاد او در زیر آسمان شهر 1 باعث معروفیت این بازیگر شد. از کارهای دیگر یوسف تیموری باید به سریال‌های زندگی به شرط خنده، یک وجب خاک، خروس، زوج یا فرد، فیلم‌های دختر میلیونر، پرستوهای عاشق، تپلی و من و تک‌خال اشاره کنیم. او یکی شرکت‌کنندگاگ از رئالیتی شو چیدمانه است.

کمند امیر سلیمانی

بررسی مسابقه چیدمانه / بازیگران سریال چیدمانه

کمند امیر سلیمانی در 16 خرداد 1352 به دنیا آمد. او بازیگری را از 7 سالگی به واسطه پدرش سعید امیرسلیمانی در تئاتر شروع کرد و در دهه 60 نیز وارد تلویزیون شد. خانم امیر سلیمانی با ایفای نقش در سریال پدر سالار به شهرت رسید و از سریال‌های معروف او باید به همسران، رسم شیدایی، تبریز در مه، هوش سیاه، پریا، گاندو و بی همگان اشاره کنیم‌.

سپند امیر سلیمانی ؛ از شرکت کنندگان برنامه چیدمانه

مهمانان مسابقه چیدمانه / زمان پخش چیدمانه

سپند امیرسلیمانی بازیگر ایرانی در 28 آذر 1356 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1361 و سنین کودکی با حضور در آثار پدرش آقای سعید امیرسلیمانی آغاز کرد و در سال 1369 با فیلم چون ابر در بهاران دیده شد. سپس تا سال 1380 در تئاتر فعالیت کرد و ابوالحسن داوودی پس از دیدن این هنرپیشه او را برای بازی در نان، عشق و موتور 1000 انتخاب کرد. سپس او را در نقش‌های کوتاهی در مجموعه‌های معروفی همچون من یک مستاجرم، شب‌های برره، خوش نشین‌ها، در حاشیه، کلبه عمو پورنگ، بی‌همگان، فیلم‌های اخراجی‌ها، مردان مریخی و زنان ونوسی، خوب بد جلف و هزارپا دیدیم. او در برنامه چیدمانه همراه خواهر خود خانم کمند امیرسلیمانی حضور دارد.

پژمان بازغی

خلاصه رئالیتی شو چیدمانه / زمان پخش چیدمانه

پژمان بازغی هنرپیشه و مجری اهل ایران در 19 مرداد 1353 به دنیا آمد. او برای اولین بار در فیلم اعتراف نقش آفرینی کرد و سپس با حضور در سریال آژانس دوستی توجه‌ها را به خود جلب کرد. پژمان بازغی در آثار شاخصی همچون مرد هزار چهره، گذر از رنج‌ها، کوبار، افرا، فصل نرگس و پرونده باز است نقش‌آفرینی داشته است و این روزها اسم او را در اکثر رئالیتی شوها می‌بینیم. او از شرکت‌کنندگان مسابقه چیدمانه است.

صحرا اسدالهی ؛ از شرکت کنندگان برنامه چیدمانه

بازیگران چیدمانه / برنامه چیدمانه مریم مومن

صحرا اسدالهی بازیگر ایرانی در 27 مرداد سال 1370 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1391 در کلاس‌های مرحوم سمندریان آغاز کرد تا اینکه در سال 1393 با مجموعه گاهی به پشت سر نگاه کن پشت دوربین رفت. سال بعد او را در نقش کوتاهی در فیلم مشهور فروشنده دیدیم و پس از آن نقش‌های کوتاهی در فیلم‌های پری‌سا، پسرکشی، یقه سفیدها، جوجه تیغی، سریال‌های شرایط خاص، زندگی زیباست، بچه مهندس 2 و 3، جادوگر و آنتن ایفا کرد. خانم اسدالهی در فیلم بیرو نقشی کلیدی داشت و در مسابقه چیدمانه حضور پیدا کرده است.

سرنا امینی

شرکت کنندگان چیدمانه / مسابقه چیدمانه

سرنا امینی متولد 28 خرداد 1372 است. او در واقع به عنوان یکی از واینرهای اینستاگرام فعالیت می‌کند و نخستین بار کار خود را در سال 1398 با ساخت دابسمش‌هایی از فردین جهانشیری آغاز کرد. دابسمش‌های او با ویوهای میلیونی روبه‌رو شدند و در نتیجه این شخصیت اینستاگرامی با توجهات روبه‌رو شد. کم‌کم کارهای او حرفه‌ای تر و کلیپ‌هایش بلندتر شدند و کلیدی‌ترین شخصیتی که او در ویدیوهایش از آن رونمایی کرده، کاراکتر اصغر است. خانم امینی یکی از موفق‌ترین شخصیت‌های اینستاگرامی محسوب می‌شود که جز مهمانان مسابقه چیدمانه نیز است.

نیما شاهرخ شاهی ؛ از شرکت کنندگان برنامه چیدمانه

شرکت در مسابقه چیدمانه / برنامه چیدمانه

نیما شاهرخ شاهی بازیگر ایرانی متولد 17 مرداد 1360 است. او بازیگری را در سال 1382و با فیلم مکس آغاز کرد. سپس حضور در سریال معروف فاصله‌ها باعث دیده شدن این هنرپیشه شد و ایفای نقش خوبی نیز در سریال دیده شده ملکوت داشت. از جمله آثار معروف این هنرپیشه باید به فیلم‌‌های پارک وی، کیش و مات، اخراجی‌ها ۳، نیوکاسل، سریال‌های بیمار استاندارد، دادستان و همه‌گیری اشاره کنیم.

نیوشا ضیغمی ؛ از شرکت کنندگان برنامه چیدمانه

تعداد قسمت های رئالیتی شو چیدمانه / مسابقه چیدمان

نیوشا ضیغمی هنرپیشه ایرانی زاده 18 تیر 1359 است. او کار خود را از سال 1383 با فیلم مواجهه در سینما شروع کرد و پیش از آن نیز نقش کوتاهی در سریال در چشم باد داشت که باعث دیده شدن او شد. این بازیگر عمدتا در سینما فعالیت کرده و تنها سه سریال در کارنامه خود دارد. از فیلم‌های معروف خانم ضیغمی باید به تردست، حس پنهان، توفیق اجباری، پرتقال خونی، گشت ارشاد، خوب، بد، جلف و شهر گربه‌ها اشاره کنیم.

ارسلان قاسمی

بازیگران سریال چیدمانه

ارسلان قاسمی بازیگر ایرانی در 1 خرداد 1374 به دنیا آمد. او در زمینه‌های مدلینگ و خوانندگی نیز فعالیت می‌کند. این هنرپیشه فعالیت بازیگری خود را از سال 1381 و با بازی در سریال محبوب در چشم باد در نقش کودکی بیژن شروع کرد. او سپس در یوسف پیامبر نیز حضور پیدا کرد و در سال 1386 با فیلم جعبه موسیقی به عنوان نقش‌ اصلی حاضر شد. ارسلان قاسمی فعالیتی آهسته و پیوسته تا کنون در بازیگری داشته است. از سریال‌های معروف او باید به هوش سیاه، فاصله‌ها، تا ثریا، از یادها رفته و یاور یاد کنیم. این بازیگر همچنین در فیلم‌های تاکسی نارنجی، داش آکل، پیشونی سفید 2 و 3، تورنا 2 و جزیره فضایی تورنادو حضور پیدا کرده است.

آشا محرابی

بازیگران چیدمانه

آشا محرابی هنرپیشه ایرانی متولد 31 مرداد 1352 است. او بازیگری را از سال 1377 پس از حضور در رادیو با تئاتر آغاز کرد و سپس در سال 1385 با سریال توی گوش سالمم زمزمه کن دیده شد. آشا محرابی نه تنها در زمینه بازیگری سینما و تلویزیون، بلکه در دوبله نیز فعالیت پررنگی دارد. از جمله سریال‌های دیده شده آشا محرابی مرگ تدریجی یک رویا، سرزمین مادری، همه‌چیز آنجاست، هشت و نیم دقیقه و نارگیل هستند. همچنین او در سینما نیز فعالیت‌هایی داشته و فیلم‌های جاده مه‌آلود، ماهرخ و آشوب ماحصل آن هستند. لازم به ذکر است تا خاطرنشان کنیم که خانم محرابی فرزند اسماعیل محرابی بازیگر است.

محمد نادری

شرکت در مسابقه چیدمانه

محمد نادری بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، مجری و صداپیشه اهل ایران در 10 تیر 1357 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1388 با تئاتر شروع کرد اما تا سال 1394 و برنامه دورهمی نتوانست شهرت کسب کند. آقای نادری در این برنامه و نمایش آن نقش جانی را بازی کرد و این نقش به حدی او را معروف کرد که راه برای پیشنهاد بیشتر باز شد. سپس سریال شمعدونی و کاراکتر هوشنگ او توانست باعث شهرتش شود. از جمله آثار معروف این بازیگر سریال‌های شمعدونی، دنگ و فنگ روزگار، سایه باز، فیلم‌های هزارپا و پاستاریونی هستند.

الهام حمیدی

هنرپیشه های رئالیتی شو چیدمانه / برنامه چیدمانه چیست

الهام حمیدی هنرپیشه اهل ایران متولد 8 آذر 1356 است. او از سال 1378 با مجموعه تلویزیونی کوی دامون به دنیای بازیگری پا گذاشت و در سال 1382 با سریال پرطرفدار مسافری از هند و نقش پروانه به توانست شهرت کسب کند. این هنرپیشه بازیگری در سینما را از سال 1380 با فیلم تیک آغاز کرد. خانم حمیدی در دهه 80 در آثار تلویزیونی و سینمایی حضور پررنگی داشت و از نقش‌‌آفرینی‌های یادماندنی او باید به آسنات در سریال یوسف پیامبر و شیرین در مختارنامه اشاره کنیم. آثار معروف دیگر این هنرپیشه سریال‌های شهریار، آخرین دعوت، تبریز در مه، همه چیز آنجاست، فیلم‌های خیلی دور، خیلی نزدیک، اخلاقتو خوب کن، گهواره‌ای برای مادر، خائن کشی و یقه سفیدها هستند.

سایر بازیگران سریال چیدمانه عبارتند از:

سخن پایانی

برنامه چیدمانه کجا پخش میشه

با معرفی و بررسی مسابقه چیدمانه همراه شما بودیم و سعی کردیم به سوالی‌های از قبیل اینکه برنامه چیدمانه کجا پخش میشه و ماهیت آن چیست پاسخ دهیم. چیدمانه از شهریور کار خود را شروع کرده و به نظر برنامه متنوع و متفاوتی باشد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا به دانلود مسابقه چیدمانه پرداخته و آن را تماشا کرده‌اید؟ چه پیشنهادی برای آثار این چنینی دارید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو