بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش + عکس و داستان


منبع: شبونه

2

1402/9/13

16:47


اسامی بازیگران سریال چرخ گردون به کارگردانی جواد مزدآبادی با نقش انها عبارتند از: حمید لولایی علیرضا خمسه کمند امیر سلیمانی نیما شاهرخ شاهی رامین ناصر نصیر شهین تسلیمی افشین سنگ چاپ آتش تقی پور اکبر رحمتی کریم قربانی و… درباره سریال سریال چرخ گردون سریال چرخ گردون سریالی طنز بوده که توسط اقای جواد …

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون به کارگردانی جواد مزدآبادی با نقش انها عبارتند از:

  • حمید لولایی
  • علیرضا خمسه
  • کمند امیر سلیمانی
  • نیما شاهرخ شاهی
  • رامین ناصر نصیر
  • شهین تسلیمی
  • افشین سنگ چاپ
  • آتش تقی پور
  • اکبر رحمتی
  • کریم قربانی و…

درباره سریال سریال چرخ گردون

سریال چرخ گردون سریالی طنز بوده که توسط اقای جواد مزدآبادی کارگردانی و توسط سعید مرادی تهیه کنندگی شده است و در  90 قسمت قرار است که از تلویزیون پخش شود آقای جواد مزآبادی در کارنامه خود سریالهای آدمخوار ،چهار چرخ ، مثل شیشه ، خون بها و دنگ و فنگ روزگار را در کارنامه دارد و سابقه همکاری با حمید لولایی را در سریالهایش دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش + عکس و داستان

خلاصه داستان

داستان این سریال طنز بوده و درباره شخصیت های حمید لولایی و علیرضا خمسه میباشد که با هم رقیب کاری هستند و باید چالش های رقابتی را طی کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی حمید لولایی

حمید لولایی از بازیگران خوب کشور میباشد که با بازی در نقش های مختلف توانسته موفقیت زیادی را کسب کند.

متولد 1334 در محله عشرت‌آباد تهران.

اصالتا شمالي است اما بزرگ شده محله عشرت‌آباد است متاهل و دو دختر به نام‌هايمريم و سارا دارد.

از كودكي عاشق بازيگري بود و با استفاده از جعبه‌هاي پودر لباسشويي و چسباندن عكس و گويندگي بچه‌هاي محل را دور خود جمع مي‌كرد.

با پول‌هاي عيدي خود به سينما مي‌رفت. بهترين تفريح زمان كودكي‌اش سينما رفتن بود.

عشق به بازيگري در 15 سالگي او را به كلاس‌هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كشاند.

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی علیرضا خمسه

علیرضا خمسه متولد ۹ بهمن ۱۳۳۱ در تهران است. او در خانواده ای شلوغ پرورش یافت؛ او دارای ۴ خواهر و ۴ برادر میباشد و سه تای دیگر هم فوت کردند. مادر این بازیگر، خانه‌دار بوده و پدرش به عنوان معمار در یک شرکت راهسازی، مشغول به فعالیت بود و به خاطر مأموریت های مداومش، خانواده ی خود را دایماً به سفر میبرد.

در سال ۱۳۶۲ علیرضا خمسه در زمانی که فعالیت بازیگری خود را به تازگی شروع کرده بود، زندگی مشترکی را آغاز کرد و صاحب یک فرزند پسر بنام احمدرضا شد ولی پس از گذشت مدتی از همسرش، طلاق گرفت.

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

کمند امیر سلیمانی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 16 خرداد ماه 1352 در تهران می‌باشد و 44 سال سن دارد. خانم امیرسلیمانی دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی تاتر از دانشگاه آزاد می باشد. بـه واسطه حضور پدرش در حیطه هنر از ۷ سالگی بازی در تئاتر را شروع کرد و ۹ سالگی دریک برنامه کودک درکنار پدرش حضور داشت.

در ۱۳ سالگی با فیلم ترنج کـه درسال ۱۳۶۵ ساخته شد بطور حرفه اي کارش را آغاز کرد . بازی در نقش آذر سریال پدر سالار کـه درسال ۱۳۷۴ ساخته شد شهرت فراوانی برای کمند امیرسلیمانی بـه همراه داشت. بازی در سریال همسایه ها برای کمند امیرسلیمانی ، اوجِ شهرت و محبوبیت بود.

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی بازیگر خوش‌چهره ایرانی متولد سال 1360 است. او اولین بازی سینمایی خود را در فیلم مکس اثر سامان مقدم در سال 1382 انجام داده است. او همچنین با ایفای نقش در سریال شمس‌العماره محصول سال 1388 بازی در مجموعه‌های تلویزیونی را آغاز کرد. نیما شاهرخ شاهی بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم پارک وی اثر فریدون جیرانی در سال 1385 شناخته شد و با بازی در سریال فاصله‌ها محصول سال 1389 به شهرت دست یافت. او یک کافی شاپ به نام الی در مجتمع تجاری خلیج فارس در ولنجک دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی رامین ناصر نصیر

رامین ناصر نصیر متولد ۱۱ بهمن ۱۳۵۴ درتهران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشکده ی هنرهای زیبا است، بجز بازیگری تجربه کارگردان، نویسندگی و منشی صحنه را نیز دارد، اکنون نیز مترجم زبان انگلیسی است و اغلب کتاب ترجمه می کند.

زندگی شهرنشینی این عادت را در ما به وجود آورده که با پول می توانیم شاد باشیم و اگر امکانات بیشتری داشته باشیم، دلمان خوش تر است، در صورتی که با چیزهای خیلی ساده تر و واقعی تر که در طبیعت وجود دارد، می توانیم شاد باشیم؛ همان چیزهایی که در گذشته طی سال ها و قرن ها مردم را شاد کرده است هنوز هم مردمی که پیوندشان را با طبیعت حفظ کرده اند، همان شادی ها را تجربه می کنند و حالشان هم خیلی خوب است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو