Big Hero 6)

از زمان اکران انیمیشن «۶ قهرمان بزرگ» (Big Hero 6) والت دیزنی در سال ۲۰۱۴، شخصیت‌های فیلم بخش جدایی‌ناپذیر از فرهنگ عامه شدند. در روزهای اخیر گزارش‌هایی در مورد ورود این شخصیت‌ها به صورت لایو-اکشن در «دنیای سینمایی مارول» شنیده شد، اما «ورایتی» تأیید می‌کند که این شایعه صحت ندارد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، تمایلی چنین شدید به ورود این شخصیت‌های محبوب به فیلم‌ها و سریال‌های مارول قابل درک است. پس از آنکه دیزنی در سال ۲۰۰۹ مارول اینترتینمنت را خریداری کرد، استودیوهای دیزنی انیمیشن فیلم بلند «۶ قهرمان بزرگ»  را بر اساس کامیک‌های مارول به تولید رساند، اما تغییرات زیادی نسبت به کتاب‌ها ایجاد کرد. فیلم انیمیشن به جای روایت داستان در ژاپن، در شهر خیالی سان فرانسوسکو روی می‌داد. هرچند شخصیت‌های اصلی «هیرو» و «بی‌مکس» حفظ شدند اما دیزنی «بی‌مکس» را از بادیگاردی که می‌توانست به یک اژدهای سبز تغییر شکل دهد، به یک ربات متورم تبدیل کردند.

دیزنی یک سریال تلویزیونی اسپین‌آف (Big Hero 6: The Series) برای فیلم با همان صداپیشگان تولید کرد. آخرین اپیزود سریال ۱۵ فوریه از دیزنی چنل و دیزنی اکس‌دی روی ایر رفت و پس از سه فصل به پایان رسید. دیزنی اعلام کرده است که سریال «بی‌مکس!» (Baymax!) را برای دیزنی+ می‌سازد.

با این حال همچنان احتمال تولید فیلم لایو-اکشنی برای «۶ قهرمان بزرگ»  وجود دارد. مارول «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) را در حالی به شکل موفقیت‌آمیز تولید و اکران کرد که کتاب‌های مصور آن چنان شناخته‌شده نبودند.