ورود به سامانه مدیریت یکپارچه مدارس سمیم (studentnetwork.ir)

منبع: دلگرم

69

1399/12/7

20:41


ورود به سامانه مدیریت یکپارچه مدارس سمیم (studentnetwork.ir)

ورود به سامانه سمیم samimschool

نسخه دسکتاپ نرم افزار سمیم که چندین سال از عرضه آن می گذرد قادر است تمام نیازهای مدارس در حوزه هوشمندسازی را پاسخگو باشد؛ از پیش ثبت نام دانش آموزان از طریق سایت اختصاصی مدرسه که توسط سمیم پشتیبانی می شود تا سامانه حضور و غیاب هوشمند با اطلاع رسانی پیامکی روی تلفن همراه والدین و... در سمیم می توان کلاس بندی ها و برنامه هفتگی را مشخص نمود، آزمون های چند گزینه ای، تشریحی و آنلاین طراحی و برای انواع فعالیت های مدرسه، قوانین دلخواه مدیر را پیاده کرد. دفتر کلاسی ویژه معلمان، با قابلیت های گسترده و با ظاهری کاملا کاربرپسند، امکان مدیریت هر آنچه که در کلاس درس اتفاق می افتد را بصورت کامل در اختیار معلم قرار میدهد

سامانه مدیریت یکپارچه مدارس سمیم

برای ورود به سامانه سمیم روی لینک زیر کلیک کنید .

ورود به سامانه سمیم

با تمام این قابلیت ها، سمیم در بستر شبکه فرهیختگان ناچار به پوست اندازی شد؛ شاید یکی از مهمترین این تغییرات دسترسی به بانک محتوا باشد که گامی است در راستای تغییر رویکرد آموزشی از کلیشه های رایج آموزش به سمت آموزش متعالی؛ بانک محتوا محملی است برای تولید، اشتراک گذاری و هم افزایی محتوای آموزشی. سمیم هوشمند برای کارشناس مدرسه، معلم، دانش آموز و والدین، پنل های جداگانه ای در نظر گرفته که در دل هر کدام قابلیت های بسیاری تعبیه شده است؛ امکان تعریف تکالیف برای دانش آموز و امکان نظارت اولیا بر حسن انجام آن ها یکی از این قابلیت ها است. امکان شرکت در آزمون «هشت» ماژول جدیدی است که برای کاربران شبکه فرهیختگان درنظر گرفته شده است و در قسمت بعدی به معرفی آن پرداخته شده است.

برگزاری کلاس های مجازی در سمیم

برای شرکت در کلاس های مجازی در سمیم روی سمیم کلیک کنید . و برای ورود به پنل دانش آموز سمیم روی سمیم دانش آموز کلیک کنید .

نرم افزار مدیریت مدارس سمیم در چهار بستر وب، اندروید، IOS و دسکتاپ جهت مکانیزه سازی تمامی امور مدرسه راه اندازی شده است. با سمیم شما قادر خواهید بود از یک مدرسه کوچک تا مجتمع های بزرگ آموزشی را مدیریت کنید. هدف ما ارائه بستری جهت رفع تمامی نیاز های شماست تا بدون دغدغه و با استفاده از تمامی امکانات سمیم مدرسه خود را هوشمند کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو