رنگ آمیزی و نقاشی مار برای کودکان

رنگ آمیزی و نقاشی مار برای کودکان


منبع: آرگا

839

1399/12/10

13:22


در این مطلب برای آموزش به کودک دلبندتان می توانید از صورت های ساده و متنوع نقاشی مار بهره بگیرید که بیشتر به صورت ساده و کارتونی ارائه می گردد تا کودک شما مطابق با علایق و دنیای خود مهارت نقاشی را بیاموزد. در رنگ آمیزی دست او را باز بگذارید تا خودش رنگ ها را انتخاب نماید.

کودکان معمولا از سنین چهار سالگی به بعد علاقمند به کشیدن نقاشی بر روی کاغذ می شوند. البته در سن سه سالگی نیز ممکن است علاقه ای از خود بروز دهند اما بیشتر به صورت خط خطی و جذب شدن به رنگ ها می باشد که به سمت نقاشی روی می آورند، یا اینکه از شما می خواهند تا برای او شکلی را بکشید. در ادامه به رنگ آمیزی و نقاشی مار می پردازیم.

رنگ آمیزی و نقاشی مار

نقاشی مار فانتزی

اولین توجهی که باید در مقابله با کودک مد نظر قرار داد ، این است که کودک را مجبور به انجام کاری نکنید. در نقاشی کشیدن نیز، او را با شعر و قصه به سمت نقاشی بکشید. زیرا نقاشی علاوه بر بازی های فکری دیگر یکی از راه های فعال نمودن مهارت های ذهنی کودک می باشد.

نقاشی مار زیبا و جالب

برای شروع نقاشی کودک از صورت ها و شکل های پیچیده استفاده نکنید، بیشتر از شکل هایی استفاده کنید که برای آن ها قابل لمس تر است و در اسباب بازی ها و کارتون ها بیشتر با آن ها سرو کار دارند. همچنین برای رنگ آمیزی ابزاری برای کودکتان تهیه نمایید که ضخیم و رنگ آن ها غلیظ باشد مثل پاستل، مداد شمعی، گواش و …

نقاشی مار کارتونی

کودک قبل از چهار سالگی با رنگ ها آشنایی کامل پیدا می کند، بنابراین در مرحله رنگ آمیزی دست او را باز بگذارید تا خودش رنگ دلخواهش را انتخاب نماید. و به مرور یاد می گیرد که به طور منظم و در میان خطوط رنگ آمیزی کند.

نقاشی مار زیبا

در ادامه با رنگ آمیزی ها و نقاشیهای مار که از ساده ترین شکل ها برای کشیدن مار و با انواع مختلف می باشد می پردازیم. البته از لحاظ رنگ آمیزی به دلیل کوچک بودن بدن مار و وجود خط و خال ها بر روی آن می تواند برای کودک کمی سخت شود.

رنگ آمیزی و نقاشی مار

رنگ آمیزی و طراحی کودکانه مار

نقاشی و رنگ آمیزی مار

مراحل کشیدن مار برای کودکان

مراحل کشیدن نقاشی مار

طراحی ساده مار برای کودکان

مراحل کشیدن نقاشی مار

آموزش کودکانه برای کشیدن مار

نقاشی و رنگ آمیزی مار برای کودکان

طراحی ابتدایی مار در مراحلی ساده

نقاشی مار

کشیدن مار به صورت ساده

نقاشی ساده مار

طراحی زیبای مار برای کودکان

آموزش نقاشی مار

نحوه کشیدن مار برای کودکان

نقاشی و رنگ آمیزی مار

آموزش نقاشیهای مختلف مار

مراحل کشیدن نقاشی مار

کشیدن مار به صورت فانتزی زیبا

نحوه کشیدن نقاشی مار

آموزش کشیدن مار به کودکان

 

نقاشی مار به صورت ساده

کشیدن مار کارتونی

نقاشی مار کارتونی ساده

طراحی زیبای مار کارتونی

نقاشی مار و رنگ آمیزی

طراحی و رنگ آمیزی مار

نقاشی مار به صورت ساده

طراحی ساده مار برای کودکان

نقاشی مار فانتزی کودکانه

شکل کارتونی و فانتزی مار برای طراحی و رنگ آمیزی کودکان

انواع رنگ آمیزی تصاویر مار برای کودکان

انواع نقاشی حیوان برای کودکان ضمن ایجاد سرگرمی برای آنها، در پرورش استعداد و خلاقیت کودک نیز تاثیر بسزایی دارد، ضمن اینکه از این طریق می توان کودک را با زندگی حیوانات بیشتر آشنا کرد، کودکان معمولا علاقه زیادی به کشیدن نقاشی حیوانات خانگی و اهلی از جمله نقاشی گربه، نقاشی جوجه و … دارند، حال در کنار این نقاشیها می توان نقاشی حیوانات جنگل همچون ببر، گرگ و مار را نیز در اختیار فرزندانتان قرار دهید و با ارائه نکاتی در مورد زندگی آنها، احساس ترس و بدرفتاری با حیوانات را از فرزندانتان دور کنید، برای مشاهده تصاویر رنگ آمیزی مارهای فانتزی و کودکانه می توانید در ادامه همراه ما شوید.

رنگ آمیزی مار زیبا

کشیدن طرح مار به شکل فانتزی و کارتونی یکی از نقاشیهای زیبا و جذاب برای کودکان می باشد، اما ممکن است این نوع نقاشیها برای کودکان خردسال کمی سخت و مشکل باشد، از این رو با قرار دادن انواع رنگ آمیزی از این نوع حیوانات می توانید کودک را با تصویر این حیوان از نزدیک آشنا کنید، در اینجا مدلهایی از طرحهای رنگ آمیزی شده مار فانتزی برای کودکان به اشتراک گذاشته ایم که می توانید از این تصاویر پرینت بگیرید و به عنوان یک سرگرمی جذاب و مفید در اختیار کودکانتان قرار دهید.

تصاویری از رنگ آمیزی مار

رنگ آمیزی ساده مار

مدلی از طراحی مار

انواع رنگ آمیزی مار

تصویری از رنگ آمیزی مار

رنگ آمیزی جذاب مار

نقاشی مار فانتزی

رنگ آمیزی مار کبری

رنگ آمیزی مار کارتونی

نقاشی مار کودکانه

رنگ آمیزی مار فانتزی

رنگ آمیزی مار ساده

عکس رنگ آمیزی مار

رنگ آمیزی مار برای کودک

نقاشی مار برای کودک

امیدواریم تصاویر مربوط به نقاشیها و رنگ آمیزی های مار مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. برای دیدن مطالب دیگر در خصوص نقاشی کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو