بیوگرافی پیمان یوسفی و آشنایی بیشتر با ابعاد مختلف زندگی وی

بیوگرافی پیمان یوسفی و آشنایی بیشتر با ابعاد مختلف زندگی وی


منبع: آرگا

115

1400/1/2

11:02


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی پیمان یوسفی مجری و تهیه کننده تلویزیون و گزارشگر فوتبال ایرانی همراه با تصاویر جدید و شیک وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

پیمان یوسفی گزارشگر ورزشی، مجری و تهیه کننده تلویزیون محبوب و معروف کشورمان می باشد. ایشان فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۷ با سازمان صدا و سیما شروع کرد، سرانجام بعد از یکسال اولین گزارش خود را در جام جهانی جوانان در سال ۱۹۹۹ بین آرژانتین و کلمبیا را گزارش کرد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی پیمان یوسفی همراه با تصاویر شخصی و زیبا وی آشنا شوید.

بیوگرافی پیمان یوسفی گزارشگر فوتبال ایرانی

پیمان یوسفی گزارشگر ورزشی، مجری و تهیه کننده تلویزیون موفق و با استعداد ایرانی متولد ۱۳۴۸ که هم اکنون وی ۵۲ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. ایشان اصالتا از سمت پدرش ترک زبان از شهر خوی استان آذربایجان می باشد.

زندگینامه کامل پیمان یوسفی

ایشان از همان دوران کودکی علاقه شدیدی به فوتبال داشت و نخستین باری که نام جام جهانی را شنید در سال ۱۹۷۸ آرژانتین بود که به تازگی به مدرسه می رفت. او از همان کودکی طرفدار تیم برزیل می باشد.

بدین ترتیب پیمان یوسفی در سال ۱۳۷۷ در سن ۲۹ سالگی وارد صدا و سیما شد و در سال ۱۳۷۸ نخستین گزارش خود را در جام جهانی جوانان سال ۱۹۹۹ بین آرژانتین و کلمبیا را گزارشگری کرد. خوب است بدانید که بازی بین هلند و چک در یورو ۲۰۰۴ که ۳ بر ۲ به نفع چک یکی از بهترین و ناب ترین گزارش های وی می باشد.

زندگینامه کامل و خواندنی پیمان یوسفی

بیوگرافی پیمان یوسفی گزارشگر ایرانی

عکس پیمان یوسفی مجری و گزارشگر کشورمان

سرگذشت پیمان یوسفی و همسرش

ماجرای جالب ممنوع التصویر آقای یوسفی

در سال ۱۳۹۶ هنگام گزارش بازی سوریه و ایران در ورزشگاه آزادی، ناخودآگاه صحبت از حضور زنان را در ورزشگاه بیان نمود؛ او اعلام کرد که امیدواریم در آینده اقداماتی فراهم شود تا بانوان ایرانی نیز در ورزشگاه ها حضور داشته باشند. او با گفتن همین حرف مدتی ممنوع التصویر شد.

در ادامه سید مرتضی میرباقری معاون سیمای رئیس سازمان صدا و سیمای ایران در مورد شایعه ممنوع تصویری یوسفی با توجه به موضوع حضور زنان در ورزشگاه بیان کرد؛

پیمان یوسفی ممنوع‌التصویر نشده ‌است، با این حال ما به دوستان مجری خود توصیه کرده‌ایم که بر اساس مصالح ملی و شبکه و برنامه ای که در آن کار می ‌کنند مطالب شان را بیان کنند. وقتی ما به کسی تریبون می‌ دهیم آن شخص مأموریت معینی دارد و اگر بخواهد بدون کار کارشناسی نکته ای را بیان کند در نظر نمی ‌گیرند که این حرف چه ابعادی را در بردارد و چه هزینه ای را برای شبکه و برنامه ایجاد می‌کند. اگر قرار باشد افراد درباره همه چیز اظهار نظر کنند کاری غیر حرفه ای است. پیمان یوسفی کار غیر حرفه ای انجام داد اما اینگونه نبود که ممنوع‌التصویر شده باشد.

بیوگرافی پیمان یوسفی + گالری جدید

بیوگرافی پیمان یوسفی + تصاویر شخصی

زندگینامه کامل پیمان یوسفی

عکس های شخصی پیمان یوسفی

زندگینامه پیمان یوسفی و همسرش

ازدواج و همسر پیمان یوسفی

پیمان یوسفی سال ها پیش ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یک فرزند پسر می باشد.

شرح حال پیمان یوسفی و همسرش

مجری گری برنامه ورزش مردم

برنامه ورزش مردم که با تهیه کنندگی و اجرای بهرام شفیع فقط جمعه ها از شبکه یک سیما پخش می شد، بعد از فوت بهرام شیفیع، پیمان یوسفی این سمت را برعهده گرفت.

بیوگرافی پیمان یوسفی + عکس

زندگینامه جالب پیمان یوسفی

تیکه کلام های آقای یوسفی

از تیکه کلام های مشهور و پرکاربرد پیمان یوسفی در هنگام گزارشگری می توان به من حیث المجموع، علی ابحاله، کما فی السابق، از این دست، از اون طرف، قس علی هذا، تو هیچ قاموسی نمی گنجه، نشون به اون نشون و …. اشاره نمود.

بیوگرافی پیمان یوسفی + تصاویر

بیوگرافی پیمان یوسفی + تصاویر شخصی

عکس و زندگینامه پیمان یوسفی

بیوگرافی پیمان یوسفی + عکس

امیدواریم از خواندن بیوگرافی پیمان یوسفی مجری و گزارشگر محبوب ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و زیبا وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین می توانید در لینک های مقابل با بیوگرافی سایر گزارشگران فوتبال همچون بیوگرافی عادل فردوسی پور، عباس قانع و جواد خیابانی آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو