نجات جان سرنشینان شناور غرق شده در گناوه

منبع: برترین ها

66

1400/1/13

12:56


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از نجات جان سرنشینان شناور غرق شده در آب های نیلگون خلیج فارس خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از نجات جان سرنشینان شناور غرق شده در آب های نیلگون خلیج فارس خبر داد.

سردار "ولی اله رضایی نژاد" در تشریح این خبر اظهار داشت: یک فروند شناور باری که از کشور امارات به مقصد بندر گناوه بارگیری و در حال حرکت بود در فاصله 5 مایلی از اسکله بندر گناوه به علت نامساعد بودن شرایط جوی و‌‌‌‌‌‌ از کار افتادن موتور‌ شناور‌ دچار‌ حادثه شد.

وی افزود: با آب گرفتگی کامل شناور، شناور همراه با بار مربوطه غرق شد که با توجه به شرایط جوی و مواج بودن شدید دریا، ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی گناوه با اعزام همزمان دو فروند شناور با تجهیزات کامل امداد و نجات و با تلاش و از خودگذشتگی غیور‌مردان عرصه دریابانی، 6 نفر سرنشین لنج مذکور را نجات دادند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: با انجام کمک های اولیه وضعیت خدمه های شناور غرق شده مطلوب و برای مداوا به اسکله گناوه برگردانده شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ سردار رضایی نژاد خاطرنشان کرد: رئیس شورای تامین، فرماندار شهرستان گناوه و نیز تعداد زیادی از مرزنشینان که شاهد این عملیات پر خطر بودند، به صورت حضوری و تماس تلفنی از تلاش و زحمات بی دریغ و بی شائبه دریابانان جهت نجات جان خدمه های شناور غرق شده و همچنین برقراری نظم و امنیت در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس‌ تقدیر و تشکر کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو