مدل پابند عروس لاکچری و خاص برای عروس خانم های شیک پوش

مدل پابند عروس لاکچری و خاص برای عروس خانم های شیک پوش


منبع: آرگا

246

1400/1/13

19:05


در این مطلب آرگا آلبوم زیبا و شیکی از مدل پابند عروس را جمع آوری و به نمایش گذاشته است، امیدواریم مورد توجه و پسند شما واقع بشود.

پابند عروس یکی از اکسسوری های زیبا و محبوب وی به شمار می آید که دارای تنوع بسیاری بوده و با توجه به سلایق مختلف، مختلف انتخاب می شود. پابندهای عروس را بهتر است با لباس عروس ست نمایید چرا هارمونی در هر زمینه ای زیبایی خود را دارد. در این مطلب با یکدیگر تصاویر شیک و زیبایی از مدل پابند عروس را مشاهده می کنیم.

طرح های شیک و لاکچری مدل پابند عروس

پابندهای عروس یا به بیانی معروف تر پابندهای انگشتی یکی از زیورآلات مرتبط با عروس خانم می باشند که می توان آنها رتبه دار شیک بودن و زیبا بودن دانست، این پابندها دارای تنوع زیادی در طرح، شکل، جنس و اندازه هستند که از مهمترین آنها می توان به پابندهای توری و گیپوری اشاره داشت و انتخاب هر یک از اینها توسط عروس خانم کاملا بسته به سلیقه او می باشد. از یکی دیگر از تقسییم بندی های این پابندها نوع اتصال آنها است که یا به دور مچ و یا برخی به انگشت دوم پا وصل می گردند.

نمونه های تو دل بروی پابند عروس

آشنایی با گالری شیکی از مدل پابند عروس

انواع نمونه های زیبا و منحصر به فرد پابند عروس

پابندها یا خلخال ها یکی اکسسوری های شیک خانم های خوش سلیقه محسوب می شود که این حسن سلیقه و زیبا بودن را می توان برای عروس خانم نیز مشاهده کرد، علاوه بر استفاده از آن در مراسم عروسی می توان از ان در مراسم مختلف دیگری از جمله مراسم حنابندان، مراسم نامزدی و غیره به کار گرفت. علاوه بر تنوع های گفته شده می توان از گوناگونی آن به پابندهای نقره، طلا، پارچه ای گیپور، تور، و مهره ای به صورت اماده و دست ساز اشاره داشت.

آَنایی با مدل پابند عروس زیبا

انواع مدل پابند عروس شیک و زیبا

طرح های زیبا و دوست داشتنیی پابند عروس

پیشنهاد می شود این پابندها را که دارای رنگ سفید هستند را با لاک های ناخن صورتی و یا قرمز و سفید زیباتر و شیک تر کنید، قطعا زیبایی آن شما را به وجد خواهد آورد. در ادامه مطلب ایده های زیبا و تو دل برویی از مدل پابند عروس را مشاهده خواهید کرد.

نمونه های جدید و متنوع پابند عروس

انواع مدل پابند عروس

گالری شیکی از مدل پابند عروس

یک شب که بیشتر نیست!

در این شب، شب عروسی همه چیز باید زیبا باشد، زیبایی و شیک بودن در نقطه نقطه ی مکان عروسی و همچنین از نوک پا تا سر عروس خانم همه و همه از لازمه های این شب محسوب می گردد که می توانید به این منظور از ایده های مختلف بهره ببرید. دیزاین اتاق عقد، دیزاین اتاق عروس و نیز آرایش مو و صورت عروس، انتخاب تور، کلاه، تاج، لباس و البته پابند عروس و سایر اکسسوری های آن از جمله ی این زیباسازی به شمار می روند.

انواع مدل های پابند عروس

نمونه های زیبا و شیک پابند عروس

پابند عروس انگشتی مرواریدی شیک و زیبا

انواع نمونه های جذاب پابند عروس

 نمونه های بینظیر و جالب پابند عروس

طرح های ایده آل و شیک پابند عروس

نمونه های متفاوتی از پابند عروس

انواع طرح های ناب و نفیس پابند عروس

انواع مدل پابند عروس زیبا و جذاب

انواع مدل پابند عروس شیک و زیبا

طرح هایی فوق العاده از پابند عروس

انواع مدل های زیبا و جذاب پابند عروس

پابند عروس زیبا و لاکچری با طرح گل برای عروس خانم های سخت پسند

نمونه های فوق العاده ی پابند عروس

نمونه هایی ایده آل و ناب از پابند عروس

نمونه های ایده آل و خاص از پابند عروس

طرح های شیک پابند عروس

انواع نمونه های زیبا و منحصر به فرد پابند عروس

مشاهده آلبوم زیبایی از مدل پابند عروس

انواع گالری زیبایی از مدل پابند عروس

نمونه های شیک و لاکچری پابند عروس

طرح های زیبا و منحصر به فردی ازپابند عروس

طرح های زیبا و منحصر به فردی ازپابند عروس

تنوع در پابندهای عروس

پابندهای عروس با شکل ها و اندازه های مختلف، قسمت های گوناگونی از پا را می پوشانند که ممکن است این پابندهای ساده یا دانتل دار تنها دور مچ پای شما و یا گاهی کمی بیشتر و رد برخی مواقع تا زانوی پای شما را بپوشاند.

آشنایی با انواع مدل پابند عروس

طرح هایی جذاب و جالب از پابند عروس

نمونه های ایده آل و خارق العاده پابند عروس

گالری لوکس و زیبایی از الگوهای پابند عروس

گالری زیبایی از مدل پابند عروس

اگر شما عروس خانمی هستید که در آستانه ازدواج و تدارکات مراسم عروسی می باشید، قطعا انتخاب یک آرایشگر حرفه ای، مدل موی و آرایش زیبا، همچنین انتخاب لباس عروس، خرید تور و تاج عروس و … می باشید، یک چیزی را در این میان جا گذاشته اید؛ پابندهای عروس یکی از انواع اکسسوری های شیک و زیبای مورد استفاده برای عروس خانم ها است که دارای تنوع زیادی بوده و شما عزیزان می توانید از میان این گوناگونی بسیار همانی که دلتان می خواهد را برگزینید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو