بدترین فیلم های سال 2020 کدامند؟

بدترین فیلم های سال 2020 کدامند؟


145

1400/1/25

22:19


معرفی بدترین فیلم های سینمایی که در سال 2020 اکران شدند، فیلم هایی که بخشی از این سال وحشتناک بودند; فیلم معروفی مانند دولیتل(Dolittle) و آنتبلوم(Antebellum)

بدترین فیلم های سال 2020 کدامند؟

۵ ساعت پیش
معرفی بدترین فیلم های سینمایی که در سال 2020 اکران شدند، فیلم هایی که بخشی از این سال وحشتناک بودند; فیلم معروفی مانند دولیتل(Dolittle) و آنتبلوم(Antebellum)

بدترین فیلم های سال 2020 کدامند؟

اختصاصی سلام سینما- با وجود پخش خانگی و یا حتی اکران در سینماها، این فیلم ها بخشی از این سال وحشتناک بودند.

سال 2020 تقریبا از هر لحاظ ناامیدکننده بود، فیلم‌هایی هم که اکران یا پخش شدند، از این لحاظ مستثنی نبودند. مهم نبود که  این 11 فیلم را روی پرده نقره‌ای ببینیم یا در خانه و در کمال آرامش و امنیت، در هر صورت بعد از دیدنشان به سرعت دنبال راهی برای خروج می گشتیم.

 

10. «وسوسه انگیز»(Irresistible)

بدترین فیلم های ۲۰۲۰- وسوسه انگیز

امتیاز متاکریتیک: 47 از 100

امتیاز مردمی: 6.3

استراتژیست دموکرات، جان استوارت، تصمیم می‌گیرد که در مقابل مقامات سیاسی کشورش بایستد. او به کهنه سربازی کمک می‌کند که برای انتخابات شهرداری یک شهر محافظه کار در غرب میانه ثبت نام کند. وی با دقت ریاکاری‌ها و تدابیر سیاست آمریکا را زیر نظر می‌گیرد.

از آن جایی که او نویسنده-کارگردان این داستان طنز است، بین حقایق تلخ و اتفاقات دور از ذهن آن گیر افتاده است.  

 

9. «ابرهوشمند» (Superintelligence)

بدترین فیل های ۲۰۲۰-ابرهوشمند

امتیاز متاکریتیک: 41 از 100

امتیاز مردمی: 5.4

یک هوش مصنوعی با صدای جیمز کوردن معروف، سعی در نابودی بشر دارد. مگر اینکه انسانی درستکار با بازی ملیسا مک کارتی، او را از این کار منصرف کند.

این فیلم یک همکاری ناموق دیگر بین مک کارتی و همسرش بین فالکن می‌باشد. فالکن طنزپرداز و کمدین تاثیرگذار و موفقی است، اما به عنوان کارگردان باید کلی راه طی کند.

از‌ دیگر کارهای بین فالکن به عنوان کارگردان می‌توان به «Thunder Force»، «The Boss» و «Tammy» اشاره کرد.

 

8. «هالووین هوبی /خانم اشتباهی» (Hubie Halloween/The Wrong Missy)

بدترین فیلم های ۲۰۲۰-هوبی هالوین

این دو فیلم از لحاظ بد بودن از یکدیگر چیزی کم ندارند.

امتیاز متاکریتیک: 53 از 100

امتیاز مردمی: 5.2

شرکت فیلم سازی Happy Madison( متعلق به آدم سندلر) باز هم، با فیلم‌هایش در نتفلیکس غوغا به پا کرده است.

بعد از اینکه آدم سندلر برای نقش خود در فیلم « جواهرات تراش نخورده »( uncut gems) موفق به دریافت جایزه ی اسکار نشد، هالووین هوبی این فرصت را به او داد تا حسابی خراب کاری کند.

هوبی برخلاف تلاش هایش، مورد تمسخر قرار می‌گیرد و همه به چشم دلقک به وی می‌نگرند. اما امسال با یک اتفاق بد همه چیز بهم می‌ریزد و هوبی برای نجات جشن هالووین دست به کار می‌شود.

 

بدترین های ۲۰۲۰- خانم اشتباهی

امتیاز متاکریتیک: 33 از 100

امتیاز مردمی: 5.7

فیلم بعدی هم یک فیلم ضدکمدی و ضد زن غیرقابل تحمل با بازی دیوید اسپید است. این بار استعدادهای بازیگر زن فیلم، لورن لپکس، حسابی تلف شده است.

«تیم» گمان می‌کند که برای یک سفر کاری به هاوایی، زن رویاهایش را دعوت کرده، غافل از این که دعوتنامه را برای زن دیگری با نام مشابه ولی اخلاقی غیرقابل تحمل فرستاده است.

 

7. «آنتبلوم» (Antebellum)

بدترین فیلم های ۲۰۲۰-آنتبلیم

امتیاز متاکریتیک: 43 از 100

امتیاز مردمی: 5.7

«ورونیکا هنلی» که نویسنده‌ی موفقی است، ناگهان متوجه می‌شود که درون واقعیت وحشتناکی گیر افتاده و قبل از این که دیر بشود مجبور است از معمایی پیچیده پرده بردارد.

یک بازی احساسی از جنل مونی هم قادر نبود این داستان بیهوده در مورد ریشه‌ی برده‌داری و نژادپرستی در آمریکا را نجات دهد.

گویی استودیو چاره‌ای جز استخدام بدترین فرد برای این کار نداشته است. او هم فیلم «برو بیرون»( Get Out) را دیده و بعد گفته که من هم یکی از این فیلم‌ها می‌خواهم.

 

6. «جزیره فانتزی»(Fantasy Island)

بدترین فیلم های ۲۰۲۰-جزیره فانتزی

امتیاز متاکریتیک: 22 از 100

امتیاز مردمی: 4.9

هرچه تلاش کردند که سریال آبکی تحت همین عنوان را به فیلمی دلهره‌آور تبدیل کنند، باز هم موفق نشدند. فیلم نه تاثیرگذار شد و نه پر سر و صدا. 

مالک یک جزیره‌ی تفریحی و لوکس از عده‌ای دعوت می‌کند که در خلوت و آرامش به تفریح بپردازند، اما خیلی زود ناآرامی همه چیز را فرا می گیرد.

 

5. «آرتمیس فاول »(Artemis Fowl)

بدترین فیلم های ۲۰۲۰-آرتمیس فاول

امتیاز متاکریتیک: 31 از 100

امتیاز مردمی: 4.2

حتی حضور جودی دنچ به عنوان الفی با گوش‌های نوک تیز و رفتارهای خاص، باز هم نتوانست این فیلم را قابل دیدن کند، فیلمی که می‌توانست به یک مجموعه‌‌ی خوب تبدیل شود.

هنگامی که سالن‌های سینما در حال تعطیل شدن بودند، دیزنی اعلام کرد که قصد دارد هرچه سریع‌تر اقتباس فاجعه‌بار کنت برانا از کتاب محبوب ایون کالفر را وارد پخش خانگی کند و بیخیال اکران آن بشود.

«آرتمیس فاول»، جوانی بسیار باهوش و خلافکار است که سعی در شکار اجنه دارد تا بتواند وارد دنیای آن‌ها بشود و از طریق قدرت‌شان، پدر گمشده‌ی خود را باز یابد.

 

4.«سانگبرد» (Songbird)

بدترین فیلم های ۲۰۲۰- سانگ برد

امتیاز متاکریتیک: 27 از 100

امتیاز مردمی: 4.6

بعضی از تاثیرگذارترین فیلم‌هایی که در سال 2020 اکران شده‌اند، در مورد اتفاقات همین سال و پاندمی می‌باشد. یکی از ضعیف‌ترین کارها در این زمینه، به طور مستقیم کویید 19 را مورد هدف قرار داده و طی پاندمی فیلمبرداری شده است. به جز مواردی که ذکر شد، متاسفانه این فیلم هدف خاصی را دنبال نمی‌کند و با وجود تلاش‌های فراوان، باز هم نتوانسته‌اند اطلاعات به روزی در اختیار ما قرار دهند.

در سال 2024 کل دنیا تحت تاثیر یک پاندمی قرار می‌گیرد و عده‌ای سعی در کنترل جامعه، بیماری، قوانین نظامی و قرنطینه‌ی شهرها دارند.

 

3.«تایلر پری: گناه کار» (Tyler Perry's A Fall From Grace)

بدتررین فیلم های ۲۰۲۰-تایلر پری

امتیاز متاکریتیک: 34 از 100

امتیاز مردمی: 5.9

حتی طرفداران تایلر پری هم نتوانستند با این فیلم که ترکیبی از موعظه‌های همیشگی وی و پیچیدگی کارهای شایمالان بود، ارتباط برقرار کنند. فیلم جاهایی که نباید، مضحک و حوصله سر بر بود.

گریس واترز که به دلیل خیانت همسرش دل شکسته است، توسط عشقی جدید احساس سرزندگی می‌کند، اما هنگامی که اسرار، آرامش کوتاه‌مدت او را بهم می‌زنند، بخش شکننده‌ی گریس دست به خشونت می‌زند.

 

2. «دولیتل» (Dolittle)

بدترین فیلم های ۲۰۲۰-دولیتل

امتیاز متاکریتیک: 26 از 100

امتیاز مردمی: 5.6

ستاره، تهیه کننده و گویا منبع الهام برای ساخت دوباره‌ی این فیلم، کسی نیست جز رابرت داونی جونیور، همان مرد آهنی معروف خودمان. البته این نکته را اضافه کنیم که او برای بازگرداندن «دولیتل» به معنای واقعی کلمه گند زده است.

پزشکی که قابلیت سخن گفتن با حیوانات را دارد، سعی دارد با شاگردی جوان و گروهی از حیوانات دست آموز عجیب، به جست و جوی جزیره‌ای افسانه ای برود. داستان فیلم به زحمت و ملال‌آور جلو می‌رود تا اینکه کارکتر اصلی تعداد زیادی نیانبان را از معده‌ی یک اژدها بیرون می‌کشد.

حداقل آنتونیو باندراس در نقش دزد دریایی عصبانی خوب ظاهر شده و می‌شود از حضور او به عنوان تنها نکته‌ی مثبت فیلم یاد کرد.

 

1. «عشق، ازدواج و فاجعه های دیگر»(Love, Weddings and Other Disasters)

امتیاز متاکریتیک: 11 از 100

امتیاز مردمی: 5.1

لطفا این فیلم را با «Love Wedding Repeat» محصول نتفلیکس اشتباه نگیرید، هرچند آن هم یک  فاجعه‌ی تمام عیار بود اما با تمام این اوصاف، باز هم به پای فیلم دنیس دوگان نمی‌رسد.

فیلم نامه‌ی ضعیف و نامنسجم که بزرگ‌ترین جرمش هدر دادن جذابیت و استعداد دایان کیتن و جرمی آیرنز است.

اگر کیتن و آیرنز پیشنهادهای بهتری از این فیلم گیرشان نمی‌آید، پس وضع هالیوود بدتر از چیزی است که فکرش را می‌کردیم.

فیلم همزمان چند داستان رمانتیک را جلو می‌برد که در آن مسئولان مراسم عروسی سعی می‌کنند یک روز بی‌عیب و نقص برای عروس و داماد به وجود آوردند. در صورتی که همین افراد در واقعیت روابطی ناموفق و دیوانه‌وار دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو