واکنش کوین فایگی نسبت به بازگشت مرد آهنی به دنیای سینمایی مارول

منبع: گیمفا

2

1402/9/13

13:01


اخیراً شایعات مختلفی حول محور بازگشت مرد آهنی رابرت داونی جونیور به دنیای سینمایی مارول به گوش‌ می‌رسد که واکنش کوین فایگی را در پی داشته است.

واکنش کوین فایگی نسبت به بازگشت مرد آهنی به دنیای سینمایی مارول

اخیراً شایعات مختلفی حول محور بازگشت مرد آهنی رابرت داونی جونیور به دنیای سینمایی مارول به گوش‌ می‌رسد که واکنش کوین فایگی را در پی داشته است.

مرد آهنی/تونی استارک با نقش آفرینی ماندگار رابرت داونی جونیور از اهمیت ویژه‌ای در دنیای سینمایی مارول برخوردار می‌باشد. قهرمانی که آغازگر این فرنچایز بزرگ در سال ۲۰۰۸ میلادی بود و در نهایت نیز انتهای فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) جان خود را برای نجات کهکشان فدا کرد تا شاهد خداحافظی ماندگار این شخصیت کلیدی در پایان فاز سوم دنیای سینمایی مارول باشیم. شخصیتی که حال با افت فاحش کیفیت این فرنچایز شایعات بسیاری به گوش می‌رسد که سران استودیو مارول خواهان بازگشت وی با نقش آفرینی رابرت داونی جونیور بوده تا بلکه حضور وی بتواند این نظر مثبت مخاطبین را جلب نماید.

اتفاقی که اگرچه با توجه به ماهیت جهان‌های موازی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد اما مرگ نمادین وی را بی‌ارزش جلوه کرده و با توجه به وضعیت فعلی دنیای سینمایی مارول، حضور تونی استارک موجب نگرانی طرفداران شده بود. با این حال کوین فایگی به عنوان رئیس دنیای سینمایی مارول چنین شایعه‌ای را غلط خوانده و اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای بازگشت مرد آهنی به MCU وجود ندارد.

در جریان مصاحبه با Vanity Fair کوین فایگی در عین ستایش نقش آفرینی رابرت داونی جونیور در فیلم Oppenheimer (اوپنهایمر) اعلام کرد که به خاطر فروش بیشتر در گیشه سینما حاضر نیستند تا فداکاری تونی استارک را بی‌ارزش جلوه دهند.

ما قصد داریم تا لحظه نمادین را حفظ کرده و به آن دست نزنیم. همگی سال‌ها برای رسیدن به چنین نقطه‌ای تلاش کردیم و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستیم به شکلی جادویی آن را خراب کنیم.

جو روسو نیز به عنوان یکی از کارگردانان فیلم Avengers: Endgame در جریان این مصاحبه اعلام نمود که رابرت داونی جونیور به شیوه‌ای نقش آفرینی کرد تا مطمئن شود که بازگشتی برای شخصیت وی وجود نخواهد داشت. با بر زبان آوردن جمله نمادین “من مرد آهنی هستم” اطمینان حاصل کرده‌ایم تا سکانسی جاودانه را خلق کرده و تحت هیچ شرایطی به آن دست نزنیم.

فیلم‌های بعدی Avengers میزبان حضور ده‌ها شخصیت قدیمی و جدید خواهد بود که شایعات خبر از بازگشت کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون برای ایفای مجدد نقش‌هایشان را می‌دهد. همچنین به واسطه فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) می‌دانیم که شخصیت‌های قدیمی دنیای ابرقهرمانی فاکس نظیر ولورین هیو جکمن قدم به دنیای سینمایی مارول خواهند گذاشت.

این که کدام یک از شایعات به حقیقت خواهد پیوست، فعلاً نامشخص بوده و تا اعلامیه رسمی از سوی استودیو مارول نمی‌توان چنین گمانه‌زنی‌ها را واقعی تصور کرد. با این حال خوبشختانه واکنش کوین فایگی شایعات حول محور بازگشت تونی استارک را به باد فراموشی خواهد سپرد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو