واکنش گرت ادواردز نسبت به شایعه کارگردانی Thor 5

منبع: گیمفا

1

1402/9/24

18:54


به نظر می‌رسد که پس از مدت‌ها قرار است تا در فیلم Thor 5 شاهد روایتی تیره و تاریک حول محور خدای رعد دنیای سینمایی مارول باشیم.

واکنش گرت ادواردز نسبت به شایعه کارگردانی Thor 5

به نظر می‌رسد که پس از مدت‌ها قرار است تا در فیلم Thor 5 شاهد روایتی تیره و تاریک حول محور خدای رعد دنیای سینمایی مارول باشیم.

شخصیت ثور، خدای رعد با نقش آفرینی تماشایی کریس همسورث در دنیای سینمایی مارول به لطف حضور تایکا وایتیتی به ابتذال کشیده شده تا حدی که فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: عشق و آذرخش) به عنوان یکی از بدترین ساخته‌های تاریخ ژانر ابرقهرمانی محسوب می‌شود. مسئله‌ای که استودیو مارول را مجبور کرد تا یک بازنگری نسبت به این شخصیت داشته باشند و به نظر می‌رسد که Thor 5 از حال و هوا و روایت کاملاً متفاوتی نسبت به گذشته بهره خواهد برد.

حال به تازگی پادکست Post Credit BroBible به صحبت درباره شایعاتی پرداخته که حول محور پنجمین فیلم اختصاصی خدای رعد جریان داشته است. مهمترین این شایعات به حضور گرت ادورادز برای بر عهده داشتن سکان هدایت این فیلم مربوط می‌شود تا حدی که واکنش این کارگردان بریتانیایی را در پی داشته و اعلام نموده که:

من هم این شایعات را شنیده‌ام و برای نامزدم ارسالش کرده‌ام.

از جمله آثاری که گرت ادواردز کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشته می‌توان به Godzilla (گودزیلا)، Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) و The Creator (آفریننده) اشاره کرد. آثاری که ویژگی مشترک همگی آن‌ها برخورداری از لحنی تیره و تاریک بوده است. او در ادامه نسبت به دنیای سینمایی مارول توضیح می‌دهد که:

من آن فیلم‌ها را دوست دارم و طرفدار مارول هستم و حتی بسیاری از دوستانم بر روی پروژه‌های مختلفی از مارول کار کرده‌اند. نسبت به آینده سینما بسیار هیجان‌ز‌ده هستم و فکر می‌کنم کاری که در The Creator انجام دادیم را باید بسط و گسترش دهیم. داشتن آزادی عمل و توانایی ریسک کردن بخش مهمی از خلاقیت است.

با توجه به سخنان گرت ادواردز می‌توان اینگونه برداشت کرد که از حضور در دنیای سینمایی مارول و امتحان کردن شانس خود برای ساخت اثری ابرقهرمانی رضایت دارد. حال باید صبر کرد و دید که واکنش استودیو مارول و شخص کوین فایگی نسبت به این مسئله چه خواهد بود.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو