بازگشت شخصیت قدیمی فیلم‌های مردان ایکس در تصویر جدید Deadpool 3

منبع: گیمفا

1

1402/9/13

14:01


تصویر جدیدی از فیلم مورد انتظار Deadpool 3 منتشر شده که خبر از بازگشت یکی از شخصیت‌های قدیمی فیلم‌های مردان ایکس کمپانی فاکس می‌دهد.

بازگشت شخصیت قدیمی فیلم‌های مردان ایکس در تصویر جدید Deadpool 3

تصویر جدیدی از فیلم مورد انتظار Deadpool 3 منتشر شده که خبر از بازگشت یکی از شخصیت‌های قدیمی فیلم‌های مردان ایکس کمپانی فاکس می‌دهد.

با قاطعیت می‌توان گفت که در حال حاضر و با توجه به وضعیت دنیای سینمایی مارول، مورد انتظارترین و مهمترین پروژه سینمایی این فرنچایز فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) به کارگردانی شان لوی می‌باشد. اثری که حول محور ایده جهان‌های موازی جریان داشته و ماجراجویی وید ویلسون را در کنار ولورین هیو جکمن شاهد خواهیم بود که پای شخصیت‌های قدیمی فیلم‌های ابرقهرمانی کمپانی فاکس را به داستان باز خواهد کرد.

با توجه به پایان اعتصابات هالیوود شاهد از سر گیری پروسه تولید دنباله فیلم ددپول هستیم که به مانند همیشه تصویری از سر صحنه فیلم‌برداری فاش شده است. تصویری که خبر از بازگشت ویکتور کرید ملقب به سیبرتوث با نقش آفرینی مجدد تایلر مین می‌دهد. شخصتی که در فیلم X-Men سال ۲۰۰۰ میلادی رو در روی ولورین قرار گرفت و سکانس‌های هیجان‌انگیزی را رقم زد.

نکته حائز اهمیت مربوط به خودرویی می‌شود که می‌توانید در پائین این تصویر بخشی از آن را مشاهده نمایید. خودرویی که برای خوانندگان کمیک‌های مارول قطعاً آشنا به نظر خواهد آمد؛ زیرا در جریان ۱۲مین شماره از کمیک Marvel Adventures Fantastic Four سال ۲۰۰۶ میلادی شاهد خودرویی با رنگ ظاهری مشابه به جانی استوریم بودیم که متعلق به گروه ۴ شگفت‌انگیز می‌باشد.

حضور چنین خودرویی در فیلم Deadpool 3 می‌تواند نمایانگر آن باشد که تا زمان حضور گروه جدید ۴ شگفت‌انگیز در دنیای سینمایی مارول، شخصیت‌های به تصویر کشیده شده از این گروه توسط کمپانی فاکس را در این دنباله شاهد خواهیم بود. محتمل‌ترین گزینه کسی نخواهد بود جز جانی استورم با نقش آفرینی کریس ایوانز که پیشتر حتی خود این بازیگر نیز برای ایفای مجدد نقش ابرقهرمانی خود از فیلم‌های ۴ شگفت‌انگیز کمپانی فاکس ابراز علاقه کرده بود.

در عین حال که خبر بازگشت سیبرتوث می‌تواند طرفداران مردان ایکس فاکس را به وجد بیاورد، باید بدانید که این تمام ماجرا نبوده و گزارش جدیدی منتشر شده که خبر از حضور یکی دیگر از شخصیت‌های قدیمی این فرنچایز در فیلم جدید ددپول می‌دهد. ری پارک که در مردان ایکس سال ۲۰۰۰ میلادی ایفای نقش شخصیت وزغ را بر عهده داشت نیز جزو شخصیت‌هایی معرفی شده که باری دیگر در دنیای سینمایی مارول نقش خود را ایفا خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که فیلم Deadpool 3 مملو از سورپرایزهای شگفت‌انگیزی خواهد بود که به واسطه ایده جهان‌های موازی قصد دارد تا طرفداران مارول را به وجد بیاورد. اثری که برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو