تام هالند تنها با شرایطی خاص بار دیگر نقش مرد عنکبوتی را بازی می‌کند

منبع: گیمفا

1

1402/9/10

11:04


تام هالند به تازگی اظهار داشته که تنها در صورتی که شرایط مناسب و ارزشمندی وجود داشته باشد، بار دیگر نقش مرد عنکبوتی را بازی می‌کند.

تام هالند تنها با شرایطی خاص بار دیگر نقش مرد عنکبوتی را بازی می‌کند

تام هالند به تازگی اظهار داشته که تنها در صورتی که شرایط مناسب و ارزشمندی وجود داشته باشد، بار دیگر نقش مرد عنکبوتی را بازی می‌کند.

آخرین حضور تام هالند در نقش مرد عنکبوتی و پیتر پارکر به فیلم Spider-Man: No Way Home باز می‌گردد و از آن زمان نیز دنیای سینمایی مارول به کار خودش ادامه داده و آثار مختلفی در این دنیای سینمایی پخش شدند ولی در آن‌ها خبری از حضور تام هالند در نقش مرد عنکبوتی نبوده است.

تام هالند برای دو سال است که در هیچ اثری از دنیای سینمایی مارول حضور نداشته ولی مشکل اصلی آنجا است که هنوز توسعه فیلم «مرد عنکبوتی ۴» به صورت جدی دنبال نشده و حتی تاریخ اکرانی نیز برای آن در تقویم کاری مارول مشخص نشده است.

با این حال، طبق گفته خود تام هالند، استودیو مارول قصد دارد تا زمان بیشتری را صرف پیدا کردن داستان مناسب برای این فیلم تازه بکند. تام هالند در مصاحبه تازه خودش بیان کرده:

فقط می‌توانم بگویم که ما به طور فعال درگیر گفتگوها و بحث‌هایی هستیم تا ببینیم چطور می‌توانیم چهارمین فیلم از این شخصیت را بسازیم. اینکه بتوانیم داستانی مناسب و درخور این کاراکتر پیدا کنیم، مسئله دیگری است.

من نسبت به شخصیت مرد عنکبوتی بسیار محافظه‌کار هستم و بسیار خوش‌شانس هستم که توانستم در این فرنچایز کار کنم، فرنچایزی که با هر فیلم بهتر می‌شد و هر فیلم موفقیت بیشتری کسب می‌کرد. مسئله‌ای که به ندرت رخ می‌دهد و من می‌خواهم از میراث این شخصیت محافظت کنم. پس به همین خاطر، فقط برای ساخت یک فیلم دیگر در اثر بعدی حضور پیدا نمی‌کنم. این فیلم تازه باید ارزش این کاراکتر را داشته باشد.

با اینکه هنوز تولید فیلم چهارم مرد عنکبوتی شروع نشده اما تام هالند بار دیگر تأکید کرده که چقدر عاشق این نقش است. او گفته:

اگر ما بتوانیم داستان خوب و ارزشمندی پیدا کنیم، واقعا احمقم که بار دیگر لباس مرد عنکبوتی را به تن نکنم چراکه من همه چیزم را به مرد عنکبوتی مدیونم. من عاشق این کاراکتر و کسانی هستم که با آن‌ها کار می‌کنم. من خیلی دوست دارم که داستان دیگری از مرد عنکبوتی بازگو کنیم اما فقط در صورتی که داستان مناسب و خوبی باشد.

منبع: collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو