طراحی ناخن سه بعدی شیک و خفن با دیزاین های جدید

طراحی ناخن سه بعدی شیک و خفن با دیزاین های جدید


منبع: آرگا

522

1400/1/26

23:05


طراحی ناخن سه بعدی اغلب روی ناخن مصنوعی اعمال می گردد سپس ناخن مصنوعی روی سطح ناخن فرد چسبانده می شود و اگر شما تمایل دارید دیزاین ناخن هایتان خاص و متفاوت تر باشد بهتر است از این مدل ایده بگیرید.

مدل های طراحی ناخن سه بعدی با جدیدترین متدها

برای دیزاین ناخن ها طرح های متنوعی وجود دارد و اگر شما تمایل دارید دیزاین ناخن هایتان متفاوت و حرفه ای به نظر برسد بهتر است به متخصصین در این زمینه مراجعه نمایید همچنین اگر از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید از دیزاین ناخن ساده برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید می توانید با کمی تمرین و تکرار ، مهارت لازم را در این زمینه بدست آورید. در ادامه مدل هایی از دیزاین ناخن سه بعدی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

طرح ناخن سه بعدی شیک

دیزاین ناخن سه بعدی دخترانه و زنانه

برای دیزاین ناخن به شکل سه بعدی ابتدا طراح به کمک قلمو اکریلیک رنگی را روی قالب می زند تا سفت شود و بعد از اینکه اکلریلیک خشک شد آن را از قالب جدا می کند و روی سطح ناخن مصنوعی می چسباند همچنین برای دیزاین ناخن ها به صورت سه بعدی می توان انواع سنگ های رنگی و مواد تزیین کننده ناخن را روی سطح ناخن ها چسباند همچنین برای جذابیت بیشتر ناخن سه بعدی می توانید مقداری لاک اکلیلی روی آن بزنید.

طرح هایی مانند گل و پاپیون و پروانه از انواع طرح های سه بعدی پرطرفدار می باشند که این طرح ها به صورت برجسته انجام می شوند و اغلب افراد به دلیل متفاوت بودن و جذاب بودن این طرح ها از آن ها برای دیزاین ناخن هایشان استفاده می کنند.

دیزاین های سه بعدی جذاب و رنگارنگ می باشند و از ترکیب رنگ های روشن و تیره در آن ها استفاده می شود و شما می توانید از این طرح لاک ناخن برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید و جذابیت ناخن های خود را تکمیل نمایید.

طرح ناخن سه بعدی

طراحی ناخن سه بعدی دخترانه

 

دیزاین ناخن شیک و سه بعدی

طراحی ناخن

طراحی ناخن

دیزاین ناخن سه بعدی

مدل دیزاین ناخن سه بعدی

مدل دیزاین ناخن سه بعدی

دیزاین ناخن

مدل دیزاین ناخن سه بعدی

طراحی ناخن سه بعدی

طراحی ناخن دخترانه سه بعدی

طراحی ناخن شیک و سه بعدی

توجه داشته باشید که می توانید طرح سه بعدی را روی چند ناخن خود ایجاد نمایید و سایر ناخن هایتان را به صورت ساده دیزاین کنید همچنین می توانید برای تزیین این مدل دیزاین ناخن از نگین های رنگی و سنگ های تزیینی و سایر وسایل تزیین کننده ناخن استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید برای دیزاین روزانه ناخن هایتان از طرح های سه بعدی استفاده نمایید بهتر است طرح های ساده تر را از بین آن ها انتخاب کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید همچنین اگر می خواهید این طرح ها را روی ناخن مصنوعی ایجاد نمایید بهتر است ناخن مصنوعی را کوتاه انتخاب کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید و در زمان انجام کارهای روزمره خود مشکلی برایتان ایجاد نشود.

طراحی ناخن طرح دار

مدل طراحی ناخن شیک و سه بعدی

دیزاین زیبا ناخن

دیزاین زیبا ناخن سه بعدی

مدل دیزاین ناخن سه بعدی

طراحی ناخن زیبا و سه بعدی

طراحی ناخن سه بعدی دخترانه

طرح ناخن سه بعدی

دیزاین ناخن

دیزاین ناخن کوتاه سه بعدی

دیزاین زیبا ناخن سه بعدی

ناخن سه بعدی زنانه

دیزاین شیک ناخن سه بعدی

طرح ناخن سه بعدی و شیک

طراحی ناخن شیک و سه بعدی

مدل ناخن سه بعدی

مدل ناخن طرح دار

طراحی ناخن سه بعدی

در این بخش از آرایش ناخن مجله آرگا با انواع مدل های دیزاین ناخن سه بعدی مخصوص خانم های مشکل پسند آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طرحی متفاوت را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو