دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro 10.0.12.0 – ویرایش دقیق عکس ها

دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro 10.0.12.0 – ویرایش دقیق عکس ها


منبع: پی سی دی

81

1400/1/29

22:27


دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro 10.0.12.0 - ویرایش دقیق عکس ها

SILKYPIX Developer Studio Pro نرم افزاری عالی به منظور ویرایش دقیق عکس ها در کامپیوتر است ، این نرم افزار با داشتن پارامترهای تنظیمی قدرمند در رابط کاربری ابتکاری اش شما می توانید کیفیت عکس های خود را به مقدار زیادی بهبود بخشید.دوربین های دیجیتال SLR جدید امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.به همین دلیل محبوبیت مبدل های فرمت عکس های RAW بسیار رو به افزایش است.SILKYPIXیکی از این نوع مبدل ها با کاربردی بسیار آسان است.
در مقایسه با دیگر نرم افزارهای هم خانواده ، بهترین کیفیت را در کمترین زمان توسط این نرم افزار تجربه خواهید کرد. SILKYPIX برای عکاسان بسیار مناسب بوده و با این وجود آنقدر ساده است که حتی افراد آماتور نیز می توانند به سادگی از آن برای تولید عکس های بسیار با کیفیت استفاده کنند. این نرم افزار می تواند مشکلات پیکسلی شدن و عدم تعادل را تعمیر کند، کاری که پیش از این فقط توسط نرم افزارهای حرفه ای و گران قیمت مقدور بود.
برنامه ی SILKYPIX دارای موتور مدیریت رنگ بسیار حرفه ایست که دارای پروفایل های ICC در کنار ابزار قدرتمندی مانند متعادل کردن رنگ سفید، کنتراست، تندی رنگ، روشنایی،تصحیح لنز، برش عکس و … می باشد.همچنین این نرم افزار از RGB Colorspace شرکت Adobe نیز پشتیبانی می کند.
برای کاربران خلاق این نرم افزار امکان دستکاری عکس برای به اجرا در آوردن ایده های خلاقانه و تولید عکس های منحصر به فرد را فراهم می کند.در نهایت این برنامه بیش از بیش از ۱۲۰ دوربین دیجیتال پشتیبانی کرده و می تواند فرمت عکس RAW را تقریبا از تمامی دوربین های دیجیتال SLR بخواند.همچنین با فرمت های JPG و TIFF نیز به خوبی کار می کند.

دانلود

نیم بها

برنامه SILKYPIX Developer Studio Pro

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی435MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro 10.0.12.0 - ویرایش دقیق عکس ها

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید و آنرا ببندید.
3. فایل داخل پوشه Crack را به مسیر C:\Program Files\ISL\SILKYPIX Developer Studio Pro 9 English\Library کپی نمایید .
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو