همه چیز درباره اپلیکیشن سیگنال (signal)

همه چیز درباره اپلیکیشن سیگنال (signal)


منبع: مینویسم

105

1400/2/8

09:32


اپلیکیشن سیگنال (app signal)

اپلیکیشن سیگنال (app signal)

بعد از فیلتر شدن اپلیکیشن تلگرام که یکی از پیام رسان های محبوب همه افراد بود، اکثر کاربران تمایل بیشتری به استفاده از برنامه واتس اپ نشان داده اند. اما با این اتفاق های اخیر و بروز رسانی که اپ واتس اپ می خواهد انجام دهد، بسیاری از کاربران احساس ناخوشایندی از این قضیه بروز داده اند، موج عظیمی به سمت برنامه سیگنال رفته است. نرم افزار سیگنال هم یک پیام رسان است که در این پست قصد داریم اپلیکیشن سیگنال را معرفی کنیم و تمام ویژگی و امکانات این پیام رسان را توضیح دهیم. در آخر هم لینک دانلود برنامه سیگنال را در اختیارتان قرار میدهیم. پس اگر قصد دارید تا پیام رسان سیگنال را بشناسید، با ما همراه باشید.

اپلیکیشن سیگنال (app signal)

این چند روز اخیر تعداد زیادی از کاربران به استفاده از برنامه سیگنال تمایل نشان داده اند اما به دلیل تازه و نو بودن این برنامه باعث شده است که نحوه استفاده از آن را ندانیم و شاید کمی گیج کننده باشد.

اما نگران نباشید چرا که قصد داریم، امکانات برنامه سیگنال را در این پست مورد بررسی قرار دهیم.

شاید از خود بپرسید که چرا تا اکنون از اپلیکیشن سیگنال ( app signal ) حرفی نبود؟ خب مشخص است که استفاده از برنامه واتس اپ برای همه بهتر و دسترس تر بود، اما زمانی که اپلیکیشن واتس اپ تصمیم به تغییر سیاست های خود داد و از طرفی پیشنهاد چند نفر از افراد شایسته و مهم به استفاده از برنامه سیگنال ( signal )، همه این ها باعث شد تا توجه افراد به سمت برنامه سیگنال جلب شود.

ایلان ماسک که یکی از ثروتمندترین افراد است در توییتر خود به افراد توصیه کرده است که از برنامه سیگنال استفاده کنند و از طرفی مدیرعامل توییتر، جک دورسی پیام او را  ریتوییت کرد. همه این موارد تاثیر به سزایی در استفاده و پیدایش پیام رسان سیگنال شد.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که برنامه سیگنال دارد این است که داده و اطلاعات شخصی شما را به هیچ وجه جمع آوری نمیکند و از طرفی نمی تواند این اطلاعات را به سازمان و یا ارگانی ارائه دهد. اما متاسفانه برنامه هایی مانند، فیس بوک، توییتر و مسنجر اطلاعات و داده های کاربران خود را جمع آوری کرده و همین موضوع میتواند یک اهرم برای سواستفاده از آن اطلاعات باشد.

سیگنال ( signal )

همه چیز درباره اپلیکیشن سیگنال (signal)

همه چیز درباره اپلیکیشن سیگنال (signal)

سیگنال signal در واقع یک پیام رسان متنی، صوتی، تصویری است که به صورت رایگان در برنامه گوگل پلی و اپ استور قرار دارد. یکی از مزیت هایی که اپلیکیشن سیگنال (app signal) دارد این است که هم گوشی های اندروید و هم IOS  را ساپورت می کند. شما دوستان  عزیز حتی متیوانید برنامه سیگنال را در لب تاب خود هم نصب کنید.

دانلود پیام رسان سیگنال برای کامپیوتر (ویندوز، لینوکس مک)

نرم افزار سیگنال به علت رمز گذاری های سراسری که ایجاد کرده است، حریم خصوصی افراد را بسیار مورد توجه قرار داده. پیام رسان سیگنال در واقع از کاربران خود تنها یک شماره تلفن گرفته و هیچ اطلاعات و دیتای دیگری را دسترس ندارد.

رمز های سراسری که میتوان در این اپلیکیشن گذاشت بسیار مفید است و حتی کاربران میتوانند برای استیکر های خود هم رمز سراسری بگذارند.

اپلیکیشن سیگنال app signal در واقع بیشتر برای ارتباط گرفتن با افراد به صورت تکی است و برای ارتباط گرفتن از طریق گروه ها نیست.

امکانات پیام رسان سیگنال چیست؟

امکانات پیام رسان سیگنال چیست؟

امکانات پیام رسان سیگنال چیست؟

در ادامه قصد داریم تا به صورت جداگانه  قابلیت ها و امکانات نرم افزار سیگنال را مورد بررسی قرار دهیم. چرا برنامه سیگنال بدین صورت مورد توجه کاربران قرار گرفته؟ قابلیت و امکانات برنامه سیگنال چیست؟ با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

  • قفل کردن برنامه سیگنال

پیام رسان سیگنال یکی از مزیت هایی که دارد این است که میتوان به سادگی خود برنامه را قفل کرد و نیازی به برنامه دیگری نیست تا به وسیله آن بتوانیم برنامه سیگنال را قفل کنیم.

پیام رسان سیگنال ساخت کجاست؟ مالک و بنیانگذار آن کیست؟

اگر میخواهید برنامه سیگنال خود را قفل کنید کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. صفحه اول حساب کاربری برنامه سیگنال شوید.
  2. سمت چپ نمایشگر را کلیک کنید.
  3. Privacy را کلیک کنید.
  4. Screen Lock را فعال کنید.
  5. میتوانید برای مدت زمان قفل شدن برنامه، زمان تعیین کنید.
  • پین 

زمانی که دارید برنامه سیگنال را نصب می کنید به صورت اجباری از شما میخواهد که یک کد تعریف کنید که البته برای احراز هویت است و امنیت این برنامه را افزایش میدهد. اما اگر قصد تغییر پین را دارید میتوانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. وارد حساب کاربری خود در برنامه سیگنال شوید.
  2. بر روی عکس پروفایل خود رد قسمت سمت چپ کلیک کنید.
  3. گزینه Privacy را انتخاب کنید.
  4. در گزینه ها، گزینه Registration Lock را پیدا کنید.

اگر گزینه Registration Lock را فعال کنید، برای دفعه دیگر که این برنامه را تصب کنید از شما پین میخواهد، اما اگر قصد تغییر پین خود را دارید، کافی است که گزینه  change pin  را انتخاب کنید و پین خود را وارد کنید.

  • نوتیف اعضای جدید

زمانی که هر کدام از مخاطبین شما، پیام رسان سیگنال را نصب کنند برای شما نوتیفی مبنی بر این موضوع می آید که یکی از مخاطبین شما برنامه سیگنال را نصب کرده است. شاید این موضوع برای شما دوستان عزیز کمی اذیت کنند باشد و قصد غیرفعال کردن آن را داشته باشید. اگر میخواهید این نوتیف را قطع کنید مراحل زیر را اجرا کنید.

  • پین کردن چت 

این قابلیت را در برنامه واتس اپ و تلگرام تجربه کرده ایم که میتوانیم چت های مورد نظر را در قسمت بالا پین کنیم تا ساده تر پیدا کنیم.

  • تار کردن چهره ها

زمانی که میخواهید عکس برای کسی در اپلیکیشن سیگنال  app signal  ارسال کنیدف میتوانید چهره افراد را در آن عکس تار کنید.

  • پیام های ناپدید شونده

این قابلیت در برنامه تلگرام هم وجود داشت که میتوانید برای پیام های خود زمان مشخصی تعیین کنید تا پاک شوند.

آموزش نصب پیام رسان سیگنال (signal private messenger) برای آیفون

  • محدودیت اسکرین شات

یکی دیگر از امکانات و قابلیت های پیام رسان سیگنال این است که، میتوانید محدودیتی را ایجاد کنید تا اسکرین شاتی از برنامه سیگنال گرفته نشود.

  • مشخص شدن آدرس آی پی در تماس ها
  • بک آپ گرفتن از چت ها
  • حذف پیام های قدیمی به صورت خودکار
  • استفاده از کیبور ناشناس که رفتار های مخاطب را نیمتواند یاد بگیرد.
  • دارا بودن دارک مود

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو