آپدیت جدید تلگرام قابلیت‌های بیشتری برای شخصی‌سازی ریپلای ارائه می‌دهد

منبع: تکراتو

2

1402/8/8

18:42


آپدیت جدید تلگرام با اضافه شدن قابلیت‌های جذابی همچون شخصی‌سازی حرفه‌ای ریپلای و چند ویژگی دیگر منتشر شد. تمرکز اصلی این آپدیت بر روی ارتباط فراتر است.

آپدیت جدید تلگرام قابلیت‌های بیشتری برای شخصی‌سازی ریپلای ارائه می‌دهد

آپدیت جدید تلگرام با اضافه شدن قابلیت‌های جذابی همچون شخصی‌سازی حرفه‌ای ریپلای و چند ویژگی دیگر منتشر شد. تمرکز اصلی این آپدیت بر روی ارتباط فراتر است.

آپدیت جدید تلگرام با تمرکز ویژه بر روی قابلیت‌های ارتباطی با اضافه شدن چند ویژگی جذاب منتشر شد. با قابلیت حاضر می‌توان بخش‌هایی از متن ارسال شده‌ای که مدنظرتان است را انتخاب و به صورت دقیق‌تر به مخاطب پیام دهید. البته کاربران نسخه پریمیوم این پیام‌رسان روسی به ویژگی‌های بیشتری دسترسی دارند. یکی از این ویژگی‌ها، امکان تغییر رنگ اکانت است که قابل سفارشی‌سازی است. البته همانطور که می‌دانید قابلیت این نسخه فراتر از این موارد است؛ پس برای آگاهی از تمامی ویژگی‌های اضافه شدن به پیام‌رسان تلگرام، می‌توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت جدید تلگرام با کلی قابلیت جدید منتشر شد

بی‌شک تلگرام را می‌توان یکی از برترین پیام‌رسان‌های تاریخ دانست که در جهان میزبان میلیون‌ها یا شاید هم میلیاردها نفر باشد. اما این شبکه اجتماعی از لحاظ ویژگی‌ها و امکانات حرف اول را می‌زند و کمتر پیام‌رسانی است که بتواند در این بخش به گرد پای تلگرام برسد. باوجود اینکه متا همواره در تلاش برای بالا بردن قابلیت‌ها واتساپ است، اما هنوز خیلی مانده که بتواند با تلگرام رقابت کند. پیام‌رسان روسیه روزبه‌روز به قابلیت‌های بیشتری مجهز شده و بیشتر از رقبای خود فاصله می‌گیرد.

آخرین آپدیت تلگرام نیز تنظیمات و شخصی‌سازی‌های بیشتر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. قابلیت‌هایی مانند، ریپلای حرفه‌ای، سفارشی کردن پیش‌نمایش پیوندها و ویژگی‌های جدید برای نسخه پریمیوم از جمله قابلیت‌های جدید تلگرام هستند.

در این آپدیت، بخش ریپلای حرفه‌ای‌تر شده و کاربر می‌تواند قسمتی از متن را برای پاسخ امتحان کند تا گیرنده منظور آن را بهتر درک کند. برای انجام این کار می‌بایست پیام مورد نظر را فشار داده، متن را هایلایت کنید و سپس گزینه نقل‌قول را انتخاب کنید.

در این بین همچنین قابلیتی تحت عنوان فرمت نقل‌قول در هر متنی اضافه شده است که برای استفاده از آن می‌توانید از نوار فرمت‌بندی گزینه ذکر شده را انتخاب کنید.

تلگرام قابلیت دیگری نیز برای امنیت بیشتر در چت‌ها ارائه داده است. با این ویژگی امکان مکالمه خصوصی‌تر در کانال و گروه نیز فراهم شده است.

ویژگی دیگر، امکان سفارش‌سازی پیش‌نمایش لینک‌هایی است که برای افراد خاصی مانند خانواده به اشتراک می‌گذارید. این ویژگی شامل موارد زیر می‌شود:

  1. تعییر سایز مدیا
  2. شخصی‌سازی پیام (پیش‌نمایش در بالا یا پایین پیام نمایش داده شود)
  3. گزینه انتخاب پیوند برای پیش‌نمایش لینک هنگام اشتراک‌گذاری چند محتوا

برای خواندن لینک نیز می‌توانید بدون ضربه زدن روی آدرس موردنظر، هرجایی از پیش‌نمایش را لمس کنید.

تلگرام اما نگاهی هم به مشترکین نسخه پریمیوم انداخته است و قابلیت‌هایی را برای این دست از کاربرانش ارائه کرده است. کاربر حالا می‌تواند اکانت خود را رنگارنگ کند و رنگ پروفایل را به سلیقه خود تغییر دهد. با این ویژگی، رنگ نام کاربری، پاسخ‌ها و هر لینکی که در اکانت خود دارید را می‌توانید تغییر دهید. کاربر همچنین می‌تواند آیکونی را به عنوان پس‌زمینه انتخاب و در زمانی که کاربری پیام شما را نقل‌قول یا پاسخ می‌دهد، استفاده کنید.

رنگ اکانت خود را می‌توانید به این روش تغییر دهد: Settings > Chat Settings > Change Name Color

این گزینه‌های سفارشی‌سای برای کانال‌های سطح 5 و بیشتر نیز در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت جدید تلگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو