< class="mce-object mce-object-undefined">

چهار سال پس از پخش فصل دوم سریال «استاد هیچ» (Master of None)، نت‌فلیکس اپیزودهای جدیدی آماده پخش کرده است. این شبکه دوشنبه این هفته از تریلر جدید فصل سوم که «استاد هیچ تقدیم می‌کند: «لحظات عاشقی» (Master of None Presents: Moments in Love) نام گرفته رونمایی کرد. فصل سوم شباهتی به دو فصل گذشته نخواهد داشت چرا که شخصیت «دو» با بازی «عزیز انصاری» در داستان فصل جدید حضور ندارد و تمرکز قصه بر روی شخصیت مکمل «دنیز» با بازی «لینا ویت» خواهد بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، تریلر فصل سوم نشان می‌دهد که این فصل رابطه میان «لینا ویت» و «نایومی آکی» را شرح خواهد داد. آکی ستاره نوظهوری است که در «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) دیده شد و برای بازی در فصل دوم «آخر دنیای لعنتی» (The End of the F***ing World) بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرد.

انصاری به دنبال مطرح شدن اتهام آزار جنسی در ژانویه سال ۲۰۱۸ از بازی در فصل سوم کناره‌گیری کرده است. زنی به نام «گریس» این کمدین را به رفتار پرخاشگرانه در یک قرار ملاقات متهم کرده اما انصاری تمامی ادعاهای مطرح شده را رد می‌کند. انصاری در نگارش فیلمنامه‌های فصل سوم مشارکت کرده و همچنان تهیه‌کننده اجرایی سریال است.

«سیندی هالند» مدیر محتوای اریجینال نت‌فلیکس در سال ۲۰۱۸ از این کمدین حمایت و تأکید کرد که شبکه تمایل دارد سریال را «هرگاه که عزیز آماده باشد» ادامه دهد. انصاری در سال ۲۰۱۹ استندآپ «عزیز انصاری: همین حالا» (Aziz Ansari: Right Now) را از نت‌فلیکس پخش کرد و در آن به اتهامات جنسی نیز پرداخت.

فصل سوم «ارباب هیچ» در ماه می از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.