رستم قاسمی به ظریف: این چه رفاقتی است؟

منبع: برترین ها

58

1400/2/8

16:44


وزیر سابق نفت با اظهار تاسف از سخنان اخیر محمد جواد ظریف گفت: به عنوان کسی که سالها افتخار رفاقت و شاگردی شهید سلیمانی را داشته ام، به یاد دارم چگونه این شهید همواره با منطق و آینده نگری، مدافع و دلسوز منافع ملی و مردم بود.

وب سایت اصولگرای مشرق نیوز نوشت: وزیر سابق نفت با اظهار تاسف از سخنان اخیر محمد جواد ظریف گفت: به عنوان کسی که سالها افتخار رفاقت و شاگردی شهید سلیمانی را داشته ام، به یاد دارم چگونه این شهید همواره با منطق و آینده نگری، مدافع و دلسوز منافع ملی و مردم بود.

 رستم قاسمی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به انتشار فایل صوتی جدید از محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه با انتقاد از این اظهارات، افزود: از شنیدن این تحلیل و تعابیر، بسیار ناراحت شدم چون علاوه بر آنکه احساسات مردم ایران که قرابت قلبی فراوانی با شهید سلیمانی پیدا کرده و دارند، جریحه دار شد، گوینده آن مسئولی در نظام است که مدعی است با حاج قاسم رفاقت داشته، لذا از شخص آقای ظریف هم خیلی ناراحت شدم و از این لحن و استدلالش، بسیار تعجب کردم.

معاون نیروی قدس سپاه پاسداران تاکید کرد: به عنوان کسی که شهید سلیمانی را خوب می شناسم و سالها افتخار رفاقت و شاگردی ایشان را داشته ام، به یاد دارم چگونه این شهید همواره با منطق و آینده نگری، مدافع و دلسوز منافع ملی و مردم بود و این موضوع را مهمتر از منافع بخشی می دانست چراکه این فرمانده شجاع در عین اینکه همواره تصمیمات مقتدرانه می گفت، برای صیانت از منافع نظام و ملت ایران کاملا مشورت پذیر و دلسوز بود.

رستم قاسمی در پاسخ به اینکه به نظر شما با چه هدفی تحریف جایگاه و نگاه شهید سلیمانی توسط وزیر خارجه رخ داده است، گفت: چرایی بیان این روایت و دلایل آن، واقعا مرا به فکر واداشته و هنوز به تحلیل جامع نرسیده ام که چرا فردی که 8 سال وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران بوده و می گوید با سردار سلیمانی انس داشته، چنین تفسیری از موضوعات دارد؛ حتی اگر قرار بوده این گفتگو محرمانه بماند.

وی خواستار پیگیری نحوه افشا و انتقال این فایل محرمانه به رسانه های ضد انقلاب شد و در عین حال تاکید کرد: علی رغم گلایه ها و ناراحتی شدید، فعلا در بیان پاسخ بیشتر، ملاحظاتی با توجه به شرایط و منافع کشور دارم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو