دستگیری عامل سرقت مسلحانه در قلعه گنج

منبع: برترین ها

83

1400/2/9

16:39


فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج گفت: یکی از سارقانی که از مغازه مواد غذایی به صورت مسلحانه به همراه ۲ فرد دیگر سرقت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج گفت: یکی از سارقانی که از مغازه مواد غذایی به صورت مسلحانه به همراه ۲ فرد دیگر سرقت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ"مرتضی امیرسبتکی" امروز ۹ اردیبهشت ماه اظهار کرد: طی فروردین ماه امسال در پی وقوع سرقت مسلحانه از مغازه مواد غذایی، ماموران انتظامی بلافاصله با بررسی میدانی محل وقوع سرقت سرنخ های از سارقان به دست آوردند.

وی بیان کرد: در همین راستا ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی قلعه گنج با کار اطلاعاتی شبانه روزی محل اختفاء یکی از سارقین را شناسایی و این فرد را دستگیر کردند.

امیرسبتکی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات کسب شده از این متهم، شناسایی و دستگیری سایر همدستان وی در دستور کار قرار دارد که در این رابطه از شهروندان می خواهیم ضمن توجه به نکات حوزه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا هرگونه عمل مجرمانه موضوع را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ منعکس کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو